Відповідальність за непогашену заборгованість стане більш жорсткою
З 10 червня 2018 року набуває чинності Закон України «Про житлово-комунальні послуги», у рамках якого відповідальність споживача за непогашену заборгованість стане більш жорсткою, а постачальник отримує право обмеження та припинення надання послуги.
Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця наступного за розрахунковим періодом (місяцем), якщо договором не встановлено інший термін.
З боржниками КП «Боярка-Водоканал» завжди шукає компроміс: пропонує укласти договір реструктуризації, рекомендує оформити субсидію, встановити лічильник. Проте, якщо споживачі послуг не реагують та накопичують заборгованість, постачальник змушений вживати заходи з обмеження водопостачання та водовідведення.
КП «Боярка-Водоканал» завжди готове йти назустріч споживачу та укласти договір на поетапне погашення боргу.
Шановні споживачі! Якщо ви маєте заборгованість перед КП «Боярка-Водоканал», погасіть її та не доводьте ситуацію до обмеження в наданні послуг!
За детальнішою інформацією звертайтесь до відділу збуту за адресою:
вул. Білогородська, буд.13, кімната 5, тел.: 46 — 966; 067–507–50–35 (приймальні дні — понеділок і середа з 8–00 год до 17–00 год, та п’ятниця з 8–00 год до 16–00 год).
Обідня перерва: 12:00 — 12:45
Розклад роботи каси підприємства з прийому платежів
Пн — Чт із 08:30 до 16:30
Пт — з 08:30 до 15:30
Обідня перерва: 12:00 — 12:45
Кожної першої та третьої суботи місяця відділ збуту працює з 09:00 до 13:00.
Для укладання договору реструктуризації із собою необхідно мати паспорт, ідентифікаційний код та довідку про доходи за останні шість місяців.
Комунальне підприємство «БОЯРКА-ВОДОКАНАЛ»