Оголошення

Повідомлення​​​​​​​ про оприлюднення проекту регуляторного акта – рішення Боярської міської ради «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Боярка».

Виконавчий комітет Боярської міської ради, відповідно до ст. 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта – рішення Боярської міської ради «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Боярка.

Стислий зміст регуляторного акта.

Регуляторний акт розроблений відповідно до вимог Законів України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.

Строк дії регуляторного акта необмежений з можливістю внесення до нього змін та його відміни, у разі зміни чинного законодавства та з інших причин.

Спосіб оприлюднення регуляторного акта – газета «Боярка-Іінформ».

Також з текстом проекту регуляторного акта можна ознайомитись на сайті Боярської міської ради: https://mistoboyarka.gov.ua/.

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта приймаються письмово впродовж місяця з дня оприлюднення регуляторного акта за адресою: м. Боярка, вул. М.  Грушевського, 39, каб. 9 або за тел. (04598) 40-650, 42-246.

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Боярської міської ради «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Боярка»

1.Визначення проблеми

З метою підвищення ефективності та надійності функціонування системи водовідведення міста Боярка, відповідно до вимог Законів України «Про питну воду та питне водопостачання та водовідведення», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про благоустрій населених пунктів» виникла необхідність у затвердженні «Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Боярка».

2. Визначення цілей регулювання

Даний регуляторний акт спрямований на запобігання порушення у роботі мереж і споруд каналізації, підвищення ефективності роботи цих споруд і безпеки їх експлуатації та забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод підприємств та житлового сектора. Правилами регулюються відносини між Водоканалом і Абонентами, а також дотримання та виконання нормативів водовідведення за кількістю та якістю стічних вод, прийнятих від Абонентів у систему каналізації міста Боярка, з метою:

  • забезпечення безаварійної роботи мереж системи каналізації (запобігання замулювання, зажирювання, закупорки і загазованості трубопроводів, а також агресивного впливу на матеріал труб, колодязів, устаткування й здоров’я обслуговуючого персоналу);
  • забезпечення стійкої роботи міських очисних споруд (запобігання порушення технологічного режиму очистки внаслідок наднормативного надходження забруднюючих речовин);
  • встановлення допустимої концентрації для кожної забруднюючої речовини, що може скидатися абонентами в систему централізованого водовідведення, відповідальність та міра впливу за їх порушення, а також відображення місцевих особливостей приймання стічних  вод до системи централізованого водовідведення;
  • мотивування підприємств, організацій, установ та фізичних осіб-підприємців дотримання встановлених норм ДК (допустимої концентрації) забруднюючих речовин стічних вод при скиді до системи централізованого водовідведення;
  • забезпечення екологічної безпеки навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод.

3. Визначення та оцінка всіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу.

3.1. Відмова від запропонованого регулювання, тобто залишення ситуації без змін, призведе до порушень у роботі мереж і споруд каналізації, до зниження ефективності роботи цих споруд і до небезпечності їх експлуатації та незабезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод підприємствами м. Боярка.

3.2. Прийняття запропонованого регулювання, тобто зміна ситуації, призведе до запобігання порушень у роботі мереж і споруд каналізації, підвищення ефективності роботи цих споруд і безпеки їх експлуатації та забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод.

4. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Даний регуляторний акт передбачає приймання до систем водовідведення та очисних споруд міста стічних вод підприємств, організацій, установ та фізичних осіб-підприємців, які не порушують роботу каналізаційних мереж та споруд, забезпечують безпеку їх експлуатації та можуть бути знешкоджені разом із стічними водами міста, відповідно до вимог і Нормативів Правил охорони поверхневих вод від забруднення зворотними водами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 1999 року № 465, а також поліпшить загальний екологічний стан.

5. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта.

Очікуваним результатом прийняття регуляторного акта є виконання вимог Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг».

У результаті прийняття регуляторного акта негативних наслідків не очікується.

Аналіз вигод та витрат

Сфера впливу регуляторного акту

Вигоди

Витрати

Інтереси органів

місцевого самоврядування

Приведення нормативного документу

у відповідність до вимог чинного законодавства

Витрати місцевого бюджету відсутні

Інтереси КП «Боярка-Водоканал», який надає послуги з водовідведення

1.Дотримання вимог діючого законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища;

2.Підвещення ефективності роботи мереж водовідведення і міських очисних споруд КП «Боярка-Водоканал» та безпеки їх експлуатації;

3.Створення умов для впровадження нових сучасних технологій та обладнання;

4. Визначення чітких прав і обов’язків виконавця та споживача комунальних послуг з водовідведення;

5. Забезпечення вимог, порядку та контролю за скиданням  стічних  вод до систем централізованого водовідведення м. Боярка та відповідальність підприємств, організацій, установ та фізичних осіб-підприємців за порушення Правил приймання стічних вод.

Витрати на проведення постійного лабораторного  контролю якості стічних вод, що скидаються до систем централізованого водовідведення м. Боярка.

Інтереси суб’єктів господарювання

1.Забезпечення якісними послугами з водовідведення.

2. Покращення санітарно-епідеміологічної та екологічної ситуації в місті

Витрати на утримання в належному  технічному стані систем водовідведення, оплата за скид понаднормових забруднень (у разі їх допущення)

 

6. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття  регуляторного акту

Дане рішення передбачає встановлення Правил стічних вод до систем централізованого водовідведення, встановлення плати за понаднормові скиди стічних вод.

При необхідності будуть вноситись зміни до регуляторного акта.

7.Строк чинності регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта-необмежений. У разі зміни законодавства, або інших причин, до регуляторного  акта можуть вноситись зміни та доповнення.

8. Показники результативності регуляторного акта

В результаті впровадження регуляторного акта будуть досліджуватись та вивчатись наступні показники:

- кількість укладених Договорів на приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Боярка між Абонентами та КП «Боярка-Водоканал;

- сума надходжень грошових коштів за перевищення рівня вмісту забруднюючих речовин в стічних водах підприємств, що скидаються до системи централізованого водовідведення.

9. Заходи з відстеження результативності регуляторного акта.

Базове відстеження результативності зазначеного регуляторного акта здійснюватиметься після набрання чинності цього регуляторного акта, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне відстеження результативності буде здійснено не пізніше ніж через рік з моменту набрання чинності цим актом, але не пізніше двох років.

Періодичне відстеження буде проводитись раз на кожні три роки після проведення повторного відстеження.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.

Відстеження результативності буде здійснюватися статистичним методом шляхом проведення аналізу показників результативності.

Опубліковано 20 березня 2019, 20:23