Нормативно-правові акти

ПРОЕКТ Про затвердження плану роботи виконкому на ІІІ квартал 2018 року

Проекти рішень виконавчого комітету

№0     Від 10 липня 2018


ПРОЕКТ Про затвердження плану роботи виконкому на ІІІ квартал 2018 року

 

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ (Проект)

від  12 липня     2018 року                                                                №_______

м. Боярка

 

Про затвердження плану роботи виконкому  на  Ш квартал 2018 року

Керуючись  п.2 ч. 2 ст.52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  розглянувши проект плану роботи виконавчого комітету Боярської міської ради  на  П квартал  2018 року , -

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В :

1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Боярської міської ради  на Ш квартал  2018 року  ( додається ).

2. Контроль за виконанням плану покласти на заступників міського голови та керуючу справами виконавчого комітету.

 

Міський голова                                                           О.О.ЗАРУБІН

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                рішення виконавчого

                                                                                                комітету  №________

                                                                                                від   12.07..2018

 

ПЛАН РОБОТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на  ІІІ квартал  2018 р.

 

І. Підготовка питань для винесення на розгляд  ради ІІІ  квартал 2018 року

№ з/п

Питання роботи ради та її органів

Доповідач

1

Звіт про виконання міського бюджету за 6 місяців 2018 року

В.В. Шульга

2

Про притягнення до відповідальності громадян та суб’єктів господарювання за правопорушення у сфері містобудування

В.В. Шульга

3

Про визначення кандидатів на присвоєння звання «Почесний житель міста Боярка»

Т.П. Кочкова

4

Про хід виконання заходів, відповідно до Програми поетапного переходу населення на індивідуальне опалення у  м. Боярка, на 2018-2020 роки.

В.В. Мазурець

5

Про хід виконання заходів, відповідно до Програми енергозбереження та енергоефективності міста Боярка на 2018 – 2020 роки.

В.В. Мазурець

 

ІІ. Питання для розгляду виконавчим комітетом:

2.1.

Про стан роботи зі зверненнями громадян  в І-му

півріччі  2018 року та звіт загального відділу про стан

документообігу та контролю за виконанням рішень

виконкому, розпоряджень та доручень міського голови

Остролуцька Л.М.

2.2

Про  стан виконавської дисципліни при виконанні документів органів виконавчої влади вищого рівня  та власних рішень

Остролуцька Л.М.

2.3

Про заходи святкування Дня незалежності

 

Кочкова Т.П.

2.4

Про підготовку навчальних закладів до нового

навчального року

Кочкова Т.П.

2.5

Про підготовку до проведення святкування

та Дня міста

Шульга В.В.

Кочкова Т.П.

2.6

Про підготовку та проведення осіннього місячника

благоустрою

Мазурець В.В.

 

           

2.1. Засідання виконкому міської ради

Графік засідань виконкому:

  • 12.07.2018
  • 09.08.2018
  • 13.09.2018

 

ІІІ. Планування роботи виконавчого комітету:

           

1.Загальний відділ:

  1. Організація діловодства відповідно до чинних правил.
  2. Контроль за організацією діловодства в відділах, інших підрозділах, надання методичної допомоги .
  3. Обробка кореспонденції, яка надходить та відправляється, доставка її за призначенням.
  4. Видача інформації стосовно терміну проходження документів - постійно
  5. Організація та підготовка засідань апаратних нарад. – щопонеділка
  6. Організація роботи по реєстрації, обліку і збереження документальних матеріалів поточного архіву.
  7. Організація зберігання документації та передача її на державне зберігання у встановленому порядку.
  8. Підготовка та реєстрація розпоряджень міського голови, доведення до виконання у визначені терміни.
  9. Контроль за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень РДА.
  10. Ведення особових справ, трудових книжок .
  11. Оформлення розпоряджень з кадрових питань
  12. Підготовка табелю робочого часу, оформлення довідок з місця роботи.
  13. Перевірка присвоєння рангів та надбавок посадовим особам органів місцевого самоврядування.
  14. Проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них обов’язків і завдань. 
  15. .Підготовка та здача звітів.

План роботи з питань державної реєстрації актівцивільного стану

  1. Забезпечити  здійснення первинної державної реєстрації актів цивільного стану фактів народження, смерті, шлюбу.
  2. Забезпечити щомісячне звітування  про витрачання бланків свідоцтв до 02 числа місяця наступного за звітним періодом.
  3. Забезпечити щомісячне звітування  про державну реєстрацію актів цивільного стану за формою Ф-97( Щомісячно до 02 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )
  4. Проаналізувати  дотримання термінів державної реєстрації народження та смерті .( Щомісячно до 10 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )

 

2. Відділ фінансів,  економічного розвитку та торгівлі

№з/п

Зміст роботи

Дата проведення

Відповідальний

1

Аналіз виконання бюджету міста за
ІІ квартал 2018 року (в розрізі податків)

ІІІ квартал 2018 року

Клєпікова Т.Т.

 

2

Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг

ІІІ квартал 2018 року

Блінова Н.П.

3

Підготовка матеріалів до засідань виконавчого комітету щодо регулювання діяльності торгівельних мереж

ІІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

 

4

Аналіз стану своєчасності сплати орендної плати, згідно договорів оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності
м. Боярка.

ІІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

 

5

Розробка поточних розпоряджень та рішень

ІІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

Клєпікова Т.Т.

7

Розгляд листів, заяв, звернень,  скарг, які надходять від установ, організацій, депутатів,  громадян в межах компетенції відділу

ІІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

Клєпікова Т.Т.

Блінова Н.П.

8

Виконання інших доручень в межах функціональних обов’язків відділу

ІІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

Клєпікова Т.Т.

Блінова Н.П.

 

3.Відділ бухгалтерського обліку і звітності

 

№з/п

Зміст роботи

Період виконання

1

Подання електронної звітності в управління Державної казначейської служби України за ІІ квартал 2018 року (Є-звітність: бюджетна та фінансова звітність)

до 12 липня

2

Подання звітності в управління Державної казначейської служби України (форма 7м)

щомісячно

3

Складання звітності  бухгалтерського  обліку  та подання  відповідальним органам  в установлені строки за ІІ квартал 2018 року

У встановленні строки

4

Контроль за правильним та  економічним використанням коштів згідно з асигнуваннями за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в  установленому порядку

щомісячно

5

Виплата заробітної плати  працівникам виконкому  та фінансування одержувачів коштів

щомісячно

6

Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами, установами міста та окремими особами

щомісячно

7

Оприбуткування та списання ТМЦ та ОЗ та їх облік

щомісячно

8

Фінансування міських  цільових програм

щомісячно

9

Адресна матеріальна допомога та фінансова підтримка незахищеним верствам м. Боярка

При отриманні відповідних документів

10

Погодження  проектів , договорів (Контрактів)

щомісячно

11

Перевірка та підготовка договорів на виконання робіт та закупівлю товарів

щомісячно

12

Погодження  документів, пов’язаних з витрачанням  фонду заробітної плати ,встановленням  посадових окладів і надбавок працівникам, які належать до окремо визначених управлінь, відділів міської ради

щомісячно

13

Підготовка фінансових документів для здійснення необхідних проплат

щомісячно

14

Ведення меморіальних ордерів (№1, 2, 3, 4, 5, 5МД, 6, 8, 9, 10, 13, 17), обігових відомостей аналітичного обліку та інших облікових регістрів згідно вимог ведення бухгалтерського обліку

Щомісячно

 (на  05 число наступного місяця)

15

Введення інформації на порталі Є-data згідно вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» (за ІІ квартал 2018 року)

Щомісячно (не пізніше 35 дня звітного кварталу)

16

Зведення та подача консолідованої електронної звітності на порталі «Є-звітність» (вимоги Державного казначейства України) за ІІ квартал 2018 року по розпорядникам нижчого рівня та одержувачам.

до 15 липня

 

4. Юридичний  відділ виконавчого комітету

  1. Представництво, у встановленому чинним законодавством порядку інтересів ради та виконкому в судах, державних та інших органах під час розгляду правових питань і спорів.
  2. Підготовка процесуальних документів до суду.
  3. Участь у підготовці та правовий аналіз рішень ради, виконкому та розпоряджень міського голови, а також погодження проектів даних актів.
  4. Участь у розгляді депутатських звернень міської ради та запитів про доступ до публічної інформації.
  5. Видача довідок про період  проживання в зоні посиленого радіоекологічного контролю.
  6. Робота із зверненнями громадян міста.
  7. Надання первинної правової допомоги жителям міста.
  8. Участь у комісіях виконавчого комітету та Боярської міської ради.
  9. Виконання доручень міського голови, його заступників, секретаря ради, керуючої справами.
  10. Надання консультацій структурним підрозділам Виконавчого комітету Боярської міської ради щодо застосування законодавства.
  11. Розгляд протоколів про адміністративні правопорушення, проведення засідань адмінкомісії та направлення постанов про адміністративні правопорушення на примусове стягнення штрафів до виконавчої служби.
  12. Подання позовної заяви до Господарського суду  м. Києва про стягнення коштів в сумі 326391,41 грн. за договором оренди приміщення укладеним з АТ «Ощадбанк» №2 від 04.11.2014 року.
  13. Прийняття активної участі у судових засіданнях щодо оскарження рішень Забірської сільської ради «Про добровільне об'єднання територіальних громад»
  14. Прийняття активної участі у судових засіданнях  «Про затвердження детальних планів у м. Боярка»

 

5. Відділ з питань житлово-комунального господарства, транспорту та надзвичайних ситуацій.

  1. Реалізація Програмиблагоустрою та утримання території  міста
  2. Реалізація Програми «Безпечне місто» на 2018 рік.
  3. Реалізація заходів відповідно до Програми енергозбереження та енергоефективності міста Боярка, на 2017-2020 роки.
  4. Розроблення та затвердження Правил проведення земляних робіт на території м. Боярка.
  5. Здійснення контролю за виконанням плану ремонту і утримання автомобільних доріг та тротуарів міста.
  6. Організація виконання заходів щодо створення об’єднань співвласників  багатоповерхових будинків, здійснення інформаційно-просвітницької роботи з жителями багатоквартирних будинків щодо роз’яснення їх прав та переваг під час утворення об’єднання співвласників.
  7. Здійснення організаційних заходів та моніторинг  проведення будівництва та проектування світлофорних об’єктів на території міста.
  8. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення реконструкція вуличного освітлення.
  9. Супровід 11 проектів регіонального розвитку, що відповідають пріоритетам, передбачених Державною стратегією розвитку та Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року.
  10. Скликання, проведення засідань комісій з житлових питань, по інвентаризації та приватизації гуртожитків.
  11. Контроль та виконання звітності РДА (по квартобліку, по гуртожитках).
  12. Впорядкування, формування та оновлення особових справ громадян, які перебувають на квартирному обліку.
  13. Заповнення форм подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
  14. Підготовка та затвердження проектів Положень (про квартоблік, про гуртожитки та службові житлові приміщення).
  15. Підготовка проектів рішень на сесію Боярської міської ради.
  16. Підготовка проектів рішень на виконавчий комітет Боярської міської ради, підготовка розпоряджень міського голови.
  17. Розроблення проекту створення комунального підприємства, що спеціалізується на транспортних перевезеннях та дорожньому господарстві.

 

6. Відділ містобудування та  архітектури

  1. Подання містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на засідання архітектурно-містобудівної ради Департаменту містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації.
  2. Подання містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на експертизу.
  3. За результатами експертизи винесення проекту містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на затвердження сесії міської ради.
  4. Закінчення робіт по проектуванню нового ДНЗ (дитячого садка «Лісова Казка»), за адресою: вул. Хрещатик, 74.
  5. Закінчення робіт по проектуванню нової адміністративної будівлі Боярської міської ради (будівлі місцевого управління), за адресою: вул. Білогородська, 13.
  6. Розроблення Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Боярка.
  7. Підготовка рішень на засідання сесій міської ради.
  8. Підготовка рішень на засідання виконавчого комітету міської ради.
  9. Видача будівельних паспортів забудов земельних ділянок міста.
  10. Видача паспортів прив’язок тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста.
  11. Видача містобудівних умов та обмежень забудов земельних ділянок.
  12. Особистий прийом громадян.

 

7. Відділ архітектурно-будівельного контролю

  1. Прийом громадян щодо надання безкоштовних консультацій у сфері дозвільної документації.
  2. Розгляд  скарг та заяв громадян щодо порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності та здійснення будівництва без дозвільної документації.
  3.  Розгляд справ громадян, які отримали попередження щодо самовільної забудови з порушенням будівельних та пожежних норм та експлуатації об’єкта будівництва без реєстрації відповідної документації.
  4.  Надання відповідей на звернення громадянам та надання попереджень щодо порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності,  будівельних норм, стандартів і правил.
  5. Виїзди на місцевість з подальшим  складанням актів перевірок об’єктів будівництва на території міста та виїзди по  справам громадян, які отримали попередження щодо самовільної забудови, але не надали відповідних документів.
  6. Проведення спільних перевірок з БМП та  інспектором  Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області (далі - Інспекція) щодо дотримання вимог містобудівного законодавства під час виконання будівельних робіт на території міста.
  7. Проводити перевірки об’єктів будівництва на території міста щодо відповідності їх проектній документації та будівельному паспорту, наявності дозвільної документації на початок будівництва та наявності зареєстрованої декларації про готовність до експлуатації об’єкта, або наявності сертифікату,  з нанесенням інформації на відповідну  електронну  схему відділу.
  8. Підготовка звернень до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області стосовно проведення  ними позапланових перевірок щодо дотримання громадянами міста Боярки вимог законодавства  у сфері містобудівної діяльності та наявності у них зареєстрованої дозвільної документації з притягненням їх до адміністративної відповідальності.
  9. Підготовка та подання в Інспекцію Повідомлень про початок виконання будівельних робіт щодо  об’єктів комунальної власності у м. Боярці, що за класом наслідків (відповідальності) належать до  об’єктів  з незначними наслідками (СС1).
  10. Підготовка та подання в Інспекцію документації про готовність до експлуатації об’єктів комунальної власності, що за класом наслідків (відповідальності) належать до  об’єктів  з  незначними наслідками (СС1).
  11. Здійснення контролю та допомога проектантам та генпідріднику з підготовки пакету документів для здійснення  капітального ремонту цокольного поверху по вул. Грушевського 39-а. Перевірка відповідності розроблення проектної документації Державним будівельним нормам.
  12. Підготовка пакету документів для здійснення капітального ремонту цокольного поверху по вул. Грушевського 39-а.
  13. Супровід розроблення проектно-кошторисної документації на будівництво памп-треку у парку ім. Т.Г. Шевченка.
  14. Здійснення контролю щодо будівництва  футбольного поля зі штучним покриттям за адресою: м. Боярка, вул. Молодіжна, 5 б.
  15. Ведення діловодства  у відділі та розміщення відповідної інформації на сайті відділу.
  16. Підготовка та проходження  навчання у Державній архітектурно-будівельній інспекції України.
  17. Приймати участь у семінарах для підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб відділу.
  18.  

8. Відділ землевпорядкування та кадастру

  1. Підготовка до засідання постійної депутатської комісії з питань стратегічного сталого розвитку, містобудування, архітектури, організації публічного простору, земельних відносин, охорони навколишнього середовища, зеленого будівництва та рекреаційних зон Боярської міської ради.
  2. Прийом громадян, надання консультацій та роз’яснення чинного законодавства (щосереди)Підготовка та видача довідок для оформлення допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми (постійно)
  3. Видача витягів із Державного земельного кадастру.
  4. Участь у виїзних комісіях (щоп’ятниці)
  5. Розгляд заяв громадян і підготовка проектів рішень для розгляду на черговій сесії Боярської міської ради (постійно).
  6. Розгляд звернень та клопотань, запитів про надання інформації та надання відповідей. (постійно)
  7. Перевірка укладених договорів оренди землі на відповідність чинному законодавству.
  8. Оформлення земельних ділянок за територіальною громадою міста.
  9. Оформлення земельних ділянок  на території заводу «Арксі»
  10. Підготовчі роботи  по замовленню нормативно-грошової оцінки земель міста  Боярка.

 

9. Відділ реєстрації місця проживання громадян та формуванняі ведення реєстру територіальної громади

  1. Організація співпраці з Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Боярської міської ради, відділом адресно-довідкової роботи, Києво-Святошинським РВ УДМС України в Київській області, Державнимреєстром виборців.
  2. Організація та передача відділом інформації про реєстрацію/зняття  з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб  до Єдиного державного демографічного реєстру в паперовому та електронному вигляді.
  3. Організація зберігання, інформації, обробки, використання і захисту інформації реєстрів відділу та забезпечення права кожного на доступ до своїх персональних даних, внесених до реєстрів.
  4. Вивчення та застосування нормативно-правових актів у сфері реєстрації/знятті з реєстрації фізичних осіб.
  5. Висвітлення основних питань роботи відділу та застосування деяких норм чинного законодавства у засобах масової інформації.
  6. Формування та ведення Реєстру територіальної громади.
  7. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно територіальної одиниці.
  8. Внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
  9.  Прийом громадян с питання з реєстрації зняття з реєстрації з реєстрації місця проживання/перебування особи, малолітніх дітей. 
  10. Складання постанов у справах про адміністративні правопорушення за частиною 1 статті 197 КУпАП та складання адмістративних протоколів за частинною 2 статті 197 КУпАп.
  11. Надсилання справ про адміністративні правопорушення складені  за частиною 2 статті 197 КУпАП до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Боярської міської ради та Києво-Святошинського районного суду.
  12. Організація документообігу відділу, завести відповідні журнали та книги для реєстрації заяв громадян, повідомлень про зняття з реєстрації що надходять з інших органів реєстрації місцевого самоврядування.
  13. Розгляд документів що надходять від Центру надання адміністративних послуг в день надходження та прийняття рішень по матеріалах.
  14. Надання щотижневих звітів про роботу відділу на апаратній нараді Боярської міської ради.
  15. Робота з адресними картками та картками реєстрації особи на паперових носіях, внесення відповідних відомостей до карток реєстрації особи та адресних карток.
  16. Вивчення нормативно-правих актів, що регламентують роботу відділу:

 

10. Відділ державної реєстрації

  1. Розробка інформаційних та технологічних карток для адміністраторів ЦНАПу.
  2. Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
  3. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації.
  4. Прийом документів для проведення державної реєстрації.
  5. Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.
  6. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  7. Ведення Єдиного державного реєстру.
  8. Оформлення та видача виписок, витягів та довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  9. Ведення обліку безхазяйного нерухомого майна.
  10. Формування та зберігання реєстраційних справ.
  11. Передача реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційної справи суб'єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ.
  12. Розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань діяльності Відділу.
  13. Участь у розгляді питань, які відносяться до компетенції Відділу.
  14. Вивчення, аналіз та узагальнення працівниками відділу державної реєстрації нормативно-правових актів.
  15. Формування номенклатури справ відділу державної реєстрації.
  16. Розроблення і розповсюдження інформаційних матеріалів з метою доведення до відома громадськості процедури державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

11. Центр надання адміністративних послуг

  1. Придбання обладнання для оформлення та видачі документів,що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус з комплектомобладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства;
  2. Підключення адміністраторів ЦНАП до Єдиного державного демографічного реєстру;
  3. Підключення адміністраторів ЦНАП до ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ;
  4. Підключення адміністраторів ЦНАП до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  5. Підключення адміністраторів ЦНАП до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формування.
  6. Аналіз та вдосконалення адміністративних карток;
  7. Після модернізації нового приміщення передбаченого для розміщення ЦНАП, розширення штату та залучення представників  інших сфер з метою максимального спрощення отримання необхідних адміністративних послуг мешканцям міста.

 

12. Відділ з питань освіти, культури, молоді, спорту та соціального захисту

п/п

Назва заходу

Дата

проведення

1.

Участь начальника відділу в апаратній нараді

щопонеділка

2.

Підготовка питань для розгляду на засіданні виконкому

другий четвер місяця

3.

Питання для розгляду в робочому порядку, віднесених до повноважень відділу

постійно

4.

Підготовка розпоряджень голови міської ради

протягом кварталу

5.

Підготовка рішень виконкому міської ради

протягом кварталу

6.

Підготовка рішень сесії Боярської міської ради

протягом кварталу

7.

Робота зі зверненнями громадян, що надходять до відділу

постійно

8.

Прийом громадян3 працівниками відділу

щосереди

9.

Висвітлення на сторінках газети «Боярка інформ», офіційному веб-порталі Боярської міської ради та офіційній сторінці Боярської міської ради в соціальній мережі інформаційних матеріалів

постійно

10. Засідання комісій:

 

- адміністративної

за потребою

 

- з надання матеріальної допомоги

за потребою

 

- з питань розподілу дітей в ДНЗ

за потребою

11.

Засідання опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) та стороннього догляду

за потребою

12.

Засідання Центру допомоги учасникам АТО

за потребою

13. Участь у підготовці та проведенні масових заходів, урочистостей, виставок тощо

 

14. Військово-облікове бюро

  1. Виконати заходи по проведенню приписки юнаків 2000 року народження до призовної дільниці Києво-Святошинського РВК
  2. Провести звірку карток первинного обліку з обліковими картками РВК і організацій, підприємств, установ за формою П-2.
  3. Здійснити переписку карток первинного обліку, які прийшли в непридатний стан.
  4. Провести агітаційну кампанію серед призовної молоді та військовозобовязаних  стосовно переваг  служби в ЗСУ за контрактом.

 

ІУ.  Засідання, наради:

  • Засідання виконкому (кожний 2-й четвер місяця о 14-30);
  • Апаратні наради виконкому у міського голови (кожний понеділок о 9-00);
  • Апаратні наради по житлово-комунальних питаннях у міського голови (кожний понеділок о 15-00);
  • Особистий прийом громадян працівниками виконкому згідно затвердженого графіку.

Проведення засідань комісій:

  • адміністративної;
  • транспортної;
  • комісії по наданню матеріальної допомоги.

 

Керуючий справами                                                                    М.А.Рябошапка

 

Опубліковано: 10 липня 2018, 15:56