Нормативно-правові акти

ПРОЕКТ Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 6 місяців 2018 року

Проекти рішень виконавчого комітету

№0     Від 10 липня 2018


ПРОЕКТ Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 6 місяців 2018 року

 

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ(Проект)

Від 12.07.2018                                                                                  № _________

м. Боярка

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 6 місяців 2018 року

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та згідно з дорученням голови Києво-Святошинської райдержадміністрації від 24 листопада 2008 року №45-1, відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, -

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 6 місяців 2018 року взяти до відома (додається).

2. Провідному спеціалісту по зверненнях громадян Білан Я.А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян.

3. Керівникам комунальних підприємств міста вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного  ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.

4. Працівникам виконкому своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі  порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

5. Для активізації роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи:

  • регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

  • посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;

  • забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

  • притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

 6.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Рябошапку М.А.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                               О.О.ЗАРУБІН

 

                                                                                                          Додаток

                                                                                      до рішення виконкому

                                                                                      №______ від 12.07.2018

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 6 місяців 2018 р.

Реалізуючи вимоги Закону України “Про місцеве самоврядування”,Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та згідно  доручення голови Києво-Святошинської райдержадміністрації від 24 листопада 2008 року №45-1,  відповідно до ст..28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, розпорядження міського голови № 189 від 08.12.2008 року, виконкомом проведена певна робота по удосконаленню роботи із зверненнями громадян.

Стан роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах керівного складу та всього колективу. Робота   зі   зверненнями громадян  знаходиться на постійному контролі у міського голови. Провідним спеціалістом по зверненням громадян щотижня надається інформація  щодо стану роботи із зверненнями громадян.

За 6 місяців 2018р. до виконкому надійшло  628 звернень громадян, що на 300 звернень менше, ніж в минулому звітному періоді. В тому числі колективних звернень - 45, повторних звернень – 19,   надійшло через вищі установи – 28. На особистому прийомі – 57,  звернень-571 письмово.

За 6 місяців 2018 року в письмових зверненнях піднято 571 питання, з них : по землекористуванню -146, житловим питанням -50, транспорту -4, житлово-комунального господарства-139,соціального захисту - 111, опікунські питання - 9, архітектурним питанням - 41, питання пов’язані з ліквідацією наслідків аварії на ЧАЕС  -, питання роботи ДДЗ-6 , спорту-5 інші -60 .

На особистому прийомі в міського голови та його заступників найбільше піднімалися питання комунального господарства (зрізка і кронування дерев, ремонт доріг, тротуарів,тарифи на комунальні послуги)-70%; земельні питання (виділення земельних ділянок,розподіл і оформлення часток земельних ділянок) - 12%; житлові (виділення кімнати в гуртожитку,ліжко-місця)-13%; діяльність ДНЗ міста-3%;інші питання – 2%.

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ

За  6 місяців 2018 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло  111 звернень. У порівнянні з минулим звітним періодом кількість звернень збільшилася на 19.

  • отримання матеріальної допомоги - 83 заяви;
  • інші питання - 28  заяв.

Матеріальної допомоги виділено на сумму 181 000 (сто вісімдесят одна тисяча) гривень відповідно Програми соціальної підтримки населення «Турбота» та «Міської комплексної програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей.За 6 місяців минулого року було виділено 93 000(дев`яносто три тисячі) гривень,тобто виділено коштів на 88 000(вісімдесят вісім тисяч) гривень більше.

 

ЖИТЛОВІ ПИТАННЯ

За 6 місяців 2018 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло -  50 звернень. У порівнянні з минулим звітним періодом кількість звернень збільшилася на 22 звернення.

 Із них:

  • виділення ліжко-місця - 5  заяв
  • виділення житла - 12  заяв
  • приватизація кімнат  гуртожитку  - 5  заяв
  • внесення змін в справу по квартобліку  - 9  заяв
  • інші  - 19 заяв

 

ОПІКУНСЬКІ ПИТАННЯ.

По питанням опіки та піклування за 6 місяців 2018 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло  9 заяв ( за 6 місяців 2017року - 6 заяв):

  • призначення опікуном  - 8 заяв
  • інші питання - 1 заява

 

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

По житлово-комунальним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 6  місяців 2018 рік  надійшло 139 звернень, що на 80 звернень менше,ніж в минулому звітному періоді:

  • опалення в будинку  надійшло  - 12  заяв         
  • водопостачання  надійшло  - 9   заяв         
  • питання благоустрою і санітарного стану 85 заяви          
  • плата за кому-і послуги   надійшло - 10   заяв       
  • питання ремонту будинку надійшло - 6   заяв
  • інші питання надійшло  - 17   заяв

 

ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

По земельним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2018 року  надійшло 146 звернень. За 6 місяців попереднього звітного року було прийнято 195 звернень з земельних питань.

Найбільшу кількість звернень складають звернення з питань надання дозволу на розроблення та затвердження проектів землеустрою земельних ділянок,дозволів на розроблення та затвердження технічної документації земельної ділянки -125, виділення земельних ділянок – 5, інші-спірні питання по межам земельних ділянок, питання розподілу землі та інш.-16

 

АРХІТЕКТУРНІ ПИТАННЯ

З архітектурних питань за 6 місяців 2018 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло 41 звернення. За 6 місяців 2017року було прийнято 145 звернень. Зменшення кількості звернень пов’язано з тим,що заяви на розподіл часток житлових будинків і видачу будівельних паспортів було передано на реєстрацію в ЦНАП.

Інші питання,пов’язані з незаконним будівництвом;спірні питання суміжного користування будинком; надання поштової адреси земельним ділянкам реєструються в загальному відділі.

Окремо зареєстровано заяв і видано довідок про відсутність забудови на земельних ділянках, можливість надання адреси окремим частинам будинковолодіння-16.

 

ПИТАННЯ ТРАНСПОРТУ

До виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2018 року надійшло – 4 заяви( за 6 місяців 2017року – 5). Всі питання розглянуті.

 

ПИТАННЯ  РОБОТИ ДДЗ 

До виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2018 року

надійшло 6 заяв(4 заяви в минулому звітному періоді). Відповіді надано.

 

ІНШІ

З інших питань  до виконавчого комітету Боярської міської ради за вказаний період 2018 року надійшло 60 звернень. За 6 місяців 2017року-115 звернень.

 

Опубліковано: 10 липня 2018, 15:43