Взяття (зняття) на (з) облік(у), внесення змін громадян, які потребують поліпшення житлових умов
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
Найменування центру адміністративних послуг |
Управління «Центр надання адміністративних послуг» |
|
|
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг |
Часи прийому: Понеділок-середа з 8 год. 30 хв. до 17 год. 00 хв. Четвер з 11 год. 30 хв. до 20 год. 00 хв. П’ятниця з 8 год. 30 хв. до 16 год. 00 хв. Субота, неділя – вихідний |
|
Телефон (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг |
Місце подання документів, отримання результатів: Центр надання адміністративних послуг: тел: (04598) 41-691, 067-204-09-40 Email: cnapboyarka@gmail.com Адреса: 08150, м. Боярка, Михайла Грушевського, 39 |
Нормативні акти, якими регулюється надання адміністративної послуги |
||
|
Закони України |
|
|
Акти Кабінету Міністрів України |
|
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Рішення Боярської міської ради від 08.11.2018 № 65/1 «Про затвердження Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Боярської міської ради» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
|
Підстава для одержання адміністративної послуги* |
|
|
Перелік необхідних документів
|
Підтвердження пільги (при наявності):
Копії документів надаються заявником при наявності оригіналів. Внутрішньо переміщені особи, визначені у підпункті 8 пункту 13 Правил: - ** заява про взяття на квартирний облік, яка підписується повнолітніми членами сім’ї, які мають намір стати на облік (зразок додається); - копію довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення або копію довідки про безпосередню участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України за формами згідно з додатками 1 і 4 до Порядку надання та позбавлення статусу учасника бойових дій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 413; - копію пільгового посвідчення встановленого зразка; - довідку органу соціального захисту населення про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, особи з інвалідністю внаслідок війни або учасника бойових дій, або члена сім’ї загиблого; - копії документів, які підтверджують родинний зв’язок членів сім’ї особи з інвалідністю внаслідок війни або учасника бойових дій; - копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на кожного члена сім’ї загиблого або особи з інвалідністю внаслідок війни, або учасника бойових дій. - копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (видану згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509).
- членами сімей осіб, визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та особами з інвалідністю I-II групи, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, держаних під час участі у Революції Гідності, визначеними пунктом 10 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які є внутрішньо переміщеними особами, крім документів, зазначених у цьому пункті, додатково надається копія довідки, видана органом соціального захисту населення, в якому зазначена категорія осіб перебуває на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб, про наявність цих осіб або членів їх сім’ї у:
1) переліку осіб, які під час участі в масових акціях громадського протесту отримали тілесні ушкодження (тяжкі, середньої тяжкості, легкі), затвердженому наказом МОЗ;
2) списку осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., затвердженому Мінсоцполітики;
у разі наявності житлового приміщення, яке зруйноване або стало непридатним для проживання внаслідок збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, розташоване в інших регіонах, ніж тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м.Севастополі, додається копія акта обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири) (далі – акт технічного стану), складеного комісією, утвореною районною, районною у мм. Києві та Севастополі держадміністрацією, військово-цивільною адміністрацією, виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (в разі утворення) ради, виконавчим органом ради об’єднаної територіальної громади, за формою згідно з додатком до Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505.
Для внесення змін, зняття з квартирного обліку: - заява (зразок додається) зі згодою заявника на обробку персональних даних за формою наведеною у додатку до цієї інформаційної картки. - довідка про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї за формою, встановленою в додатку 13. Інші документи за необхідності. |
|
Оплата |
безоплатно |
У разі платності: |
||
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
— |
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
— |
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
— |
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи надаються суб’єктом звернення особисто, або уповноваженою особою, в довіреності якої має бути чітко зазначено, на який саме вид адміністративних послуг подаються документи. |
|
Термін виконання |
|
|
Порядок розгляду |
- документи (згідно з п. 7 картки) розглядаються відділом комунальної власності управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Боярської міської ради; - за результатами розгляду приймається відповідне рішення виконавчого комітету Боярської міської ради, або обґрунтована відмова. |
|
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення виконавчого комітету Боярської міської ради про взяття (зняття, внесення змін) на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов. |
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
|
|
Порядок оскарження |
В порядку відповідно до вимог чинного законодавства України |
|
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто, через уповноважену особу |
** При зверненні до адміністратора пред’являється паспорт суб’єкта звернення та довіреність, якщо заявник діє в інтересах іншої особи.
* На квартирний облік беруться потребуючі поліпшення житлових умов громадяни, які постійно проживають, а також мають реєстрацію місця проживання у даному населеному пункті
Начальник відділу комунальної власності
управління інфраструктурного розвитку
та житлово-комунального господарства
виконавчого комітету Боярської міської ради Г. Пилипчук
Начальнику управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Боярської міської ради
Савчук М.
________________________________
(ПІБ заявника)
________________________________________________________________
_______________________________
(адреса)
_______________________________
_______________________________
(конт. телефон)
ЗГОДА
на збір та обробку персональних даних
Я, ___________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
Народжений(на) «____»_____________________________ року,
паспорт серія ____ №___________, виданий «____» ______________________ року,
___________________________________________________________________________
(вказати орган, яким виданий паспорт)
_________________________________________________________________________________________________
Відповідно з вимогами Закону України від 01.06.2010 №2297-VI «Про захист персональних даних», який набрав чинності з 01.01.2011, шляхом підписання цього тексту, надаю згоду відділу комунальної власності управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Боярської міської ради на збір та використання персональних даних про мене та членів моєї сім’ї з метою виконання органами місцевого самоврядування своїх повноважень.
«____»______________20___ року _____________ ________________
підпис прізвище та ініціали
Начальнику управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Боярської міської ради
Савчук М.
________________________________
(ПІБ заявника)
________________________________________________________________
_______________________________
(адреса)
_______________________________
_______________________________
(конт. телефон)
ЗАЯВА
про взяття на квартирний облік
Прошу взяти мене ______________________________________________ на квартирний облік для одержання житлової площі, а також включити в списки на _______________________ отримання жилого приміщення, як _____________
(першочергове, позачергове)
_____________________________________________________________________.
(категорія пільги)
Посада і місце роботи __________________________________________________
_____________________________________________________________________
Проживаю і прописаний(а) з «___» ______________ ________ року як
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
(родинні відносини з основним квартиронаймачем)
за адресою: __________________________________________________________.
Квартира складається з _____ кімнат _____ кв.м., з кухнею (без кухні), з комунальними вигодами (без вигод), власником особового рахунку є:
_____________________________________________________________________.
(прізвище, ім’я, по батькові, гуртожиток, піднайом житла)
Користуюсь пільгою як ________________________________________________
(документ, який підтверджує пільгу)
Склад сім’ї, які разом зі мною зараховуються на квартирний облік
Прізвище, ім’я, по батькові членів сім’ї |
Родинні відносини |
Рік народження |
З якого часу проживає в даному населеному пункті |
Місце роботи і посада |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
До заяви додаються документи:
1. Довідка про склад сім’ї.
2. Довідки з місця роботи осіб, які підписали заяву про зарахування на квартирний облік.
3. Копії паспортів повнолітніх осіб, які зазначені в представленій довідці форми №2.
4. Акт обстеження житлових умов.
5. Засвідчені копії свідоцтв (про одруження, про розлучення, про народження дітей).
6. Якщо квартира приватизована - копія технічного паспорту та копія документу, що підтверджує право власності на житло.
7. Якщо проживає за договором піднайму жилого приміщення - копію договору піднайму.
8. Якщо проживає за договором найму жилого приміщення в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках житлово-будівельних кооперативів - копію договору найму.
9. Якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (згідно затвердженого переліку - оригінал медичного висновку (форми №3) лікарсько-консультативної комісії (ЛКК).
10. Якщо особа, яка стає на квартирний облік, має право на пільги - засвідчені копії документів, які підтверджують право на пільги.
«___» _________ 20__ року __________________
Підписи всіх дорослих членів сім’ї:
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________
Начальнику управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Боярської міської ради
Савчук М.
________________________________
(ПІБ заявника)
________________________________________________________________
_______________________________
(адреса)
_______________________________
_______________________________
(конт. телефон)
ЗАЯВА
про зняття з квартирного обліку
Прошу зняти мене ________________________________________________ та мою сім’ю у складі ____ осіб за місцем проживання та виключити із _______________________ списків ______________________________________,
(першочергових, позачергових) (категорія пільги)
у зв’язку з ____________________________________________________________
(підстава зняття)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________.
Із зняттям з квартирної черги погоджуюся:
- _______________________________________________ _____________
- _______________________________________________ _____________
- _______________________________________________ _____________
- _______________________________________________ _____________
- ___________________________________________ _____________
- _______________________________________________ _____________
«___» ____________ 20___ року __________________
Начальнику управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Боярської міської ради
Савчук М.
________________________________
(ПІБ заявника)
________________________________________________________________
_______________________________
(адреса)
_______________________________
_______________________________
(конт. телефон)
ЗАЯВА
Прошу внести зміни до облікової справи перебування на квартирному обліку за місцем проживання гр. __________________________________________________,
а саме:___________________________________________________________________
(підстава внесення змін)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________.
Склад сім'ї – __ особа(и).
Із внесенням змін до облікової справи перебування на квартирному обліку за місцем проживання гр. ______________________________________________, згодні:
- _______________________________________________ _____________
- _______________________________________________ _____________
- _______________________________________________ _____________
«___» ____________ 20___ року _________/_____________
(підпис) (ПІБ)