Нормативно-правові акти

Про звіт про діяльність КП «Боярка-Водоканал» за 2017 рік та розгляд плану на 2018 рік

Рішення міської ради

№41/1361     Від 01 березня 2018


Про звіт про діяльність КП «Боярка-Водоканал» за 2017 рік та розгляд плану на 2018 рік

 

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

VІI СКЛИКАННЯ

Чергова 41 сесія

 

РІШЕННЯ № 41/1361

від 01 березня 2018 року                                                                      м. Боярка

 

Про звіт про діяльність КП «Боярка-Водоканал» за 2017 рік та розгляд плану на 2018 рік

Відповідно до ст.ст. 25, 29, 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт начальника комунального підприємства «Боярка-Водоканал» Михеєнка А.В. про роботу КП «Боярка-Водоканал»  за 2017 рік, -

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИРІШИЛА:

1. Взяти до відома звіт про роботу комунального підприємства «Боярка-Водоканал» за 2017 рік (додається).

2. Визнати роботу комунального підприємства «Боярка-Водоканал»» за 2017 рік, задовільною.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови, за відповідним напрямком.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                                                    О.О. ЗАРУБІН

 

Згідно з оригіналом:

Секретар ради                                                                                О.Г. Скринник

Додаток  1

до рішення чергової 41 сесії

Боярської міської ради VII

скликання

від 01.03.2018 р. № 41/1361

 

ЗВІТ

з фінансово-господарської діяльності

Комунального підприємства «Боярка-Водоканал», за 2017 рік         

Основні напрямки і завдання КП «Боярка-Водоканал» задовольнити потреби споживачів у постачанні води належної якості з наближенням до стандартів Європейського Союзу, підвищення надійності роботи системи питного водопостачання та водовідведення, економічне витрачання водних ресурсів, забезпечити енергозбереження.

Система водопостачання міста Боярка.

Джерелами водопостачання міста є підземні води Бучакського та Полтавського водоносних горизонтів. На балансі КП «Боярка-Водоканал» знаходиться 59 артезіанських свердловин. З них 47 свердловин Бучакського горизонту та 12 свердловин Полтавського горизонту, із загальним дозволеним відбором води до 3957,3 тис. м3/рік, які розташовані на чотирьох майданчиках.  20 свердловин в с. Забір'є, 39 свердловин в м. Боярка.

Через довготривалу експлуатацію свердловин дебіт значно зменшився, тому була проведена чистка та хлорування 15 артезіанських свердловин, а на даний час закінчуються роботи по здачі в експлуатацію новозбудованої свердловини на території ВНС-5.

Також проводяться роботи по встановленню лічильників обліку води на артсвердловинах та водопровідних насосних станціях. На даний час встановлено 40 та проводяться підготовчі роботи по встановленню загальнобудинкових лічильників та проведенню повірки  встановлених лічильників в багатоповерхових будинках.

 Водопровідні мережі КП «Боярка-Водоканал» мають діаметр трубопроводів  від 50 до 400 мм та закільцьовані між собою. Протяжність мереж складає 162,4 км, в тому числі 31,2 км – водоводи. Водопровідні мережі побудовані понад 50 років тому, зношені та потребують заміни, тому було прийняте рішення розпочати  заміну водопровідних мереж по вул. Вербна та вул. Тарасівська де найчастіше траплялися пориви трубопроводів та прокладені азбестоцементі труби які заборонені для використання.

Також закінчується капітальний ремонт трубопроводу з частковою заміною зовнішніх мереж водопостачання від ВНС-4 до будинку №51 по вул.Білогородській який знаходився в аварійному стані. Водопровідні насосні станції знаходяться в робочому стані, але теж потребують технічного переоснащення основного технологічного обладнання (насосів, запірної арматури) в зв’язку зі зношенням та моральною і фізичною застарілістю, тому виникла необхідність в розробці РП по капітальному ремонту ВНС№3 та ВНС№5. Проекти розроблені, а на даний час чекаємо фінансування для виконання робіт.

Для подачі води споживачам в багатоповерхові будинки, на водопровідних мережах міста, діє 16 підвищуючих станцій.

Контроль за якістю води здійснюється Києво-Святошинською РайСЕС. Якість води відповідає ДСаНПіНу 2.2.4-171-10, крім деяких свердловин з завищеним вмістом заліза. В 2018р. планується провести роботи по поліпшенню якості води ,а саме виконати проектні роботи по очищенню та знезалізненню питної води ,а при наявності коштів виконати їх будівництво. На даний час надійшли комерційні пропозиції по даному питанню та виконуються передпроектні розрахунки.

Схема водовідведення міста Боярка.

Загальна довжина каналізаційних мереж, які обслуговує КП «Боярка-Водоканал становить 47,49 км. В тому числі:

  • напірний колектор – 12,2 км;
  • самопливний колектор – 35,29 км.

Діаметри колекторів від 100 до 1200 мм, а перекачування стічних вод здійснюється каналізаційними станціями, які працюють цілодобово.

На кожній станції встановлені фекальні насоси, решітки.

Каналізаційні насосні станції побудовані 40-50 років тому назад і знаходяться в основному в аварійному  стані. Потребують капітального ремонту стін, покрівлі, металевих конструкцій, заміни трубопроводів та електрообладнання. ТОВ»Енергозберігаючі технології» розроблено проектно–кошторисну документацію по «Капітальному ремонту КНС№2 та КНС№4 в яких передбачено технічне переоснащення основного технологічного обладнання та вентиляційної системи у зв’язку зі зношенням та моральною і фізичною застарілістю.

З каналізаційних насосних станцій стічна вода перекачується на каналізаційні очисні споруди.

Проектна потужність існуючих каналізаційних очисних споруд –            11,7 тис.м3/добу.

Робота міської розподільної системи водопостачання характеризується невиробничими втратами води, які досягають понад 30 відсотків, в зв’язку зі зношеністю трубопроводів, що спричиняють аварійні ситуації.

Водопровідна та каналізаційна системи підприємства забезпечується електроенергією від 12-и трансформаторних підстанцій потужністю 10 кВт.

Всі трансформаторні підстанції потребують ремонту покрівель, заміни обладнання, устаткування та приладів, заміни кабельного оснащення. Заміни кабелів потребують і електромережі.

Фізичний знос та використання застарілого обладнання, технічний стан систем водопостачання та водовідведення незадовільний, що потребує модернізації та оновлення (зношення трубопроводів складає 60%, а запірної арматури до 70%).

  • Протягом 12-и місяців 2017 року  ліквідовано аварій на водопровідних мережах – 144
  • Ліквідовано заторів на каналізаційних мережах – 470
  • Встановлено на водопровідно-каналізаційних мережах люки оглядових колодязів – 74 шт.

Станом на 01.01.2018 року укладено 405 договорів з підприємствами міста які користуються послугами КП «Боярка-Водоканал» з водопостачання та водовідведення.

З грудня 2016 року одним із головних напрямків роботи підприємства був розрахунок економічно обґрунтованих тарифів на 2017 рік на централізоване водопостачання та водовідведення.

Діючі у І півріччі 2017 року тарифи на послуги водопостачання та водовідведення, які надаються КП “Боярка-Водоканалом” для мешканців           м. Боярка, були введені в дію з 01.05.2015 року, та не відшкодовували фактичні витрати, які необхідні для забезпечення стабільної роботи підприємства, оскільки, у травні 2015 року відбулося коригування  тарифів лише по статті «витрати електроенергії».

Постановами НКРЕКП від 26 квітня 2017 року № 551 та                          № 552 (опубліковані  в офіційному друкованому виданні - газеті «Урядовий кур’єр» від 11.05.2017 № 85) для КП «Боярка-Водоканал» встановлено тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення, а також на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), які введено в дію з 01 червня 2017 року.

Внаслідок чого, у ІІ-му півріччі 2017 року, доходи підприємства, згідно нарахувань за спожиті послуги з водопостачання зросли з 5148,43 тис.грн. у І-му півріччі до 7258,20 тис.грн. тобто на 2109,77 тис. грн. Нарахування за спожиті послуги з водовідведення у ІІ-му півріччі перевищують доходи за І-е півріччя на 1349,53 тис. грн. (дивись додатки 1-4).

В цілому по підприємству нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у ІІ-му півріччі на 3459,28 тис.грн. При цьому, за 2017 рік нарахування за послуги водопостачання та водовідведення становлять 21877,22 тис.грн., а оплата за ці послуги 21150,60 тис.грн., що становить 96,68% від суми нарахування. (Додатки 5 та 6).

Обсяги реалізації у 2017 році послуг з водопостачання та водовідведення порівняно з 2016 роком теж дещо підвищилися.

Зокрема у 2017 році реалізовано 1287,7 тис.м.куб води проти 1266,40 тис.м.куб у 2016 році. Послуги з водовідведення, у натуральних одиницях, становлять  у 2017 році – 1132,20 тис.м.куб. проти 1107,80 тис.м.куб у                 2016 році. (Додатки 7 та 8).

Слід також зазначити, що у 2017 році підприємством було вжито ряд заходів, які дозволили зменшити витрати електроенергії. Зокрема, встановлено частотні перетворювачі на підвищувальних насосних станціях (біля багатоповерхових будинків) – 8 одиниць, на артезіанських свердловина (у старій частині міста) – 6 одиниць, та ряд інших заходів.

Завдяки вжитих заходів підприємству вдалося зменшити споживання активної електроенергії на632 613 кВт/год (4724561 – 4091948), або на 15,5% порівняно з 2016 роком. У грошовому виразі це склало 706,09 тис.грн. (або 9,2%) оскільки вартість електроенергії, для промислових підприємств, протягом 2017 року постійно зростала. (Додатки 9 -14).

Слід зазначити, що протягом 2017 року відбулося зростання цін на енергоносії, в першу чергу - електроенергію, паливно-мастильні матеріали та інші виробничо-технічні ресурси, що призвело до збільшення фактичної собівартості послуг КП “Боярка-Водоканал”. Саме електроенергія, ціна якої для підприємства збільшується щомісячно і яка є основною складовою витрат на виробництво, тягне за собою підвищення вартості послуг з водопостачання та водовідведення.

Для ведення стабільної господарської діяльності у підприємства виникла необхідність зміни тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, а також на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).

Планові тарифи розраховані з урахуванням рівнів цін на паливо, електроенергію, матеріали та запчастини,  розмірів заробітної плати персоналу, що склалися станом на 30.06.2017 р., а також прогнозованого підвищення їх рівнів з 01.01.2018 року.     

          Планові тарифи зросли на 29,73%  по централізованому водопостачанню  та на 35% по централізованому водовідведенню.

На зміну тарифів вплинули в першу чергу наступні чинники:

  1. Зросли витрати на оплату праці:
  • На 31%  по централізованому  водопостачанню;
  • На 32 % по централізованому водовідведенню;

При цьому, запланована середня заробітна плата на одного працівника по підприємству зросла на 31,5 %, а саме з 4767,8 грн., до 6269,7 грн. Заробітна плата врахована із забезпеченням мінімальної заробітної плати та інших гарантій з оплати праці, передбачених законодавством, з урахуванням положень генеральної та галузевої угод, колективного договору;

  1. Зросли витрати на охорону праці до 0,8 % фонду оплати праці основних працівників (частина 3 статті 19 Закону України «Про охорону праці»)
  2. Зросли заплановані витрати на оплату електричної енергії:
  • На 18,37% по централізованому  водопостачанню;
  • На 18,36 % по централізованому водовідведенню,

що відбулося за рахунок прогнозованого зростання вартості електричної енергії на 18,36% по  2 класу.

Враховані обсяги споживання електричної енергії  розраховані відповідно до норм питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів, погоджених заступником голови Київської обласної державної адміністрації.

  1. Зросли витрати на паливно-мастильні матеріали на 56%, що пов’язано із придбанням підприємством нових транспортних засобів та зростанням цін паливно-мастильні матеріали.

До складу тарифів не врахований прибуток.

Тарифи планується ввести в дію з 01 лютого 2018 року.

Довідково: в планових тарифах враховано обсяги реалізації визначені річним планом ліцензованої діяльності  з  централізованого водопостачання та водовідведення, який узгоджений головою Боярської міської ради  Київської  області.  Річний план розрахований відповідно до індивідуальних технологічних нормативів використання питної води, погоджених начальником Державного управління  охорони навколишнього природного середовища у Київській області, Дніпровським басейновим управлінням водних ресурсів , Головою комісії з проведення реорганізацій  НАЕР.

Враховані обсяги споживання електричної енергії  розраховані відповідно до норм питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів, погоджених заступником голови Київської обласної державної адміністрації.

Слід зазначити, що у 2017 році, Національною комісією, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, було розроблено та прийнято постанову від 22.03.2017 №307 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення» (далі – Ліцензійні умови), яка набула чинності з 19.05.2017 (офіційно опублікована в газеті «Урядовий кур’єр» за №90 від 18.05.2017).

Відповідно до Ліцензійних умов, якщо діяльність суб’єкта господарювання не підпадає під критерії регулювання НКРЕКП визначені пунктом 1.4, тоді згідно з пунктом 1.5 ліцензування їх діяльності здійснюється облдержадміністрацією, а встановлення тарифів – органами місцевого самоврядування.

З огляду на зазначене, а також враховуючи вимоги НКРЕКП (лист від 21.08.2017 № 9187/19.1.3/7-17, додаток 15) щодо встановлення тарифів на 2018 рік, у вересні підприємство було розраховано планові тарифи на          2018 рік та подано на затвердження до Виконавчого комітету Боярської міської ради. Зазначені тарифи були затверджені (рішення від 20.12.2017р. №68/1 та №68/2) та будуть введені в дію з 01 лютого 2018 року.

У 2017 році, для покращення матеріально-технічної бази підприємства, зменшення аварійних ситуацій мережах водопостачання та водовідведення, забезпечення безперебійного водопостачання споживачів міста Боярка, у районному та міському бюджетах було передбачено кошти на виконання зазначених заходів на загальну суму 15 035 664 грн. (див. Таблиця №1).

 

Бюджетні кошти 2017 рік.                                 Таблиця № 1

№ п/п

Назва

Сума договору

1

Автомобіль спеціалізований для аварійної бригади на базі шасі МАЗ-4381

 

1 486 500,00 грн.

2

Машина дорожня МДКЗ-14 на базі самоскида МАЗ-5550С3

 

1 793 600,00 грн.

3

Прилади плавного пуску

49 752,00 грн.

4

Вентилятор ВСП-500

20 508,00 грн.

5

Переносна проливна установка АС-П

145 000,00 грн

6

Насоси

 

249 999,00 грн

7

Лампи ЛБВК

 

25 470,00 грн.

8

Труби поліетиленові

 

82 246,20 грн.

9

Залізобетонні кільця, плити перекриття кілець

76 110,00 грн.

10

Комп’ютерне обладнання

94 986,00 грн.

11

Виготовлення проектної документації на капітальний ремонт ВНС-3, ВНС-5, КНС-2, КНС-3

614 470,00 грн.

12

Капітальний ремонт свердловин

1 145 716,00 грн.

13

Виготовлення проектної документації по реконструкції водопровідної та каналізаційної мережі по вул. Кібенка,

вул. Тарасівська

353 784,00 грн.

14

Виготовлення паспортів вантажопідйомного обладнання

47 070,00 грн.

15

Виготовлення проектної документації по реконструкції автоматизованої системи диспетчерського управління зі встановленням вузлів обліку

121 200,00 грн.

16

Проведення експертного обстеження електроустаткування 

77 260,80 грн.

17

Проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва при експлуатації устаткування підвищеної небезпеки

52 860,00 грн

18

Капітальний ремонт турбоповітродувки ТВ-80-1,4

140 753,06 грн.

19

Виконання робіт з реконструкції автоматизованої системи диспетчерського управління технологічним обладнанням зі встановленням вузлів обліку 

1 478 315,60 грн

20

Виконання робіт з огорожі колюче ріжучим спіральним дротом

195 750,00 грн.

21

Виконання робіт із реконструкції водопровідної мережі по вул. Тарасівській, довжиною 950 м., в м.Боярка

2 500 000,00 грн.

22

Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання від ВНС № 4 до будинку 51 по вул. Білогородська

1 079 173,40 грн.

23

Виконання робіт реконструкція водопровідної мережі в м. Боярка по вул. Вербна протяжністю 600м.

1 953 897,60 грн.

24

Виконання робіт з будівництва артезіанської свердловини у                м. Боярка

1 176 640,20 грн.

25

Технічний нагляд за виконанням робіт з реконструкції автоматизованої системи диспетчерського управління технологічним обладнанням зі встановленням вузлів обліку 

8 208,00 грн.

26

Технічний нагляд за виконанням робіт ремонт зовнішніх мереж водопостачання від ВНС № 4 до будинку 51 по вул. Білогородська

7 090,00 грн.

27

Технічний нагляд за виконанням робіт з реконструкції водопровідної мережі в м. Боярка по вул. Вербна протяжністю 600м.

29 596,00 грн.

28

Технічний нагляд за виконанням робіт з будівництва артезіанської свердловини у                м. Боярка

18 168,00 грн.

29

Технічний нагляд за виконанням робіт з капітального ремонту свердловин

 

11 540,40 грн.

30

Послуги протипожежного призначення

49 393,64 грн.

 

Зазначені заходи було включено до міської програми соціально-економічного розвитку на 2017 рік. Всі вищезазначені заходи виконано, але окремі виконано не в повному обсязі через погіршення погодних умов, зокрема це реконструкція водопровідної мережі по вул. Тарасівській, (довжиною 950 м), вул. Вербна (протяжністю 600 м), а також по                                 вул. Черешнева. роботи на цих ділянках планується закінчити після відновлення фінансування та покращенням погодних умов.

Водночас, у 2017 році, через електронну систему Zakupki.prom.ua було проведено процедуру закупівлі - відкриті торги на закупівлю:

автомобіля спеціалізований для аварійної бригади АСАМ на базі шасі МАЗ-4381 вартістю 1 486 500 грн (див. додатки 16 – 19). Спецавтомобіль призначено для перевезення аварійної бригади, яка займається відновленням водопровідних систем міста. Працівники часто виконують свою роботу в складних умовах, потерпали через відсутність елементарних зручностей. З придбанням нової машини ліквідувати аварії буде трохи простіше. Аварійна машина дає можливість транспортувати до місця ліквідації аварії до                              9 працівників, у ній можна розмістити пересувну майстерню та необхідний інструмент.

          автомобіль – машина дорожня МДКЗ-14 на базі самоскида МАЗ-5550С3 вартістю 1 793 600,00 грн. Вантажопідйомність – 10 т або 11 м куб. Автомобіль обладнано поворотним відвалом для чищення снігу (див. додатки 19А – 19Б)

          Також, за рахунок дотації міського бюджету, у 2017 році було сплачено за спожиту електроенергію - 5,9 млн.грн. проти 6,5 млн.грн у 2016 році. (таблиця № 2).

Таблиця № 2

 

 Оплати за спожиту електроенергію за січень - грудень 2017 року (з ПДВ)*        

 

Кошти міського бюджету

Пільги субсидії

Кошти підприємства

Всього тис.грн

 

5 914,00

2 699,30

2 944,70

11 558,00

*з урахуванням заборгованості за 2016 рік

Враховуючи, що відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки приладів обліку покладено на суб’єктів господарювання, що надають послуги з водопостачання, та зважаючи на актуальність порушеного питання, а також те, що за наслідками проведених повірок частина приладів обліку води, які не відповідають технічним вимогам, підлягає обов’язковій заміні на технічно справні, що надасть можливість підприємству посилити контроль за кількістю спожитих послуг, зокрема зменшити необліковане споживання послуг і відповідно втрат, підприємством придбано переносну проливну установку АС – П, яка дає можливість проводити повірку лічильників обліку води на місці експлуатації без демонтажу, що значно скорочує час на проведення повірки. Повірка водолічильників проводиться згідно атестованої методики по МПУ 333/03-2013 «Лічильники води крильчасті DN10, DN15, DN20. Методика повірки на місці експлуатації». Інформація про результати повірки, в електронному вигляді передається до науково-виробничого центру стандартизації, метрології та сертифікації (УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ) для отримання свідоцтва про проходження періодичної повірки.

Повірку приладів обліку води розпочато у лютому 2018 року (згідно графіку проведення цих робіт).

На початку 2017 року не були вирішеними ряд організаційних питань, зокрема, відсутнє архівне приміщення. Умови праці, як адміністративного персоналу, так і виробничого не відповідають санітарним нормам. На деяких об’єктах КНС відсутні санвузли, душові, а також в адмінбудівлі немає належних умов для прийому громадян, а також потребували оновлення комп’ютерної техніки та мережі.

Для покращення умов праці адміністративного персоналу, відповідно до рішення Виконавчого комітету Боярської міської ради, підприємству було надано в оренду приміщення за адресою вул. Білогородська 13, що надало можливість суттєво покращити умови роботи АУП, а також розмістити у цьому приміщення операторів диспетчерської служби, що у свою чергу покращило регулювання технологічних процесів на підприємстві.

Відділу збуту (абонентській відділ) покращено умови для прийому споживачів.

Крім того, враховуючи, що Ощадбанком та Укрпоштою у 2017 році було запроваджено стягнення додаткової плати зі споживачів, при здійсненні оплати за послуги з водопостачання та водовідведення, у новому приміщенні адмінбудівлі обладнано окреме робоче місце для касира, зі встановленням касової кабіни, для прийому платежів від споживачів послуг, де оплата приймається без стягнення додаткової комісійної плати (Додаток № 20).

Для вирішення проблеми оновлення комп’ютерної техніки та мережі було проведено технічний аналіз стану комп’ютерного обладнання та придбано 10 системних блоків, 8 моніторів, 3 ноутбуки, 3 багатофункціональні принтери, а також 4 багатофункціональних пристроїв UTAX.

До початку 2017 року існувала проблема в обліковій системі підприємства, а саме використовуються розрізнені програми “1С”: бухгалтерія 7.7, ИС-ПРО, “Microsoft Access”.

Це не дозволяло оперативно проводити фінансово-економічний аналіз. Підготовка та здача обов’язкової звітності відбувалася у напівручному режимі, що потребувало додаткових людино-годин роботи. Сама платформа “1С”: бухгалтерія 7.7 застаріла, не поновлювалась, не сумісна із сучасними операційними системами. Програма ИС-ПРО має закритий вихідний код, що унеможливлює внесення необхідних змін.

Для вирішення вищезазначеної проблеми за 2017 рік бухгалтерією (із залученням спеціалізованих організацій) були зроблені наступні роботи:

  1. Встановлення нової бухгалтерської програми 1-С 8,3 замість старої версії 7,7. Розробка аналітичного обліку для детального відображення кожної окремої операції.
  2. В даному бухгалтерському продукті було розроблені багато опцій для роботи також і інших відділів:
  • Економічного – розроблена таблиця для автоматичного розрахунку собівартості на основі первинних документів в розрізі видів діяльності, реалізовано звіт по ДДС
  • Кадрова служба – переведення ручної праці в електронну зі складанням особових справ – шаблонів для наказів різних видів та інших документів.
  • В розробці знаходиться переведення відділу збуту до роботи в нової базі
  1. Введення нового програмного продукту для подання електронної звітності та роботи в Казначействі.
  2. Обладнання окремого робочого місця для касира зі встановленням касової кабіни для поліпшення обслуговування населення.

Щодо фінансового становища підприємства

За даними бухгалтерської звітності чистий дохід підприємства за 2017 рік становить 21 979 тис.грн., що на 1 887 тис.грн. більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

При цьому, у 2017 році собівартість реалізованої продукції становить 27 063 тис.гривень.

Слід також зазначити, що від інших видів діяльності (не ліцензованих) підприємство отримало доходи 2 364 тис.гривень.

З урахуванням всіх отриманих доходів та понесених витрат чистий фінансовий результат по підприємству в 2017 році становить збитки в сумі 1897 тис. гривень.

Дебіторська заборгованість  на кінець звітного періоду складає 4,7 млн. грн., що на 27% більше (3,7 млн.грн) у порівнянні з відповідним періодом минулого року: в т.ч.:

           -населення – 3,1 млн.грн, що на 55% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

          - юридичні особи – 1,5 млн.грн.

Інформація про фінансові результати, дебіторську та кредиторську заборгованість наведено у додатках № 21-25

Найбільшими боржниками  станом на 01.01.2018 р. серед юридичних осіб є:

  1.  Києво-Святошинська тепломережа – 1,2 млн.грн.
  2. БУЖКГ – 0,2 млн.грн.

Основними статтями витрат у 2017 році були:

Електроенергія – 9,48 млн.грн;

Заробітна плата з податками – 17,24 млн.грн. (14,17 + 3,07);

Амортизація – 3,04 млн.грн.;

Ресурсні податки – 0,52 млн.гривень.

Більш детальна інформація щодо витрат підприємства наведена у додатку №26.

 

Середньомісячна заробітна плата в нарахуванні на одного працівника підприємства складає 5276,12 грн, на працівника апарату управління – 5387,10 грн., на працівника виробничого персоналу – 5235,11 грн., що більше на 1329,58 грн., 1096,15 грн. та 1411,33 грн. відповідно, у порівнянні з попереднім роком.

 

Станом на 01.01.2018 р. на обліку перебувають 13,620 тис. особових рахунків з водопостачання: 78 % із них  обладнані засобами обліку. З рештою   22 %  підприємство працює  в напрямку встановлення лічильників. (Таблиця №3)                                                                                                      

Таблиця № 3

 

За 2016 рік

За 2017 рік

 

Усього

У т.ч. з обліком

Усього

У т.ч. з обліком

Кількість багатоквартирних будинків

132

11

132

12

Кількість абонентів приватного сектора

5710

4047

6746

4797

Кількістьо абонентів багатоповерхових будинків

5975

5062

6874

5846

Кількість особових рахунків

11633

13620

Загальна кількість особових рахунків (населення) зі встановленими приладами обліку води станом на 01.01.2018 року становить – 10640, а особових рахунків нарахування по яких здійснюється по санітарним нормам становить – 2980. Їх співвідношення наведено у таблиці №4. 

Таблиця № 4

ВНС

 

Кільк.ос/рах ВСЬОГО

Кільк.ос/рах з лічильниками

Кільк.ос/рах по саніт.нормах

% відношення о/р з ліч-ми до заг.кільк.

ос/рах

ВНС-5

3103

2388

715

77

ВНС-3

8012

6324

1688

79

ВНС-4

547

528

19

97

Ст.част.

міста

1958

1400

558

72

ВСЬОГО:

13620

10640

2980

@80%

 

Відділом збуту щомісяця здійснюється нарахування за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення по кожному особовому рахунку та роздруковуються квитанції на оплату цих послуг.

Крім того, щомісяця формуються та надаються Києво-Святошинського управління соціального захисту, переліки споживачів, із зазначенням фактичних обсягів спожитих послуг, які отримують субсидії або мають пільги з оплати цих послуг.

Контролери водопровідного господарства, чисельність яких становить 6-ть чоловік, на початку кожного місяця (незалежно від пори року та погодних умов) здійснюють доставку квитанцій та рахунків, як населенню (кількість особових рахунків зазначена вище) так і юридичним особам. Поряд з тим, здійснюють планові перевірки, щодо достовірності наданих споживачами показників приладів обліку води, а також цілісності пломб на цих приладах. 

Також на підприємстві проводиться робота з боржниками  шляхом вручення актів-попереджень, в результаті - збільшення середньомісячного  проценту оплати на 1,7 відсотка.   Виконується інвентаризація приватного сектору, виявлено 9 безоблікових підключень, по яких оформляється технічна документація з послідуючим взяттям на облік (нарахування санкцій згідно правил затверджених наказом МінЖКГ  № 190).

Претензійно-позовна робота

(юридичний сектор)

 Населення

Направлено споживачам 55 претензій про несплату за надані послуги на загальну суму 533 651 грн.65 коп. Сума сплати за результатами отриманих претензій склала 58 437,76 грн. Крім цього, було укладено 13 договорів реструктуризації заборгованості на загальну суму 95 467 грн.38 коп.

До Києво-Святошинського районного суду було подано 12 заяв на видачу судових наказів про стягнення заборгованості з фізичних осіб – на загальну суму – 365 023,08 грн.

Юридичні особи

До Вищого господарського суду України касаційну скаргу на постанову Київського апеляційного господарського суду щодо стягнення з КП «Києво-Святошинська тепломережа» КОР – 826 782,67 грн. Постановою Вищого господарського суду України касаційну скаргу частково задоволено та передано на новий розгляд до Київського апеляційного господарського суду. Постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.10.2017р. позовні вимоги КП «Боярка-Водоканал» задоволено частково, стягнено на користь КП «Боярка-Водоканал» 826 782,67 грн.

Подано позовну заяву про стягнення попередньої оплати у розмірі 102 416,40 грн з ТОВ «Будівельна компанія «Укрбудцентр». Рішенням господарського суду Кіровоградської області позов задоволено в повному обсязі.

Результати роботи з Києво-Святошинським районним відділом державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області по населенню

До державної виконавчої служби подано 7 судових наказів про примусове стягнення заборгованості з фізичних осіб на загальну суму 108 298, 93 грн. Наразі винесені постанови про відкриття виконавчих проводжень.

Результати роботи по юридичним особам

У Києво-Святошинському районному відділі державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області знаходиться 3 судових накази та відкрите виконавче провадження про стягнення заборгованості на користь КП «Боярка-Водоканал»:

  1. КП «Києво-Святошинська тепломережа» КОР – 826 782.21 грн.;
  2. Дочірнє підприємство публічного акціонерного товариства «Арксі» «Арксі Побут» - 203 533,08 грн. Винесена постанова про арешт коштів боржника. Станом на 31.12.2017 р. фактично стягнута заборгованість по виконавчому провадженню складає 50 000 грн.;
  3. ДП «Дніпровський круг» - 9062,64грн.

У відділі Новомиргородського р-го ВДВС ГТУЮ у Кіровоградській області перебуває судовий наказ про стягнення з ТОВ «Будівельна компанія «Укрбудцентр» на користь КП «Боярка-Водоканал» попередньої оплати у сумі 104 016,40 грн з. В результаті винесена постанова про арешт коштів боржника.                

Заходи з охорони праці

За 2017 рік нещасних випадків пов'язаних з виробництвом  в КП «Боярка-Водоканал» не зареєстровано. В той же час з працівниками підприємства сталось 10 випадків травматизму в побуті.

Згідно з вимогами:

- наказу МОЗ №246 - 92 працівники пройшли періодичний медичний огляд; 

- наказу МОЗ №280 - 35 працівників (із записом в особову медичну книжку);

- проведено медогляд електротехнічних працівників (з отриманням дозвільних сертифікатів від психіатра та нарколога) – 10 чол.

       У 2017 році на підприємстві проведено атестацію робочих місць, яка проводиться на підставі постанови КМУ № 442  від 01.08.1992 р. (зі змінами та доповненнями).

      Також було виконано наступні заходи з охорони праці:

  • працівники, які працюють у шкідливих умовах праці, забезпечувались спецхарчуванням (молоко);
  • для працівників  дільниці АВР, дільниці очисних споруд, дільниці автотранспорту придбано літній спецодяг та спецвзуття. Решта працівників (дільниця водопідйому, дільниця обслуговування електрообладнання, дільниця водовідведення ) – спецодягом та спецвзуттям не забезпечувались, що є грубим порушенням ст. 8 Закону України «Про охорону праці». Окрім цього, працівники всіх виробничих підрозділів підприємства не забезпечені зимовим спецодягом та спецвзуттям, що також є грубим порушенням вищевказаного пункту Закону;
  • згідно вимог нормативно-правових актів з охорони праці проводились випробування наступних ЗІЗ та спецспорядження:
  1. випробування та вимірювання опору ізоляції електроінструменту;
  2. випробування драбин;
  3. випробування газополум'яної апаратури;
  4. випробування засобів електрозахисту;
  5. випробування страхувальних поясів, фалів, мотузок.

    На виконання Припису ДСНС проведено вимірювання опору електроізоляції будівель (ВНС-3, ВНС-4, ВНС-5 та очисних споруд).

    За 2017 рік проведено навчання працівників:

  • навчання  та перевірка знань стропальників – 4 чол.;
  • щорічна перевірка знань кранівника – 1 чол.;
  • навчання та щорічна перевірка  знань електротехнічних працівників – 10 чол.;
  • навчання та перевірка знань керівників підприємства та провідного інженера з ОП – 3 чол.;
  • навчання та перевірка знань ІТП – 4 чол;
  • навчання та перевірка знань фахівця з пожежної і техногенної безпеки – 1 чол.;

У 2017 році було придбано 7 вогнегасників: 4 – для дільниці обслуговування електрообладнання (ТП), 3 – для дільниці водопідйому. Для дільниці очисних споруд та дільниці водопідйому було придбано  пожежні  рукави  у кількості – 2 шт. Пожежні щити на території ВНС та КНС – відсутні.

Протягом 2017 року працівники  виробничих підрозділів підприємства, робота яких пов'язана з забрудненням, забезпечувались миючими засобами. Пральним порошком працівники не забезпечувались.

За період 2017 року проведено експертне обстеження, технічний огляд та виготовлено паспорти на вантажно-підіймальні пристрої (талі, кран-балки).

Для отримання дозволу  на проведення робіт підвищеної небезпеки та дозволу на  експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки – проведено опосвідчення електроустановок (ТП).  

За звітний період підрозділи підприємства були забезпечені аптечками першої  медичної  допомоги – 15 шт. Також було придбано аптечки для транспортних засобів – 17 шт.

У 2017 році для дільниці очисних споруд було придбано інвекторний зварювальний апарат. Для виробничих підрозділів підприємства було придбано, протягом року, газові різаки.

Безпека режимних об’єктів водоканалу

На виконання припису Служби безпеки України про посилення охорони режимних об’єктів, КП «Боярка-Водоканал» захистив міські ВНС № 3 та № 5. З цією метою периметр огорожі облаштовано спіральним колючим дротом. Роботи виконано зусиллями підрядної організації (Додатки № 27-28).

У наступному році буде продовжено роботи з облаштування  периметру огорожі решти режимних об’єктів КП «Боярка-Водоканал».

Покращено контрольно-пропускний режим на очисних спорудах шляхом встановлення шлагбаума (Додаток 29).

Покращено умови праці співробітників служби безпеки (сторожів) на ВНС-3, а саме: замінено стару будку від ГАЗ - 66 на новий модуль 10м*2м*2м.(додатки 30-31).

Налагоджено зв'язок з охороною усіх об’єктів підприємства КП «Боярка-Водоканал»  завдяки закупівлі стартових пакетів та мобільних апаратів.

Перелік виконаних робіт по дільниці водопідйому (ДВП)

  1. Встановлено лічильники холодної води на свердловинах: №1,2,3,5,6,7,8,9,10,12,13,14,15,17,20,21 с. Забір’я; ВНС-4 на свердловинах: №5,2,3; ЖД свердловині №2; свердловині №1 по вул. Кібенка; на свердловині №9 по вул. Лисенка; на свердловині №10 по вул. Декабристів; на свердловині №16 по вул. І Пісчана; ВНС-5, а також на свердловинах №9,22,14,13,21,24,23,3,17,7,7А,2П,3П,4П,5П (Додаток 34).
  2. Відновлено дебіт артезіанських свердловин №22,23, ВНС-4 (свердловина №6), по вул. Незалежності свердловин №2,3,9,13,14,21; по          вул. Хрещатик свердловин №6А,17,24, БЦРЛ; по вул. Колгоспна свердловина №4; ВНС-3 свердловина №5Б (Азалія).
  3. Замінено насосні агрегати на свердловинах №2,5Б,9,13,14,22.
  4. Встановлено лічильник холодної води на ПНС – 6 по вул. Дежньова.
  5. Виконано робіти по косінню трави, вирубці кущів на ВНС-4, ВНС-5, ВНС-3, ВНС-2, свердловині №1 по вул. Кібенка, свердловині №6 по вул. Хрещатик, а також на свердловинах №3,13,17,21,23 по вул. Магістральна.
  6. Замінено водопровідні труби (діаметр-150) від свердловин №1,2,3,4 до ВНС-4.
  7. Замінено запірну арматуру на свердловинах № 3,12,14 с. Забір’я;  свердловинах №14,22 ВНС-5; свердловині №1 по вул. Кібенка; свердловині №10 по вул. Декабристів; ПНС по вул. Дежньова,9; ПНС по вул. Чернишевського,2; ПНС по вул. Сєдова, 9; ПНС по вул. Білогородська,134А. (Додаток 35).
  8. Замінено водопровідну трубу (діаметр-100) на ПНС по вул. Білогородська,144.
  9. Виконані роботи по заміні труб на свердловинах №4,5 по вул. Колгоспній.
  10.  Виконано заміну стальних труб на поліетиленові діаметр-50 в свердловині №6 по вул. Хрещатик.
  11. Виконані роботи по чищенню та хлоруванню РЧВ ВНС-2, ВНС-3, ВНС-4, ВНС-5, водонапірної вежі ЦРЛ, водонапірної вежі по вул. Кібенка.
  12.  Виконані ремонтні роботи покрівлі машинного залу ВНС-4, ВНС-2         с. Забір’я.
  13.  Виконані ремонтні роботи водопроводу (встановлення хомутів) між свердловинами №3,4,5,7 і №8; №12 і №13 с. Забір’я; №8 і №9 ВНС-5; №7,5 ВНС-5; №3 с. Забір’я.
  14.  Виконано ремонт будівлі на: свердловині №5 по вул. Хрещатик; свердловині №6 ВНС-5; свердловині №2  с. Забір’я.
  15.  Виконано ремонт бюветів по: вул. Молодіжна, вул. Білогородська.

На час складання звіту, у січні 2018 року, була виведена з ладу колонка по вул.Білогородська. Після чого колонку було демонтовано та розміщено на зберігання на ВНС-5.

Водночас слід зазначити, що на території ВНС-5 продовжується спорудження нової свердловини. За розрахунками, нова свердловина матиме дебит близько 16 куб. м води за годину і підійматиме воду з глибини 120 м, що значно покращить водопостачання міста.

Перелік виконаних робіт на дільниці водовідведення

  1. Технічне обслуговування насосних агрегатів КНС (каналізаційних насосних станцій);
  2. Ремонт електронасосів КНС-1, КНС-3;
  3. Чистка робочого колеса електронасосів від засмічення: КНС-1, КНС -3,КНС-2  №4, КНС-4 №1,2; КНС-8 №1;
  4. Чистка приймального резервуару КНС-5, КНС-8;
  5. Забезпечена стабільна робота забірного трубопроводу насосного агрегату К-3, КНС-5 і електронасосу №3, КНС-6;
  6. Підготовка насосних агрегатів №1,2,3, до роботи. Запуск КНС-5 в роботу;
  7. Частковий ремонт покрівлі та сходового маршу  КНС-2;
  8. Заміна вертикальних решіток КНС-2;
  9. Встановлення люків на оглядових каналізаційних колодязях та їх ремонт у кількості – 74 шт.,. (Додаток № 32);
  10. Ремонт напірного каналізаційного колектору  Ду 150 (КНС-7), Ду 100 (вул. Дежнева 5, вул. Сагайдачного – вул. Дежнева) заміна трубопроводу - 4 м;
  11. Ремонт  безнапірного  каналізаційного трубопроводу  за адресою:

вул. Незалежності13,

вул. Лісна 1,

вул. Сагайдачного,

вул. Б.Хмельницького,

вул. Герцена 12,

вул. Б.Хмельницького,

вул.Вербна;

  1. - Аварійно – відновлювальні роботи безнапірного каналізаційного колектору Ду 400, заміна  труби 4 м., за адресою вул. Молодіжна, кооператив «Берізка»;
  2. – Профілактичні роботи: чистка решіток на каналізаційних мережах                м. Боярка
  3. Гідродинамічна промивка трубопроводу  за адресою:

вул. Білогородська21,25,27,41,43,51;

вул.Волгоградська, 20

вул. Лінійна28,30

вул. Полярна, 12

вул. Садова

вул. Ворошилова, 23

Відновлення роботи дощової каналізації за адресою:

вул.Білогородська,17

вул.Нова,4

вул.Молодіжна,74

  1. Виконання заявок по усуненню закупорювання  в каналізаційному трубопроводі у кількості - 470 одиниць.

Для забезпечення безаварійної роботи КНС, у разі аварійних ситуацій на лініях Києво-Святошинського РЕМ, необхідно придбати пересувний дизель-генератор потужністю 40-50 кВт.

Перелік виконаних робіт дільниці очисні споруди

Проведено поточний ремонт покрівлі на очисних спорудах, зокрема, над лабораторією та виробничим корпусом.

Особливо важливо було відремонтувати дах над виробничим корпусом де працює «серце» очисних споруд – повітродувки. Там встановлено найпотужніші двигуни, які є на Водоканалі – потужністю 110 кВт. І їх потрібно було вберегти від заливання дощовими водами.

На очисних спорудах працює три таких мотори. У разі  зупинки двигунів порушується процес біологічної очистки стоків. Адже без постійної аерації, яку забезпечують повітродувки, бактерії гинуть і доводиться відновлювати практично з початку увесь процес.

У ВОДОКАНАЛУ ДІЙШЛИ РУКИ ДО АЕРОТЕНКА

На очисних спорудах КП «Боярка-Водоканал» проведено капітальний ремонт аеротенка № 4, зокрема здійснено замінену фільтросної плитки з кріпленням. Роботи проведено з метою збільшення подачі кисню для мікроорганізмів, які переробляють стічні води. З моменту будівництва очисних споруд (1988 рік) ці роботи проводяться вперше.

Фото інформація наведена у додатках 36-42.

Довідково:

Аеротенк – споруда для штучного біологічного очищення стічних вод за допомогою активного мулу (бактерії-мінералізатори та нижчі організми) і продування повітрям (аерації).

Аеротенк являє собою бетонний проточний басейн глибиною 3-5 м, шириною 3-12 м і довжиною до 150 м. Повітря, що подається через закладені в дні аеротенка пористі пластинки (фільтроси), перемішує попередньо відстояну суміш стічної рідини і активного мулу, постачаючи кисень, потрібний для життєдіяльності бактерій, та окислюючи органічні забруднення. Активний мул випадає у вторинних відстійниках, звідки знову перекачується в аеротенк, а його приріст (завислі речовини) скидається для обробки (бродіння) з осадом первинних відстійників. Час перебування стічної рідини в аеротенку 6-12 годин.

Крім вищезазначених на дільниці було виконано наступні роботи:

  1. Чистка аеротенку № 4.
  2. Заміна фільтросної плитки аеротенку № 4.
  3. Заміна прижимного кутника фільтросної плитки аеротенку № 4.
  4. Заміна кранів діаметр-50 мм. аеротенку № 4.
  5. Заміна технологічного містка аеротенку № 4.
  6. Виготовлення ерліфта аеротенку № 4.
  7. Заміна скрибків очищення аеротенку № 4.
  8. Чистка вторинного відстійника аеротенку № 4.
  9. Заміна технологічних баків 4-го вторинного відстійника.
  10. Заміна фільтра насосу відкачування пісколовок.
  11. Ревізія задвижок диаметр-150 мм. – 2 шт. пісколовок.
  12. Ревізія задвижок диаметр-100 мм. – 2 шт. пісколовок.
  13. Встановлення чугуних люків на території ОС – 4 шт.
  14. Встановлення пластикових люків на території ОС – 6 шт.
  15. Підняття люків на території ОС – 10 шт.
  16. Встановлення паркану на території ОС – 250 м.
  17. Ремонт труби технологічної води (діаметром 88 мм).
  18. Ревізія насосу КНС.
  19. Виготовлення накриття насосу КНС.
  20. Ремонт будівлі КНС.
  21. Зрізання аварійних дерев на території очисних споруд.
  22. Ревізія кранів діаметр-50 мм. – 18 шт.
  23. Ремонт повітродувки № 2.
  24. Ремонт шиберів піскових бункерів.
  25. Ремонт даху виробничого та лабораторних корпусів.
  26. Ремонт даху будівлі доочистки.
  27. Встановлення шлагбауму.
  28. Встановлення пожежних кранів з рукавами в будівлі виробничого корпусу.
  29. Благоустрій території ОС.
  30. Покіс трави на території ОС.
  31. Заміна ламп освітлення виробничого корпусу.
  32. Виготовлення пасток каналізації виробничого корпусу.
  33. Встановлення пожежного щита будівлі лабораторії.
  34. Встановлення насосу опалення виробничого корпусу.
  35. Пробивка каналізації піскових бункерів.
  36. Ремонт технологічного лотка блоку ємкостей.
  37. Встановлення знаків «Очисні споруди».
  38. Ремонт та фарбування в’їздних воріт.
  39. Ремонт решітки РМУ № 1.
  40. Ремонт решітки РМУ № 2.
  41. Виготовлення баків для сміття – 2 шт.
  42. Ремонт технологічних баків блоку ємкостей – 3 шт.
  43. Фарбування основної труби аерації блоку ємкостей.
  44. Ревізія опалення виробничого корпусу.
  45. Розчистка мулових майданчиків від чагарників.
  46. Ревізія насосу відкачування пісколовок.
  47. Ремонт піскових бункерів.
  48. Заготівля дров для печі на твердому паливі.
  49. Обладнання місць для паління.
  50. Обладнання будівлі хлораторної для складу кисневих балонів.
  51. Ремонт прийомного лотка.
  52. Калібрування фільтросної плитки.
  53. Ревізія насосу для промивки вторинних відстійників.
  54. Чистка фільтра повітродувок.
  55. Ремонт токарного станка.

У 2018 році заплановано встановити вузол обліку стоків, що надходять на очисниі споруди.

Перелік виконаних робіт по ремонту водопровідних мереж

Силами працівників підрядної організації розпочато роботи з реконструкції водогону по вул. Тарасівській та прилеглих провулках. Загальна протяжність – 950 погонних метрів. (Додатки 43-44)

Під час виконання робіт також буде проведено перепідключення абонентів і встановлено нові персональні лічильники обліку води.

На вул. Вербній впродовж недавнього часу сталось кілька аварій. Довелося замінити частину діючого водогону зі старих азбестоцементних труб. Аварійна бригада працювала до 22 години, щоб ліквідувати аварію. Нині по Вербній прокладають нові пластикові труби замість старих. Загалом по цій вулиці вже замінено 570 м трубопроводу (з 650 метрів запланованих).

Однією із серйозних аварій була аварія на ВНС-3, що знаходиться по вул. Соборності. Доки жителі міста з’ясовували у соціальних мережах причину відсутності води, працівники водоканалу по коліно у воді і болоті шукали та ліквідовували порив на водогоні. Порив було знайдено 12 грудня на виході з ВНС між з’єднанням труб діаметром 200 та 300 мм прямо на території насосної станції. Екскаватором розкопали місце пориву і знайшли отвір на проіржавілій сталевій трубі. Цим комунікаціям вже 40 років. Диво, що вони ще хоч якось передають воду до помешкань споживачів.

На виїзді з Боярки до Білогородки знаходиться ВНС-4. На її території знаходиться резервуар чистої води об’ємом 500 куб. м, яка подається на житловий масив в районі Білогородського кола. Силами підрядної організації тут проводяться роботи щодо заміни старих труб на пластикові. Загалом буде замінено 1250 м водогону. Слід зазначити, що ВНС-4 вже обладнано лічильником води, що подається від станції на місто.

Крім вищезазначеного було виконано ще ряд робіт, зокрема:

Ремонтні роботи по вул. 1-ша Піщана - аварія на водогоні Ø  76 мм;

Прокладання труби  Ø 50 мм між вулицями 1-ша та 2-га Піщана;

Ремонтні роботи  по вулиці Молодіжна  №18, №59, №77, №92, №39;

вул. Жуковського №3, №27;

вул. Островського №21, №62;

вул. Миру №21, №37, №6 - установка колодязя №4;

вул. Гоголя №42 -  підкачка, № 34, №37;

БЦРБ  - ремонт водогону Ø 100 мм;

вул. Франка №136 -  заміна крана в колодязі;

вул. Польова №6, №24, перехресток вул. Польова-вул. Лисенка Ø 150 мм;

вул. Пастернака №77 - ремонт водогону, чистка колодязів;

вул.  Білогородська  №25, №45  - прокладання труби на підключення круга до водогону;

34 лінія - заміна труби  Ø 50 мм   - 4 метри;

вул. Ватутіна  №49,  №39 - порив водогону Ø 100 мм.

вул. Київська №72, №23 - порив водогону Ø 120 мм;

вул. Київська- вул. Жовтнева - ремонт задвижок в колодязі;

вул. Б.Хмельницького - вул.Маяковського - чистка колодязів;

вул. Щорса – вул. Маяковського - чистка колодязів, заміна засувок;

вул.Щорса,26 – ремонт водогону Ø 50мм (чугун);

вул. Вокзальна №15 – заміна труби  Ø 50мм – 6 метрів;

вул. Шевченка, №84, №160,  №126, №93 ремонтні роботи на водогонах;

вул. Хрещатик  97А – ремонт  водогону  Ø 237 мм;

вул. Кібенка  №64, №28, №6 –  ремонт водогону  Ø 150мм;

вул. Тарасівська  - ремонтні роботи на водогоні Ø 150мм;

Ремонти  та обслуговування гідрантів і засувок.

Слід також зазначити, що у 2018 році є вкрай необхідним, замінити 25 пожежних гідрантів, а також 60 одиниць запірної арматури (засувок).

Чи не найбільша кількість лайки та недобрих побажань у Боярці припадає на голови міських комунальників. Зокрема, працівників КП «Боярка-Водоканал». І часто зовсім незаслужено.

Логіка жителя цілком зрозуміла: я сплачую за воду і маю отримати її щоразу, відкриваючи кран. Логіка працівників водоканалу щодо якісного надання послуг розбивається на друзки разом із ветхими комунікаціями, які щодня рвуться.

В черговий раз лаючи працівників водоканалу, згадайте, що їм доводиться обслуговувати поїдені іржею труби. І в той час, коли ви їх лаєте, вони стоять по коліно у воді та грязюці.

Перелік виконаних робіт дільниці обслуговування електроустаткування (ДОЕ)

  1. Установка терморегуляторів на арт. свердловинах ВНС-2.
  2. Наладка частотного перетворювача на арт. свердловинах по                             вул. Кібенка, ПНС вул. Дежньова.
  3. Підключення електродвигуна 55 кВт на ВНС-5.
  4. Відключення та включення кабелю 10 кВ ТП-214 – ТП-211 для ремонту пориву на водогоні.
  5. Підключення електронасосу на КНС-3 після ремонту.
  6. Підключення та наладка частотного перетворювача на арт. свердловині по вул. Залізнична.
  7. Монтаж та наладка шафи автоматики на КНС-1.
  8. Установка та наладка частотного перетворювача на ПНС по                             вул. Полярна.
  9. Установка та наладка частотного перетворювача на арт. свердловині по вул. Пісчана.
  10.  Заміна модемів диспетчеризації на свердловинах: ВНС-2 св.№3, ВНС-4 св.№2, св. по вул. Лисенка.
  11.  Установка електролічильників на об’єктах підприємства для обліку власних потреб.
  12.  Установка та наладка частотного перетворювача на ПНС по                              вул. Чернишевського.
  13.  Розкопка і ремонт кабелю 10 кВ РП-81 – ТП-193 в травні 2017 року.
  14.  Ремонт та підключення конденсаторної установки в ТП-193.
  15.  Заміна прохідних ізоляторів ТП-90 10 кВ в комірці №7-13.
  16.  Ревізія ТП-195 та доливка трансформаторного масла в трансформатор                 № 2.
  17.  Підключення електронасосу на арт. свердловині по вул. Декабристів після ремонту.
  18.  Монтаж розеточних груп в кабінетах адміністративного приміщення підприємства.
  19.  Розкопка та заміна кабелю живлення після крадіжки на св.№2, №3 ВНС-4, св.№4 ВНС-5.
  20.  Заміна оператора зв’язку для диспетчеризації з «Київстар» на «МТС» (заміна та перепрограмування об’єктів диспетчеризації).
  21.  Ремонт кабелю живлення 0,4 кВ ТП-269 – КНС-5.
  22.  Заміна електронасосу на св.№5 ВНС-5.
  23.  Ремонт зовнішнього освітлення на ВНС-3, ВНС-4, ВНС-5.
  24.  Прокол під дорогою по вул. Білогородська для ремонту кабелю ТП-193 – ТП-192.
  25.  Ремонт електронасосу №1 на ВНС-5.
  26.  Розкопка і ремонт кабелю 10 кВ РП-81 – ТП-193 в жовтні 2017 року.
  27.  Перепрограмування модемів та плат диспетчеризації об’єктів КП «Боярка-Водоканал».
  28.  Заміна електролічильників на КНС-9, ПНС по вул. Ворошилова,                 ПНС Бойлерна, ТП-194.
  29.  Заміна електронасосів на арт. св.№14 та №22 ВНС-5, св.№21 ВНС-5, свердловині по вул. Лисенка, св.№5А ВНС-3.
  30.  Пошук місця пошкодження електрокабелю 0,4 кВ ТП-90 – св.№5 на ВНС-3.
  31.  Розкопка, монтаж і діагностика з’єднувальних муфт та засипання кабельної траси ТП-90 – св.№5 ВНС-3.

На даний час, опрацьовується технічне завдання впровадження сонячних батарей на одній із дільниць підприємства.

Крім того, у 2018 році планується продовжувати роботи по встановленню частотних перетворювачів на інших об’єктах підприємства

Перелік робіт виконаних на дільниці автотранспорту

Дільниця автотранспорту проводить своєчасне технічне обслуговування транспортних засобів та страхування водіїв та машин.

Вся техніка знаходиться в доглянутому та робочому стані.

Завдяки професіоналізму водіїв та слюсаря дільниці старались була забезпечена робота аварійних бригад Водоканалу, а також по можливості надавалася допомого БУЖКГ.

Також зусиллями працівників дільниці автотранспорту за минулий        2017 рік було зроблено наступне:

  1. Зусиллями працівників було відновлено роботу Екскаватора, ГАЗ 3309, ГАЗ 6600, ГАЗ 52, а також відремонтовано 2 агрегати, а саме топливні насоси.
  2. Відремонтовано Гідро-систему  та Телескопічну стрілу автокрану Урал.
  3. Було відновлено верхню частину двигуна автомобіля Волга.
  4. На асенізаційних бочках було відремонтовано кермові установки.
  5. Машину ГАЗ було пофарбовано та проведені зварювальні роботи, також проведений ремонт ходової частини.
  6. На автомобілі ЗІЛ та автомобілі КРОТ було відновлено гальмівну систему та карбюратор.
  7. Силами працівників дільниці автотранспорту було утеплено та забезпечено якісним освітленням робоче приміщення.
  8. Було створено комфортні гігієнічні, а також умови для відпочинку працівників.
  9. Було зроблено приміщення складу для збереження паливно-мастильних матеріалів, та організовано своєчасне їх забезпечення.

Слід також зазначити, що працівники дільниці були забезпечені спецодягом та спецхарчуванням.

Тому, керівництво та робітники дільниці автотранспорту, сподіваються що в 2018 році, спільними  зусиллями вдасця зробити ще більше, та покращити роботу Водоканалу.

Поряд з тим, залишається ще одне проблемне питання, зокрема для вирішення питання з повірки лічильників, виявлення незаконних підключень до мережі, а також для зменшення витрат пального, необхідно придбати легковий (грузопасажирський) автомобіль.

Крім того, до цього часу, невирішеним залишається питання, яке потребує прийняття рішення Боярської міської ради, оскільки виробнича база, як така, відсутня. Техніка знаходиться частково на очисних, частково на насосних станціях, що унеможливлює нормальний виробничий процес.

Робота з кадрами в КП «Боярка-Водоканал»

Спискова чисельність працівників на початок 2017 року складала - 185 чол.

За 2017 рік підприємством прийнято – 26 чоловік; звільнено – 21 чоловік. 

Спискова чисельність працівників станом на 01.01.2018р. – 190 чоловік.

Атестація робочих місць за умовами праці проводиться на підприємстві з періодичністю 1 раз на 5-ть років. Остання атестація проводилась в жовтні місяці 2017 року.

В 2017 році проведено за кошти підприємства навчання та перевірка знань нормативно-правових актів з охорони праці в «Головному навчально-методичному центрі» працівників в кількості – 13 чоловік, підвищено тарифні розряди двом робітникам.

За  2017 рік на підприємстві зафіксовано 6 порушень трудової дисципліни. Працівників, які порушили трудову дисципліну позбавлено преміальної доплати по підсумках роботи за місяць, у якому було скоєно порушення. Прогулів -  не було.

Навчання в коледжах та ВУЗ ах за рахунок підприємства не проводиться.

На підприємстві працює 1 працівник, який є студентом заочної форми навчання.

Станом на 01.01.2018р. підприємству необхідні електрогазозварники в кількості – 2 чол., слюсарі-ремонтники в кількості – 3 чол., муляр – 1 чол., штукатур – 1 чол.

Крім того, у 2017 році проведено роботу по приведенню Колективного договору у відповідність до вимог Галузевої угоди між Мінрегіоном, Галузевим об’єднанням організацій роботодавців та Центральним комітетом профспілок ЖКГ на 2017 - 2018 роки, що надало можливість формування якісних збалансованих рішень для подолання ключових проблем та покращення соціально-економічного розвитку підприємства. Як наслідок, підприємством проведено роботу по оптимізації штатного розпису, який погоджено Боярською міською радою.

 

Директор КП «Боярка-Водоканал»                                    А.В.Михеєнко

 

Опубліковано: 14 березня 2018, 09:07