Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу

Надавач послуг:

Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Боярської міської ради

 

Необхідні документи:

  1. Паспорт та ідентифікаційний код заявників;
  2. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі (Заява за формою № 3);
  3. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру;
  4. Документ, що підтверджує сплату  адміністративного збору (квитанція про оплату);
  5. Установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;
  6. У разі подання документів представником - подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження (доручення/довіреність від директора), його паспорт і ідентифікаційний код.

 

Платність: Платно

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (ст. 36).

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу:

0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою – 480 грн;

Оплата наданої послуги здійснюється шляхом перерахування заявником коштів через банківські установи, відділення поштового зв’язку або програмно-технічні комплекси самообслуговування.

Розрахунковий рахунок для внесення плати:

Номер рахунку : 31419501700357

Найменування рахунку: К-Свят УК/м.Боярка/22010300

Код платежу: 22010300

Назва: адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

ЄДРПОУ: 36263776

МФО: 821018

 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

Особисто або за довіреністю.

Строк надання адміністративної послуги:

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації наведені у ст. 28 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

Способи отримання відповіді (результату):

Особисто або представником за довіреністю.

Інформація оприлюднюється на порталі електронних сервісів (usr.minjust.gov.ua).