Оголошення

Комунальне підприємство «Громада» Боярської міської ради повідомляє, що з 01.08.2022 року послуги на вивезення відходів будуть надаватися за наступними тарифами

Комунальне підприємство «Громада» Боярської міської ради повідомляє, що з 01.08.2022 року послуги на вивезення відходів будуть надаватися за наступними тарифами:
1. Вартість послуг з вивезення твердих побутових відходів: 
1.1.  для населення -  48 грн з однієї особи в місяць з урахуванням ПДВ;
1.2. для населення -  198 грн/м.куб. з урахуванням ПДВ;
1.3. для інших категорій населення - 36 грн за один брендований мішок з логотипом КП «Громада» з урахуванням ПДВ;
1.4. для бюджетних споживачів - 210 грн/м.куб. з урахуванням ПДВ;
     1.5 для інших споживачів – 216 грн/м.куб з урахуванням ПДВ .

2. Вартість послуг з вивезення рідких побутових відходів: 
2.1. для населення: 114 грн м/куб з урахуванням ПДВ;
2.2. для бюджетних споживачів - 120 грн/м.куб. з урахуванням ПДВ;
     2.3 для інших споживачів - 132 грн/м.куб з урахуванням ПДВ.

3. Вартість послуг з вивезення великогабаритних побутових відходів: 
     3.1. для населення: 558 грн м.куб з урахуванням ПДВ;
     3.3. для бюджетних споживачів - 582  грн м.куб з урахуванням ПДВ;
     3.4. для інших споживачів - 600 грн м.куб.

4. Вартість послуг з вивезення ремонтних побутових відходів: 
4.1. для населення: 420 грн м.куб з урахуванням ПДВ;
4.2. для бюджетних споживачів – 420 грн/м.куб. з урахуванням ПДВ;
     4.3. для інших споживачів - 480 грн/м.куб з урахуванням ПДВ.

5. Вартість послуг з вивезення небезпечних відходів у складі побутових відходів: 
5.1. для населення: 240 грн м.куб з урахуванням ПДВ;
5.2. для бюджетних споживачів - 240 грн м.куб з урахуванням ПДВ;
     5.3 для інших споживачів - 300 грн м.куб .


Економічне обґрунтованих витрат тарифів на надання послуг
 поводження з відходами розрахованих Комунальним підприємством «Громада» Боярської міської ради
 
   Комунальне підприємство «Громада» Боярської міської ради було створено Тарасівської сільської радою з метою забезпечення благоустрою населених пунтів с.Тарасівки та с.Нове.
     З 2017 року комунальним підприємством здійснюється вивіз відходів з населених пунктів с.Тарасівка та с.Нове, з липня 2021 року забезпечує вивіз твердих побутових відходів з території с. Малютянка, с.Іванків, с.Забір’я, с.Княжичі, с.Жорнівка, с.Новосілки, с.Перевіз та с.Дзвінкове, з квітня 2022 року забезпечує вивіз твердих побутових відходів з м.Боярка. Тарифи на  послуги з вивезення ТПВ були затверджені рішенням Виконавчого комітету Тарасівської сільської ради №8 від 30.01.2018 року, на вивіз рідких побутових відходів №44 від 23.05.2019 року. З 2018 року вартість на дані послуги не змінювалась та підприємством не подавались розрахунки до місцевої ради щодо відшкодування вартості в тарифах. Послуги вивезення великогабаритних та ремонтних відходів підприємством почали надаватись з квітня 2022 року згідно з рішенням Виконавчого комітету Боярської міської ради від 30 березня 2022 року № 1/1 «Про розірвання договору в односторонньому порядку та надання послуг з вивезення побутових відходів
на території Боярської міської територіальної громади за розрахунковим тарифом, який був затверджений рішенням    Виконавчого комітету Боярської міської ради від 19 травня 2020 року № 24/4 «Про встановлення ТОВ «Екосервіс Груп» тарифів на надання послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких, небезпечних) у м. Боярка для всіх категорій споживачів»
На території Боярської територіальної громади налічується 177 багатоповерхових будинків та 9856 приватних будинків, зареєстровано 147 організацій та функціонує близько 500 фізичних осіб-підприємців. 
У зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати, цін на паливо-мастильні матеріали, запасні частини та комплектуючі до автотранспортних засобів, збільшення об’ємів вивезення і вартості здачі відходів та інші витрати, які є невід’ємною складовою розрахунку тарифу, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 року № 1010 «Про затвердження порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» (далі Постанова) та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.09.2018 року № 239, КП «Громада» проведені відповідні розрахунки тарифів  на надання послуг з поводження з побутовими відходами для приведення їх до  економічно обґрунтованого рівня.
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про відходи», керуючись постановами Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 року № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» та  від 16.11.2011 року № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів», з метою впорядкування та належної організації діяльності у сфері поводження з побутовими відходами на території Боярської міської територіальної громади 17 травня 2022 року Виконавчий комітет Боярської міської ради оголосив конкурс щодо визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Боярської міської територіальної громади.
Вивіз рідких побутових відходів комунальне підприємство здійснює 2 (двома) одиницями техніки на очисні споруди, що знаходяться в м.Боярка до Комунального підприємства «Боярка-Водоканал». Вивіз твердих побутових відходів підприємство  здійснює 6 (шістьма) одиницями техніки на сортувальну лінію (полігон), що знаходиться в с.Підгірці до ТОВ «ЕКОВТОР-ТРАНС». Збір великогабаритних та ремонтних відходів здійснюється 1 (однією) одиницею техніки, на сортувальну лінію (полігон), що знаходиться в с.Підгірці до ФОП Чайковського О.М. 
Для участь в конкурсі комунальним підприємство згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами», Наказу від 02 вересня 2018  № 239 «Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення» розрахувало економічно-обґрунтовані та конкурентоспроможність тарифи на послуги з вивезення відходів.
    До розрахунку загальновиробничих витрат (1577,8 тис.грн), пов’язаних з наданням послуг з поводження з відходами включається:
-    Витрати на оплату праці (основна заробітна плата) загальновиробничого персоналу (начальник гаража, сестри медичної, інженера з охорони праці, слюсара з ремонту автомобілів та 2 (двох) сторожів) – 1114,2 тис.грн.;
-    єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників – 245,1 тис.грн.;
-    амортизації основних засобів загальновиробничого призначення – 194,5 тис.грн.;
-    Витрати на охорону праці та дотримання вимог техніки безпеки (придбання медичних засобів та розхідних матеріалів для випуску водіїв в рейс) – 6,0 тис.грн.;
-    витрати на оплату послуг спеціалізованих підприємств (обслуговування GPS-трекерів) – 18,0 тис.грн.

 
До розрахунку адміністративних витрат (2469,2 тис.грн.), пов’язаних з наданням послуг з поводження з відходами включається:
-    Витрати на оплату праці (основна заробітна плата) адміністративного персоналу (директора підприємства, головний бухгалтер, 2 (двох) бухгалтерів, менеджера(управитель) з адміністративної діяльності) – 1768,1 тис.грн.;
-    єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників – 389,0 тис.грн.;
-    Витрати на підготовку та перепідготовку кадрів (навчання) – 3,0 тис.грн.;
-    Витрати на придбання канцелярських товарів – 4,0 тис.грн.;
-    Витрати на придбання періодичних видань – 3,0 тис.грн;
-    амортизації основних засобів – 61,8 тис.грн.;
-    Витрати на утримання основних засобів (опалення, пультова охорона (офісного приміщення), водопостачання, водовідведення, обслуговування будинку ) – 44,0 тис.грн.;
-    Витрату на оплату професійних послуг (юридичні послуги та послуги з оцінки майна) – 12,0 тис.грн;
-    Витрати на оплату послуг зв’язку (телефон та інтернет) – 6,4 тис.грн.;
-    Витрати на розрахунково-касове обслуговування – 100, 0 тис.грн.;
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів для потреб апарату управління (середня прогнозна вартість бензину 51 грн. за 1 літр розхід автомобіля 7,2 л на 100 км) – 77,9 тис.грн.

 
До розрахунку витрат на збут (711,6 тис.грн.) пов’язаних з наданням послуг з поводження з відходами включається:
-    Витрати на оплату праці (основна заробітна плата) персоналу, що безпосередньо здійснює збут послуг з поводження з побутовими відходами споживачам (старший менеджер (управитель), менеджер (управитель підприємства, кур’єр) – 541,3 тис.грн.;
-    єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників – 119,1 тис.грн.;
-    Витрати на підготовку та перепідготовку кадрів (навчання) – 3,0 тис.грн.;
-    Витрати на придбання канцелярських товарів – 48,2 тис.грн.

 
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з рідкими побутовими відходами для населення в плановому обсязі 16580 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр розхід автомобіля СБМ КО-503 В-34 30,83 л/100км, МАЗ 5340С2 КО-503 ІВ-12 46,4 л/100 км, що підтверджує звіт з системи  GPS-трекерів ) – 393,8 тис.грн. (або 23,76 за 1м.куб.)
-    Витрати на оплату праці (основна заробітна плата) (2 (двох) водіїв автотраспортних засобів (асенізатора) та оператора вакуумної машини – 614,6 тис.грн. (або 37,08 за 1м.куб.);
-    єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників – 135,2 тис.грн. (або 8,16 за 1м.куб.);
-    Інші прямі витрати (купівля талонів на вивіз рідких нечистот вартість 1 м.куб складає 25,90 грн)  – 429,3 тис.грн. (або 25,9 за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 1572,90 тис.грн (або 94,9 за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 1,66 тис.грн (або 0,1 грн за 1 м.куб), що складає 0,1% від повної собівартості. Чистий прибуток становить 8,94 тис.грн (або 0,08грн за 1м.куб.).
 
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з рідкими побутовими відходами для бюджетних споживачів в плановому обсязі 200 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр розхід автомобіля СБМ КО-503 В-34 30,83 л/100км, МАЗ 5340С2 КО-503 ІВ-12 46,4 л/100 км, що підтверджує звіт з системи  GPS-трекерів ) – 50,3 тис.грн. (або 25,15 за 1м.куб.)
-    Витрати на оплату праці (основна заробітна плата) (оператора вакуумної машини – 80,1 тис.грн. (або 40,05 за 1м.куб.);
-    єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників – 16,6 тис.грн. (або 8,8 за 1м.куб.);
-    Інші прямі витрати (купівля талонів на вивіз рідких нечистот вартість 1 м.куб складає 25,90 грн)  – 51,8 тис.грн. (або 25,90 за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 199,80 тис.грн (або 99,90 за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 200 грн (або 1,00 грн за 1 м.куб), що складає 0,1% від повної собівартості. Чистий прибуток становить 180 грн (або 0,82 грн за 1м.куб.).
 
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з рідкими побутовими відходами для інших споживачів в плановому обсязі 3000 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр розхід автомобіля СБМ КО-503 В-34 30,83 л/100км, МАЗ 5340С2 КО-503 ІВ-12 46,4 л/100 км, що підтверджує звіт з системи  GPS-трекерів ) – 151,9 тис.грн. (або 50,63 за 1м.куб.)
-    Витрати на оплату праці (основна заробітна плата) (оператора вакуумної машини – 80,1 тис.грн. (або 26,70 за 1м.куб.);
-    єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників – 17,6 тис.грн. (або 5,87 за 1м.куб.);
-    Інші прямі витрати (купівля талонів на вивіз рідких нечистот вартість 1 м.куб складає 25,90 грн)  – 77,7 тис.грн. (або 25,90 за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 327,30 тис.грн (або 109,10 грн за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 2700 грн (або 0,90 грн за 1 м.куб), що складає 0,8% від повної собівартості. Чистий прибуток становить 2210 грн (або 0,74 грн за 1м.куб.).

 
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з великогабаритними побутовими відходами для населення в плановому обсязі 3000 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр) – 420,4 тис.грн. (або 140,13 грн за 1м.куб.)
-    Інші прямі витрати (послуга здачі відходів)  – 972,0 тис.грн. (або 324,00 грн за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 1392,4 тис.грн (або 464,13 грн за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 2600 грн (або 0,87 грн за 1 м.куб), що складає 0,19% від повної собівартості. Чистий прибуток становить 2130 грн (або 0,71 грн за 1м.куб.).
 
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з великогабаритними побутовими відходами для бюджетних споживачів в плановому обсязі 200 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр) – 31,1 тис.грн. (або 155,50 грн за 1м.куб.)
-    Інші прямі витрати (послуга здачі відходів)  – 64,8 тис.грн. (або 324,00 грн за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 95,9 тис.грн (або 479,50 грн за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 1100 грн (або 5,50 грн за 1 м.куб), що складає 1,15% від повної собівартості. Чистий прибуток становить 900 грн (або 4,51 грн за 1м.куб.).
 
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з великогабаритними побутовими відходами для інших споживачів в плановому обсязі 500 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр) – 80,4 тис.грн. (або 160,8 грн за 1м.куб.)
-    Інші прямі витрати (послуга здачі відходів)  – 162,0 тис.грн. (або 324,00 грн за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 242,4 тис.грн (або 484,80 грн за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 7600 грн (або 15,20 грн за 1 м.куб), що складає 3,14% від повної собівартості. Чистий прибуток становить 6230 грн (або 12,46 грн за 1м.куб.).

 
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з ремонтними побутовими відходами для населення в плановому обсязі 4000 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр) – 102,80 тис.грн. (або 25,70 грн за 1м.куб.)
-    Інші прямі витрати (послуга здачі відходів)  – 1296,0 тис.грн. (або 324,00 грн за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 1398,80 тис.грн (або 349,70 грн за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 1200 грн (або 0,30 грн за 1 м.куб), що складає 0,09% від повної собівартості. Чистий прибуток становить 980 грн (або 0,25 грн за 1м.куб.).

 
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з ремонтними побутовими відходами для бюджетних споживачів в плановому обсязі 100 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр) – 2,5 тис.грн. (або 25,00 грн за 1м.куб.)
-    Інші прямі витрати (послуга здачі відходів)  – 32,4 тис.грн. (або 324,00 грн за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 34,9 тис.грн (або 340,00 грн за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 100 грн (або 1,00 грн за 1 м.куб), що складає 0,3% від повної собівартості. Чистий прибуток становить 80 грн (або 0,82 грн за 1м.куб.).
 
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з ремонтними побутовими відходами для інших споживачів в плановому обсязі 300 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр) – 20,6 тис.грн. (або 68,67 грн за 1м.куб.)
-    Інші прямі витрати (послуга здачі відходів)  – 97,2 тис.грн. (або 324,00 грн за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 117,80 тис.грн (або 392,67 грн за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 2200 грн (або 7,33 грн за 1 м.куб), що складає 1,9 % від повної собівартості. Чистий прибуток становить 1800 грн (або 6,01 грн за 1м.куб.).
 
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів для населення в плановому обсязі 200 м.куб  включається:
-    Інші прямі витрати (послуга здачі відходів)  – 4,0 тис.грн. (або 200,00 грн за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 4,0 тис.грн (або 200 грн за 1 м.куб). Прибуток на дану послугу не планувався.
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів для бюджетних споживачів в плановому обсязі 2 м.куб  включається:
-    Інші прямі витрати (послуга здачі відходів)  – 0,4 тис.грн. (або 200,00 грн за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 0,4 тис.грн (або 200 грн за 1 м.куб). Прибуток на дану послугу не планувався.
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів для інших споживачів в плановому обсязі 2 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр) – 0,5 тис.грн. (або 50,00 грн за 1м.куб.)
-    Інші прямі витрати (послуга здачі відходів)  – 2,0 тис.грн. (або 200,00 грн за 1м.куб.)
Усього витрати повної собівартості складають 2,5 тис.грн (або 200 грн за 1 м.куб). Прибуток на дану послугу не планувався.
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами в бредових мішках з логотипом "КП Громада" в плановому обсязі 100 000 штук  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр ) – 477,8 тис.грн. (або 4,78 за 1 брендований мішок)
-    Витратні матеріали для ремонту засобів механізації – 62,9 тис.грн. (або 0,63 за 1 брендований мішок)
-    Витрати на оплату праці (основна заробітна плата) ((2 (двох) водіїв автотранспортних засобів (сміттєвоз), 2 (двох) вантажників)) – 840,9 тис.грн. (або 8,41 за 1 брендований мішок);
-    єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників – 185,0 тис.грн. (або 1,85 за 1 брендований мішок);
-    амортизація основних виробничих засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов'язаних із наданням послуги (автомобілів) – 221,3 тис.грн. (або 2,21 за 1 брендований мішок);
-    Інші прямі витрати (витрати полігону вартістю 120 грн за 1 метр/кубічний, закупівля пакетів з логотипом КП «Громада» вартістю 3,97 грн за 1 брендовий мішок)  – 542,0 тис.грн. (або 5,42 за 1 брендований мішок)
-    Загальновиробничі витрати (11% від усіх загальновиробничих витрат) – 173,6 тис.грн. (або 1,74 грн за 1 брендований мішок)
-    Адміністративні витрати (11% від усіх адміністративних витрат) – 271,6 тис.грн. (або 2,72 грн за 1 брендований мішок)
-    Витрати на збут (11% від усіх витрат на збут) – 78,3 тис.грн. (або 0,78 грн за 1м.куб.)
Витрати повної собівартості складають 2853,40 тис.грн (або 28,53 грн за 1 брендований мішок). Плановий прибуток на послуги складає 147,00 тис. грн (або 1,47 грн за 1 брендований мішок), що складає 5 % від повної собівартості. Чистий прибуток становить 120 540 грн (або 1,21 грн за 1 брендований мішок). 

 


До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами для населення в плановому обсязі 90 000 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр ) – 4856,3 тис.грн. (або 53,96 за 1 м.куб)
-    Витратні матеріали для ремонту засобів механізації – 314,5 тис.грн. (або 3,49 за 1 м.куб)
-    Інші прямі матеріальні витрати (вартість миття одного контейнерів 207,36) – 165,9 тис.грн (або 1,84 грн. за 1 м.куб.)
-    Витрати на оплату праці (основна заробітна плата) ((5 (п’ять) водіїв автотранспортних засобів (сміттєвоз), 5 (п’ять) вантажників, 4 (чотири) робітники з благоустрою)) – 2848,9 тис.грн. (або 31,65 за 1 м.куб);
-    єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників – 626,8 тис.грн. (або 6,96 за 1 м.куб);
-    амортизація основних виробничих засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов'язаних із наданням послуги (автомобілів) – 890,8 тис.грн. (або 9,90 за 1 м.куб);
-    Інші прямі витрати (витрати полігону вартістю 120 грн за 1 метр/кубічний)  – 2400,00 тис.грн. (або 26,67 за 1 м.куб)
-    Загальновиробничі витрати (52% від усіх загальновиробничих витрат) – 820,5 тис.грн. (або 9,12 грн за 1 м.куб)
-    Адміністративні витрати (52% від усіх адміністративних витрат) – 1284,0 тис.грн. (або 14,27 грн за 1 м.куб)
-    Витрати на збут (52% від усіх  витрат на збут) – 370,0 тис.грн. (або 4,11 грн за 1м.куб.)
Витрати повної собівартості складають 13757,200 тис.грн (або 152,86 грн за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 1092,60 тис. грн (або 12,14 грн за 1 м.куб), що складає 8 % від повної собівартості. Чистий прибуток становить 895,93 тис. грн (або 9,95 грн за 1 м.куб). 
Вартість витрат на 1 особу в місяць становлять 48,00 грн.  

До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами для бюджетних споживачів в плановому обсязі 4 000 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр ) – 217,7 тис.грн. (або 54,43 за 1 м.куб)
-    Витрати на оплату праці (основна заробітна плата)  (1 (один) вантажник – 71,5 тис.грн. (або 17,88 за 1 м.куб);
-    єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників – 15,7 тис.грн. (або 3,93 за 1 м.куб);
-    Інші прямі витрати (витрати полігону вартістю 120 грн за 1 метр/кубічний)  – 177,6 тис.грн. (або 44,40 за 1 м.куб)
-    Загальновиробничі витрати (3% від усіх загальновиробничих витрат) – 47,3 тис.грн. (або 11,83 грн за 1 м.куб)
-    Адміністративні витрати (3% від усіх адміністративних витрат) – 74,1 тис.грн. (або 18,53 грн за 1 м.куб)
-    Витрати на збут (3% від усіх  витрат на збут) – 21,3 тис.грн. (або 5,33 грн за 1м.куб.)
Витрати повної собівартості складають 625,2 тис.грн (або 156,30 грн за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 74,8 тис. грн (або 18,70 грн за 1 м.куб), що складає 12 % від повної собівартості. Чистий прибуток становить 61,34 тис. грн (або 15,33 грн за 1 м.куб).
  
До розрахунку повної собівартості та тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами для інших споживачів в плановому обсязі 20 000 м.куб  включається:
-    Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів (середня прогнозна вартість дизельного палива 56 грн. за 1 літр ) – 995,7 тис.грн. (або 49,79 за 1 м.куб)
-    Інші прямі матеріальні витрати (вартість миття одного контейнерів 207,36) – 245,0 тис.грн (або 12,25 грн. за 1 м.куб.)
-    Витрати на оплату праці (основна заробітна плата)  (1 (один) водій автотранспортних засобів (сміттєвоз),  вантажник – 348,9 тис.грн. (або 17,45 за 1 м.куб);
-    єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників – 76,8 тис.грн. (або 3,84 за 1 м.куб);
-    Інші прямі витрати (витрати полігону вартістю 120 грн за 1 метр/кубічний)  – 888,0 тис.грн. (або 44,40 за 1 м.куб)
-    Загальновиробничі витрати (13% від усіх загальновиробничих витрат) – 205,1 тис.грн. (або 10,26 грн за 1 м.куб)
-    Адміністративні витрати (13% від усіх адміністративних витрат) – 321,0 тис.грн. (або 16,05 грн за 1 м.куб)
-    Витрати на збут (13% від усіх  витрат на збут) – 92,5 тис.грн. (або 4,63 грн за 1м.куб.)
Витрати повної собівартості складають 3173,00 тис.грн (або 158,65 грн за 1 м.куб). Плановий прибуток на послуги складає 427,00 тис. грн (або 21,35 грн за 1 м.куб), що складає 13 % від повної собівартості. Чистий прибуток становить 350,14 тис. грн (або 17,51 грн за 1 м.куб).

 

Додаток 1 у форматі .docx, 2.33 Мб
Опубліковано 15 липня 2022, 13:40