Нормативно-правові акти

ПРОЕКТ Про затвердження плану роботи виконкому  на  ІІ квартал 2018 року

Проекти рішень виконавчого комітету

№0     Від 10 квітня 2018


ПРОЕКТ Про затвердження плану роботи виконкому  на  ІІ квартал 2018 року

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ (Проект)

від  12 квітня     2018 року                                                                №________

м. Боярка

 

Про затвердження плану роботи виконкому  на  ІІ квартал 2018 року

Керуючись  п.2 ч. 2 ст.52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  розглянувши проект плану роботи виконавчого комітету Боярської міської ради  на  П квартал  2018 року , -

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В :

1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Боярської міської ради  на П квартал  2018 року  ( додається ).

2. Контроль за виконанням плану покласти на заступників міського голови та керуючу справами виконавчого комітету.

 

Перший заступник міського голови                                    В.В.Шульга

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               рішення виконавчого

                                                                               комітету  № ______

                                                                               від   12.04..2018

ПЛАН РОБОТИ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ

РАДИ на  ІІ квартал  2018 р.

 

І. Підготовка питань для винесення на розгляд  ради

№ з/п

Питання роботи ради та її органів

Доповідач

  1.  

Звіт про виконання міського бюджету за 3 місяці 2018 року

В.В. Шульга

  1.  

Про затвердження Генерального плану міста

В.В. Шульга

  1.  

Щоквартальний звіт про використання бюджетних коштів комунальними підприємствами м. Боярка

В.В. Шульга

  1.  

Визначення поточної та перспективної потреби місць у дитсадочках

Т.П. Кочкова

  1.  

Створення робочої  групи щодо розробки концепції розвитку туризму в м. Боярка 2018-2020 р.р.

Т.П. Кочкова

  1.  

Про організацію літнього оздоровлення дітей, учнівської та студентської молоді у 2018 році

Т.П. Кочкова

  1.  

Про стан пасажирських автобусних перевезень на міських маршрутах загального користування

В.В. Мазурець

  1.  

Про стан благоустрою у м. Боярка

В.В. Мазурець

  1.  

Інвентаризація нерухомих об’єктів Боярки, що знаходяться в комунальній власності, визначення вартості їх оренди і відчуження, постановка на облік

В.В. Мазурець

  1.  

Про внесення змін до стратегічного плану                      м. Боярка (у разі необхідності)

В.В. Шульга

 

ІІ.Питання для розгляду виконавчим комітетом:

 

№пп

Питання для розгляду на засіданні виконавчого комітету

Відповідальні

 

2.1.

Про роботу комунальних служб міста в опалювальний період 2017-2018 рр. та заходи по підготовці  до наступного опалювального періоду.

Мазурець В.В.

 

2.2

Про підсумки весняного місячника санітарної очистки та благоустрою м.Боярка

Мазурець В.В.

2.3

Про стан пасажирських автобусних перевезень на міських маршрутах загального користування

Шульга В.В.

2.4

Про створення робочої групи з розробки концепції розвитку туризму в м.Боярка 2018-2020 рр.

Кочкова Т.П.

2.5

Звіт про виконання міського бюджету за 1 квартал 2018 р.

Мусієнко Н.І.

         

2.1. Засідання виконкому міської ради

Графік засідань виконкому:

12.04.2018

10.05.2018

14.06.2018

 

ІІІ.Планування роботи виконавчого комітету:         

1.Загальний відділ:

1.1. Організація діловодства відповідно до чинних правил.

1.2. Контроль за організацією діловодства в відділах, інших підрозділах, надання методичної допомоги .

1.3. Обробка кореспонденції, яка надходить та відправляється, доставка її за призначенням.

1.4. Видача інформації стосовно терміну проходження документів - постійно

1.5. Організація та підготовка засідань апаратних нарад. – щопонеділка

1.6. Організація роботи по реєстрації, обліку і збереження документальних матеріалів поточного архіву.

1.7. Організація зберігання документації та передача її на державне зберігання у встановленому порядку.

1.8. Підготовка та реєстрація розпоряджень міського голови, доведення до виконання у визначені терміни.

1.9. Контроль за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень РДА.

1.10. Ведення особових справ, трудових книжок .

1.11. Оформлення розпоряджень з кадрових питань

1.12. Підготовка табелю робочого часу, оформлення довідок з місця роботи.

1.13 .Перевірка присвоєння рангів та надбавок посадовим особам органів місцевого самоврядування.

1.14.Проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них обов’язків і завдань. 

1.15.Підготовка та здача звітів.

План роботи з питань державної реєстрації актів

цивільного стану

1.16. Забезпечити  здійснення первинної державної реєстрації актів цивільного стану фактів народження, смерті, шлюбу.

1.17. Забезпечити щомісячне звітування  про витрачання бланків свідоцтв до 02 числа місяця наступного за звітним періодом.

1.18.  Забезпечити щомісячне звітування  про державну реєстрацію актів цивільного стану за формою Ф-97( Щомісячно до 02 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )

1.19. Проаналізувати  дотримання термінів державної реєстрації народження та смерті .( Щомісячно до 10 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )

 

2. Відділ фінансів,  економічного розвитку та торгівлі

 

№з/п

Зміст роботи

Дата проведення

Відповідальний

1

Аналіз виконання бюджету міста за
І квартал 2018 року (в розрізі податків)

ІІ квартал 2018 року

Клєпікова Т.Т.

Дзюбіна К.Д.

2

Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг

ІІ квартал 2018 року

Блінова Н.П.

3

Підготовка матеріалів до засідань виконавчого комітету щодо регулювання діяльності торгівельних мереж

ІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

Блінова Н.П.

4

Аналіз стану своєчасності сплати орендної плати, згідно договорів оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності
м. Боярка.

ІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

 

5

Розробка поточних розпоряджень та рішень

ІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

Клєпікова Т.Т.

Дзюбіна К.Д.

6

Підготовка та оформлення договорів пайової участі

ІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

Клєпікова Т.Т.

7

Розгляд листів, заяв, звернень,  скарг, які надходять від установ, організацій, депутатів,  громадян в межах компетенції відділу

ІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

Клєпікова Т.Т.

Дзюбіна К.Д.

Блінова Н.П.

8

Виконання інших доручень в межах функціональних обов’язків відділу

ІІ квартал 2018 року

Мусієнко Н.І.

Клєпікова Т.Т.

Дзюбіна К.Д.

Блінова Н.П.

 

 

 

3.Відділ бухгалтерського обліку і звітності

 

№з/п

Зміст роботи

Період виконання

  1.  

Подання звітності в управління Державної казначейської служби України за І квартал 2018 року (Баланс)

до 12 квітня

  1.  

Подання звітності в управління Державної казначейської служби України

щомісячно

  1.  

Складання звітності  бухгалтерського  обліку  та подання  відповідальним органам  в установлені строки за І квартал 2018 року

У встановленні строки

  1.  

Контроль за правильним та  економічним використанням коштів згідно з асигнуваннями за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в  установленому порядку

щомісячно

  1.  

Виплата заробітної плати  працівникам виконкому  та фінансування одержувачів коштів

щомісячно

  1.  

Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами, установами міста та окремими особами

щомісячно

  1.  

Оприбуткування та списання ТМЦ та ОЗ та їх облік

щомісячно

  1.  

Фінансування міських  цільових програм

щомісячно

  1.  

Адресна матеріальна допомога та фінансова підтримка незахищеним верствам м. Боярка

При отриманні відповідних документів

  1.  

Погодження  проектів , договорів (Контрактів)

щомісячно

  1.  

Перевірка та підготовка договорів на виконання робіт та закупівлю товарів

щомісячно

  1.  

Погодження  документів, пов’язаних з витрачанням  фонду заробітної плати ,встановленням  посадових окладів і надбавок працівникам, які належать до окремо визначених управлінь, відділів міської ради

щомісячно

  1.  

Підготовка фінансових документів для здійснення необхідних проплат

щомісячно

  1.  

Ведення меморіальних ордерів (№1, 2, 3, 4, 5, 5МД, 6, 8, 9, 10, 13, 17), обігових відомостей аналітичного обліку та інших облікових регістрів згідно вимог ведення бухгалтерського обліку

Щомісячно

 (на  05 число наступного місяця)

  1.  

Введення інформації на порталі Є-data згідно вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів»

Щомісячно (не пізніше 35 дня звітного кварталу)

  1.  

Введення електронної звітності на порталі Є-звітність за І квартал 2018 року згідно вимог

Щоквартально

  1.  

Упорядкування архіву бухгалтерської документації за 2015-2017 рр

Протягом квітня

 

 

4. Юридичний  відділ виконавчого комітету

  1. Представництво, у встановленому чинним законодавством порядку інтересів ради та виконкому в судах, державних та інших органах під час розгляду правових питань і спорів.
  2. Підготовка процесуальних документів до суду.
  3. Участь у підготовці та правовий аналіз рішень ради, виконкому та розпоряджень міського голови, а також погодження проектів даних актів.
  4. Участь у розгляді депутатських звернень міської ради та запитів про доступ до публічної інформації.
  5. Видача довідок про період  проживання в зоні посиленого радіоекологічного контролю.
  6. Робота із зверненнями громадян міста.
  7. Надання первинної правової допомоги жителям міста.
  8. Участь у комісіях виконавчого комітету та Боярської міської ради.
  9. Виконання доручень міського голови, його заступників, секретаря ради, керуючої справами.
  10. Надання консультацій структурним підрозділам Виконавчого комітету Боярської міської ради щодо застосування законодавства.
  11. Розгляд протоколів про адміністративні правопорушення, проведення засідань адмінкомісії та направлення постанов про адміністративні правопорушення на примусове стягнення штрафів до виконавчої служби.
  12. Подання позовної заяви до Господарського суду Київської області про стягнення коштів в сумі 555 390,66 грн. за договором оренди приміщення укладеним з АТ «Ощадбанк».
  13. Подання позовної заяви до Господарського суду Київської області про відшкодування коштів за комунальні послуги в сумі 33 548,82 грн. за договором оренди укладеним з ГО «Клуб інвалідів-візочників» Києво-Святошинського району Київської області».
  14. Подання позовної заяви до Господарського суду Київської області про стягнення коштів в сумі 125 847,00 грн. та повернення приміщення за договором оренди нерухомого майна, укладеним з ПАТ «Київсільелектро»

 

5. Відділ з питань житлово-комунального господарства, транспорту та надзвичайних ситуацій.

1. Реалізація Програми благоустрою та утримання території  міста Боярка на 2018 рік.

2. Реалізація Програми «Безпечне місто» на 2018 рік.

3. Реалізація заходів відповідно до Програми енергозбереження та енергоефективності міста Боярка, на 2017-2020 роки.

4. Розроблення та затвердження Правил проведення земляних робіт на території м. Боярка.

5. Розроблення та затвердження Порядку визначення відновної вартості зелених насаджень в м. Боярка.

6. Організація та проведення двомісячника весняних робіт з благоустрою на територій міста.

7. Здійснення контролю за виконанням плану ремонту і утримання автомобільних доріг та тротуарів міста.

8. Організація виконання заходів щодо створення об’єднань співвласників  багатоповерхових будинків, здійснення інформаційно-просвітницької роботи з жителями багатоквартирних будинків щодо роз’яснення їх прав та переваг під час утворення об’єднання співвласників.

9. Здійснення організаційних заходів та моніторинг  проведення будівництва та проектування світлофорних об’єктів на території міста.

10. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення реконструкція вуличного освітлення.

11. Супровід 11 проектів регіонального розвитку, що відповідають пріоритетам, передбачених Державною стратегією розвитку та Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року.

12. Скликання, проведення засідань комісій з житлових питань, по інвентаризації та приватизації гуртожитків.

13. Контроль та виконання звітності РДА (по квартобліку, по гуртожитках).

14. Впорядкування, формування та оновлення особових справ громадян, які перебувають на квартирному обліку.

15. Заповнення форм подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

16. Підготовка проектів рішень на сесію Боярської міської ради.

17. Підготовка проектів рішень на виконавчий комітет Боярської міської ради, підготовка розпоряджень міського голови.

 

6. Відділ містобудування та  архітектури

1. Подання містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на засідання архітектурно-містобудівної ради Департаменту містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації.

2. Подання містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на експертизу.

3. За результатами експертизи винесення проекту містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на затвердження сесії міської ради.

4. Проведення робіт по розробленню детального плану території з реконструкції Боярських очисних споруд та будівництва сміттєсортувальної станції із когенераційною теплоелектростанцією і тепличним комплексом в адміністративних межах Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області. Розробка проектної документації на будівництво об’єкта.

5. Закінчення робіт по проектуванню нового ДНЗ (дитячого садка «Лісова Казка»), за адресою: вул. Хрещатик, 74.

6. Закінчення робіт по проектуванню нової адміністративної будівлі Боярської міської ради (будівлі місцевого управління), за адресою: вул. Білогородська, 13.

7. Розроблення Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Боярка.

8. Підготовка рішень на засідання сесій міської ради.

9. Підготовка рішень на засідання виконавчого комітету міської ради.

10. Видача будівельних паспортів забудов земельних ділянок міста.

11. Видача паспортів прив’язок тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста.

12. Видача містобудівних умов та обмежень забудов земельних ділянок.

13. Особистий прийом громадян.

 

7. Відділ архітектурно-будівельного контролю

1. Прийом громадян щодо надання безкоштовних консультацій у сфері дозвільної документації.

2. Розгляд  скарг та заяв громадян щодо порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності та здійснення будівництва без дозвільної документації.

3 Розгляд справ громадян, які отримали попередження щодо самовільної забудови з порушенням будівельних та пожежних норм та експлуатації об’єкта будівництва без реєстрації відповідної документації.

4. Надання відповідей на звернення громадянам та надання попереджень щодо порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

5. Виїзди на місцевість з подальшимскладанням актів перевірок об’єктів будівництва на території міста та виїзди по  справам громадян, які отримали попередження щодо самовільної забудови, але не надали відповідних документів.

6. Проведення спільних перевірок з БМП та  інспектором  Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області (далі - Інспекція) щодо дотримання вимог містобудівного законодавства під час виконання будівельних робіт на території міста.

7. У складі комісій приймати участь у перевірках об’єктів комунальної власності щодо їхнього стану та подальшого використання.

8. Проводити перевірки об’єктів будівництва на території міста щодо відповідності їх проектній документації та будівельному паспорту, наявності дозвільної документації на початок будівництва та наявності зареєстрованої декларації про готовність до експлуатації об’єкта, або наявності сертифікату,  з нанесенням інформації на відповідну  електронну  схему відділу.

9. Підготовка звернень до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області стосовно проведення  ними позапланових перевірок щодо дотримання громадянами міста Боярки вимог законодавства  у сфері містобудівної діяльності та наявності у них зареєстрованої дозвільної документації з притягненням їх до адміністративної відповідальності.

10. Підготовка та подання в Інспекцію Повідомлень про початок виконання будівельних робіт щодо  об’єктів комунальної власності у м. Боярці, що за класом наслідків (відповідальності) належать до  об’єктів  з незначними наслідками (СС1).

11. Підготовка та подання в Інспекцію документації про готовність до експлуатації об’єктів комунальної власності, що за класом наслідків (відповідальності) належать до  об’єктів  з  незначними наслідками (СС1).

12. Створення реєстру та здійснення контролю щодо своєчасного залучення замовників завершеного будівництва до пайової участі у розвиток інфраструктури міста до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

13. Здійснення контролю та допомога проектантам та генпідріднику з підготовки пакету документів для здійсненнякапітального ремонту першого поверху будівлі бібліотеки по вул. Молодіжній, 77. Перевірка відповідності розроблення проектної документації Державним будівельним нормам.

14.  Підготовка пакету документів для здійснення капітального ремонту другого поверху будівлі бібліотеки по вул. Молодіжній, 77.

15. Супровід розроблення проектно-кошторисної документації на будівництво памп-треку у парку ім. Т.Г. Шевченка.

16. Здійснення контролю щодо будівництва  футбольного поля зі штучним покриттям за адресою: м. Боярка, вул. Молодіжна, 5 б.

17 Приймати участь у проходженні експертизи генерального плану міста.

18. Ведення діловодства  у відділі та розміщення відповідної інформації на сайті відділу.

19 Підготовка та проходження  навчання у Державній архітектурно-будівельній інспекції України.

20. Приймати участь у семінарах для підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб відділу.

 

8. Відділ землевпорядкування та кадастру

1. Підготовка до засідання постійної депутатської комісії з питань стратегічного сталого розвитку, містобудування, архітектури, організації публічного простору, земельних відносин, охорони навколишнього середовища, зеленого будівництва та рекреаційних зон Боярської міської ради.

2. Прийом громадян, надання консультацій та роз’яснення чинного законодавства (щосереди)

3. Підготовка та видача довідок для оформлення допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми (постійно)

4. Видача витягів із Державного земельного кадастру.

5. Участь у виїзних комісіях (щоп’ятниці)

6. Розгляд заяв громадян і підготовка проектів рішень для розгляду на черговій сесії Боярської міської ради (постійно).

7. Розгляд звернень та клопотань, запитів про надання інформації та надання відповідей. (постійно)

8. Перевірка укладених договорів оренди землі на відповідність чинному законодавству.

9.Оформлення земельних ділянок за територіальною громадою міста.

 

9. Відділ реєстрації місця проживання громадян та формування і ведення реєстру територіальної громади

1. Організація співпраці з Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Боярської міської ради, відділом адресно-довідкової роботи, Києво-Святошинським РВ УДМС України в Київській області, Державнимреєстром виборців.

  1. Організація та передача відділом інформації про реєстрацію/зняття  з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб  до Єдиного державного демографічного реєстру в паперовому та електронному вигляді.
  2. Організація зберігання, інформації, обробки, використання і захисту інформації реєстрів відділу та забезпечення права кожного на доступ до своїх персональних даних, внесених до реєстрів.
  3. Вивчення та застосування нормативно-правових актів у сфері реєстрації/знятті з реєстрації фізичних осіб.
  4. Висвітлення основних питань роботи відділу та застосування деяких норм чинного законодавства у засобах масової інформації.

6. Формування та ведення Реєстру територіальної громади.

7. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно територіальної одиниці.

8. Внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.

9. Прийом громадян с питання з реєстрації зняття з реєстрації з реєстрації місця проживання/перебування особи, малолітніх дітей.

10. Складання постанов у справах про адміністративні правопорушення за частиною 1 статті 197 КУпАП та складання адмістративних протоколів за частинною 2 статті 197 КУпАп.

11. Надсилання справ про адміністративні правопорушення складені  за частиною 2 статті 197 КУпАП до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Боярської міської ради та Києво-Святошинського районного суду.

12. Організація документообігу відділу, завести відповідні журнали та книги для реєстрації заяв громадян, повідомлень про зняття з реєстрації що надходять з інших органів реєстрації місцевого самоврядування.

13. Розгляд документів що надходять від Центру надання адміністративних послуг в день надходження та прийняття рішень по матеріалах.

14. Надання щотижневих звітів про роботу відділу на апаратній нараді Боярської міської ради.

15. Робота з адресними картками та картками реєстрації особи на паперових носіях, внесення відповідних відомостей до карток реєстрації особи та адресних карток.

16. Вивчення нормативно-правих актів, що регламентують роботу відділу:

 

10. Відділ державної реєстрації

9.1.Розробка інформаційних та технологічних карток для адміністраторів ЦНАПу.

9.2. Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

9.3. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації.

9.4. Прийом документів для проведення державної реєстрації.

9.5. Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.

9.6. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

9.7. Ведення Єдиного державного реєстру.

9.8. Оформлення та видача виписок, витягів та довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

9.9. Ведення обліку безхазяйного нерухомого майна.

9.10. Формування та зберігання реєстраційних справ.

9.11. Передача реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційної справи суб'єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ.

9.12. Розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань діяльності Відділу.

9.13. Участь у розгляді питань, які відносяться до компетенції Відділу.

9.14. Вивчення, аналіз та узагальнення працівниками відділу державної реєстрації нормативно-правових актів.

9.15. Формування номенклатури справ відділу державної реєстрації.

9.16. Розроблення і розповсюдження інформаційних матеріалів з метою доведення до відома громадськості процедури державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

11. Центр надання адміністративних послуг

1. Придбання обладнання для оформлення та видачі документів,що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус з комплектомобладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства;

2. Підключення адміністраторів ЦНАП до Єдиного державного демографічного реєстру;

3. Підключення адміністраторів ЦНАП до ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ;

4. Підключення адміністраторів ЦНАП до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

5 Підключення адміністраторів ЦНАП до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формування.

6. Аналіз та вдосконалення адміністративних карток;

7. Після модернізації нового приміщення передбаченого для розміщення ЦНАП, розширення штату та залучення представників  інших сфер з метою максимального спрощення отримання необхідних адміністративних послуг мешканцям міста.

 

12.  Відділ інформаційно-аналітичного забезпечення

1.  Забезпечення публікацій на офіційному веб-порталі Боярської міської ради офіційних документів, рішень ради та виконавчого комітету, розпоряджень голови, матеріалів про роботу сесій, постійних комісій, депутатської діяльності, діяльності комунальних підприємств та закладів, інформації з найважливіших питань життя та діяльності громади міста.

2. Розміщення в мережі Інтернет інформаційних матеріалів, підготовлених структурними підрозділами Боярської міської ради.

3. Забезпечення безперебійної роботу веб-порталу та додаткових модулів: електронних звернень громадян;  електронних петицій;  обговорення проектів та ініціатив, проектів нормативно-правових актів і проектів рішень; системи інформування громадян через e-mail та смс; бюджету участі тощо.

4. Забезпечення доступу жителям Боярки до діючих нормативно-правових актів, рішень міської ради, комунальних підприємств та закладів, розпоряджень міського голови, протоколів засідань комісій, проектів, що виносяться на обговорення, інших документів, відомостей про місто, його історію, заклади та установи, видатних особистостей  тощо.

5. Здійснення інформаційно-технічного забезпечення офіційного веб-порталу та додаткових модулів Боярської міської ради.

6. Здійснення інформаційного супроводу діяльності влади в частині розміщення анонсів подій та надання інформації про події, що відбулися,інших важливих новин.

7. Сприяння запровадженню новітніх технологій та розробок в інформаційній сфері в усі сфери діяльності Боярської міської ради, виконавчого комітету, комунальних підприємств та закладів.

8. Організація і проведення прес-конференцій, брифінгів, «круглих столів» за участі керівництва органу місцевого самоврядування.

9. Вивчення та узагальнення діяльності органів самоврядування через моніторинг публікацій в ЗМІ, аналіз форм і змісту роботи засобів масової інформації, внесення пропозиції щодо вдосконалення їх діяльності.

10. Перенесення офіційного веб-порталу Боярської міської ради на новий сервер.

11. Оновлення інформації в модулі «Відкритий бюджет», а саме завантаження нових даних зі звіту про виконання міського бюджету за перший квартал 2018 року звітів для візуалізації бюджетного процесу та інформування населення про хід виконання.

12. Запуск в роботу ще одного модуля платформи «Відкритий бюджет» - «Бюджет на мапі»: збір, систематизація та конвертація даних про заплановані та виконані роботи за бюджетні кошти в місті Боярка з початку 2018 року з відображенням на мапі. Всі зібрані дані будуть конвертовані в машинозчитуваний формат та завантажені в систему «Відкритий бюджет».

13. Запуск в роботу решти модулів порталу «Відкритий бюджет»: «Ключові показники», «Програми», «Бюджетний календар».

14. Співпраця з розробниками порталу «Відкритий бюджет» з метою запуску для Боярки додаткових модулів «Комунальне підприємство» та «Територіальні громади».

15. Підготовчі роботи до запуску в місті Боярка системи електронної реєстрації до закладів дошкільної освіти та онлайн-черги:

  • Отримання доступу до особистого кабінету порталу reg.isuo.org.
  • Перевірка актуальності наявних на порталі даних, доповнення, коригування.
  • Розробка Положення.
  • Тестування ресурсу.

16. Інформування населення про хід реалізації проектів переможців «Бюджету участі».

17. Підготовчі роботи до старту «Бюджету участі – 2019»:

  • розробка контент стратегії інформаційної взаємодії з мешканцями міста;
  • розробка нового дизайну проекту;
  • створення матеріалів для інформування та роз’яснення мешканців міста Боярка про правила «Бюджету участі», як подати свій проект, допомога в написанні проектів тощо;
  • тестування справності роботи платформи gb.mistoboyarka.gov.ua.

18. Співпраця з Transparency International, закінчення розробки та планування антикорупційної контент-стратегії та втілення її в життя.

 

13. Відділ з питань освіти, культури, молоді, спорту та соціального захисту

 

п/п

Назва заходу

Дата

проведення

1.

Участь начальника відділу в апаратній нараді

щопонеділка

2.

Підготовка питань для розгляду на засіданні виконкому

другий четвер місяця

3.

Питання для розгляду в робочому порядку, віднесених до повноважень відділу

постійно

4.

Підготовка розпоряджень голови міської ради

протягом кварталу

5.

Підготовка рішень виконкому міської ради

протягом кварталу

6.

Підготовка рішень сесії Боярської міської ради

протягом кварталу

7.

Робота зі зверненнями громадян, що надходять до відділу

постійно

8.

Прийом громадян3 працівниками відділу

щосереди

9.

Висвітлення на сторінках газети «Боярка інформ», офіційному веб-порталі Боярської міської ради та офіційній сторінці Боярської міської ради в соціальній мережі інформаційних матеріалів

постійно

10. Засідання комісій:

 

- адміністративної

за потребою

 

- з надання матеріальної допомоги

за потребою

 

- з питань розподілу дітей в ДНЗ

за потребою

11.

Засідання опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) та стороннього догляду

за потребою

12.

Засідання Центру допомоги учасникам АТО

за потребою

13. Участь у підготовці та проведенні масових заходів, урочистостей, виставок тощо

 

Заходи щодо відзначення Дня Чорнобильської трагедії

квітень

 

Фестиваль «Під Покровом Тризуба»

травень

 

Мистецький фестиваль ім. В. Самійленка «Українська піч»

травень

 

Заходи щодо відзначення Дня пам’яті та примирення, Дня Перемоги

08-09 травня

 

Проведення заходу «Місто Професій»

12 травня

 

Заходи щодо святкування Дня захисту дітей

02 червня

 

Заходи щодо відзначення Дня медичного працівника

19 червня

 

Заходи щодо відзначення Дня Конституції України та Дня молоді

червень

 

Молодіжний мистецький фестиваль ім. І.Ю.Коваленка

червень-листопад

 

Організація та проведення засідань клубу «Патефон»

протягом кварталу

 

Спортивні заходи, змагання-турніри, чемпіонати

протягом кварталу

 

Нагородження ювілярів

протягом кварталу

14.

Інші заходи

протягом кварталу

 

14. Військово-облікове бюро

11.1. Виконати заходи по проведенню приписки юнаків 2000 року народження до призовної дільниці Києво-Святошинського РВК

11.2. Провести звірку карток первинного обліку з обліковими картками РВК і організацій, підприємств, установ за формою П-2.

11.3.Здійснити переписку карток первинного обліку, які прийшли в непридатний стан.

11.4. Провести агітаційну кампанію серед призовної молоді та військовозобовязаних  стосовно переваг  служби в ЗСУ за контрактом.

 

ІУ.  Засідання, наради:

  • Засідання виконкому (кожний 2-й четвер місяця о 14-30);
  • Апаратні наради виконкому у міського голови (кожний понеділок о 9-00);
  • Апаратні наради по житлово-комунальних питаннях у міського голови (кожний понеділок о 15-00);
  • Особистий прийом громадян працівниками виконкому згідно затвердженого графіку.

Проведення засідань комісій:

          - адміністративної;

          - транспортної;

          -  комісії по наданню матеріальної допомоги.

 

Керуючий справами                                                      М.А.Рябошапка

 

Опубліковано: 10 квітня 2018, 16:11