Нормативно-правові акти

Рішення № 56/1992 Про звіт про діяльність КП «Боярка-Водоканал» за 2018 рік

Рішення міської ради

№56/1992     Від 24 травня 2019


Рішення № 56/1992 Про звіт про діяльність КП «Боярка-Водоканал» за 2018 рік

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

VІI СКЛИКАННЯ

Чергова 56 сесія

 

РІШЕННЯ № 56/1992

від 23 травня 2019 року                                                                       м. Боярка

 

Про звіт про діяльність КП «Боярка-Водоканал» за 2018 рік

Відповідно до ст.ст. 25, 29, 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт начальника комунального підприємства «Боярка-Водоканал» Михеєнка А.В. про роботу КП «Боярка-Водоканал»  за 2018 рік, -

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИРІШИЛА:

1. Взяти до відома звіт про роботу комунального підприємства «Боярка-Водоканал» за 2018 рік (додається).

2. Визнати роботу комунального підприємства «Боярка-Водоканал»» за 2018 рік, задовільною.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови, за відповідним напрямком.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА          О. ЗАРУБІН

 

Згідно з оригіналом:

Секретар ради                                                                                   О. СКРИННИК

Додаток  1

до рішення чергової 56 сесії

Боярської міської ради VII

скликання

від 23.05.2019 р. № 56/1992

 

ЗВІТ

з фінансово-господарської діяльності

Комунального підприємства «Боярка-Водоканал», за 2018 рік       

Основні напрямки і завдання КП «Боярка-Водоканал»: задоволення потреб споживачів у постачанні води належної якості з наближенням до стандартів Європейського Союзу, підвищення надійності роботи системи питного водопостачання та водовідведення, економне витрачання водних ресурсів, забезпечення енергозбереження.

 

Система водопостачання міста Боярка

Джерелами водопостачання міста є підземні води Бучакського та Полтавського водоносних горизонтів.

На балансі КП «Боярка-Водоканал» перебуває 59 артезіанських свердловин. З них: 47 – Бучакського горизонту, 12 – Полтавського горизонту. Загальний дозволений відбір води як складає до 2989,6 тис. м3/рік. Свердловини розташовані на чотирьох майданчиках. 20 свердловин – у с. Забір’є, 39 – в м. Боярка.

Водопровідні мережі КП «Боярка-Водоканал» мають діаметр трубопроводів  від 50 до 400 мм та закільцьовані між собою. Протяжність мереж складає 162,4 км, в тому числі 31,2 км – водоводи. Водопровідні мережі побудовані понад 50 років тому, зношені та потребують заміни. Зважаючи на викладене, були виконані  роботи по заміні водопровідних мереж в м. Боярка по вулицях Вербна та Тарасівська, де найчастіше траплялися пориви трубопроводів. На даний час планується замінити труби по вулицях Черешнева та Уральська.

Закінчений капітальний ремонт аварійного трубопроводу з частковою заміною зовнішніх мереж водопостачання від ВНС-4 до будинку №51 по вул. Білогородській. Водопровідні насосні станції перебувають в робочому стані, але теж потребують технічного переоснащення основного технологічного обладнання (насосів, запірної арматури) в зв’язку зі зношенням та моральною і фізичною застарілістю. 2017 року було розроблено РП з капітального ремонту ВНС-3 та ВНС-5 та подано на розгляд виконавчого комітету Боярської міської ради для фінансування цих робіт.

Для подачі води споживачам в багатоповерхові будинки на водопровідних мережах міста діє 16 підвищуючих станцій.

Контроль за якістю води здійснюється Києво-Святошинською РайСЕС. Якість води відповідає ДСаНПіНу 2.2.4-171-10, крім деяких свердловин з завищеним вмістом заліза.

Для поліпшення якості води в 2018 р. виконано робочі проекти: «Будівництво станції очистки води  на водопровідній  насосній станції №4», «Будівництво станції очистки води  на водопровідній  насосній станції №5», «Будівництво станції очистки води  на водопровідній  насосній станції №3», «Будівництво станції очистки води  на  свердловині, розташованої по вул. Кібенка 74/1».

Наприкінці 2018 року розпочато будівельні роботи за проектом «Будівництво станції очистки води  на водопровідній  насосній станції №4 по вул. Білогородська, 63».

На даний час в багатоповерхових будинках встановлено 8 вузлів обліку води (за адресами: Білогородська 25, Волгоградська 20, Коновальця 23, лінійна 28, Коновальця 26, Білогородська 23, Дежньова 5) , проводяться підготовчі роботи по встановленню загальнобудинкових лічильників в інших багатоповерхівках. Також у цій категорії будівель здійснюються роботи з проведення повірки встановлених лічильників.

 

Схема водовідведення міста Боярка

Загальна довжина каналізаційних мереж, які обслуговує КП «Боярка-Водоканал», становить 47,49 км, у тому числі: напірний колектор – 12,2 км; самопливний колектор – 35,29 км. Діаметри колекторів – від 150 до 1200 мм. Перекачування стічних вод здійснюється каналізаційними станціями, які працюють цілодобово. На кожній станції встановлені фекальні насоси, решітки-дробарки.

З каналізаційних насосних станцій стічна вода перекачується на каналізаційні очисні споруди. Проектна потужність існуючих каналізаційних очисних споруд – 11,7 тис.м3/добу.

Робота міської розподільної системи водопостачання характеризується невиробничими втратами води, які сягають понад 30%, оскільки трубопроводи зношені. Такий стан спричиняє аварійні ситуації.

Водопровідна та каналізаційна системи підприємства забезпечуються електроенергією від 12-и трансформаторних підстанцій потужністю 10 кВт. Всі трансформаторні підстанції потребують ремонту покрівель, заміни обладнання, устаткування та приладів, заміни кабельного оснащення. Заміни кабелів потребують також й електромережі.

Використовується фізично зношене та застаріле обладнання, технічний стан систем водопостачання та водовідведення – незадовільний (зношення трубопроводів складає 60%, а запірної арматури – до 70%). Означені споруди потребують модернізації та оновлення.

ТОВ «Енергозберігаючі технології» в 2017 р. розроблена проектно-кошторисна документація «Капітальний ремонт КНС-2 та КНС-4», якою у зв’язку зі зношенням та моральною і фізичною застарілістю каналізаційних насосних станцій передбачено технічне переоснащення основного технологічного обладнання та вентиляційної системи.

Каналізаційні насосні станції побудовані 40-50 років тому, знаходяться переважно в аварійному стані. Протягом 12-и місяців 2018 року  ліквідовано аварій на водопровідних мережах – 125. Ліквідовано заторів на каналізаційних мережах – 496. Необхідний капітальний ремонт стін, покрівлі, металевих конструкцій, заміна трубопроводів та електрообладнання.

Проте з метою зменшення невиробничих втрат води були виконані роботи по частковій (залежно від обсягів фінансування) заміні запірної арматури (засувок).

Роль засувки дуже важлива, особливо, коли йдеться про комфорт мешканців міста, оскільки, у разі виникнення аварійної ситуації, саме за допомогою такого роду запірної арматури робітники водоканалу швидко локалізують невелику ділянку мережі та ліквідують пошкодження, не припиняючи водопостачання цілого мікрорайону чи вулиці.

У зв’язку з довготривалим використанням запірна арматура перестала виконувати свої функції, тому на підприємстві прийнято рішення щодо її заміни. На місце старої запірної арматури було встановлено нові засувки іноземного виробництва з обгумованим клином. Це наддасть можливість надійно та ефективно транспортувати воду, адже такого роду засувка гарантує герметичність і тривалий термін служби.

Крім того, за рахунок залучених підприємством коштів інвесторів на водопровідних мережах було замінено 38 засувок за такими адресами:

  • ПНС, вул. Ворошилова, Ø 50 – 1 шт.
  • ПНС, вул. Чернишевського, Ø  80 – 1 шт.
  • ПНС, вул. Білогородська, 134 А, Ø  50 – 1 шт.
  • Свердловина № 21, ВНС-5,  Ø  50 – 1 шт.
  • ПНС, вул. Дежньова,  Ø  50 – 1 шт.
  • ПНС, вул. Сєдова,  Ø  80 – 1 шт.
  • вул. Київська – вул. Жовтнева,  Ø  100 – 2 шт.
  • вул. Кібенка – Башня,  Ø  100 – 1 шт.,  Ø  80 – 2 шт.
  • Свердловина, вул. Декабристів,  Ø  80 – 1 шт.
  • Свердловина №5, с. Забір’я,  Ø  80 – 1 шт.
  • Свердловина №12, с. Забір’я , Ø  80 – 1 шт.
  • Свердловина №14, с. Забір’я  Ø  80 – 1 шт.
  • Свердловина №14, ВНС-5, Ø  50 – 1 шт.
  • Свердловина №7, ВНС-5,  Ø  50 – 1 шт.
  • Свердловина №22, Ø  50 – 1 шт.
  • вул. Дніпровська, 16, кв. 2,  Ø  80 – 1 шт.
  • вул. Чкалова, Ø  100 – 1 шт.
  • вул. Б. Хмельницького – вул. Леніна,  Ø  100 – 2 шт.
  • вул. Б. Хмельницького, 60,  Ø  100 – 1 шт.
  • вул. Пушкіна – вул. Чернишевського,  Ø  150 – 4 шт.
  • вул. Щорса – вул. Маяковського,  Ø  150 – 2 шт., Ø  100 – 1 шт.
  • вул. Б. Хмельницького – вул. Маяковського,  Ø  150 – 2 шт., Ø  100 – 1 шт.
  • вул. Яблунева, 7,  Ø  50 – 1 шт.
  • вул. Молодіжна, Ø  50 – 1 шт., Ø  100 – 1 шт.
  • вул. Сагайдачного, 89,  Ø  50 – 1 шт.
  • вул. Маяковського, 12,  Ø  50 – 1 шт.

Також із залученням бюджетного фінансування у 2-му півріччі 2018 року було встановлено ще 34-и засувки з обгумованим клином, що надає можливість зменшити невиробничі втрати води.

Зокрема, запірна арматура (засувки клинові з обгумованим клином FAF 600 DN 100 PN 16 та FAF 600 DN 150 PN 16) була встановлена за наступними адресами:

№п/п

Адреса

Діаметр

1

Вул. Короленко

100

2

Вул. Високовольтна-Гоголя

100

3

Вул. Пастернака-Маяковського

100

4

Вул. Б.Хмельницького біля «Прометея»

100

5

Вул. Молодіжна-Білогородська

100

6

Вул. Саксаганського-Молодіжна

100

7

Вул. Саксаганського-Молодіжна

100

8

Вул. Калинова

100

9

Вул. Польова

100

10

Вул. Київська-Шевченка

100

11

Вул. Франка-Некрасова

100

12

Вул. Комсомольська

100

13

Вул. Франка-Зелена

100

14

Вул. Незалежності

100

15

Вул. Незалежності-Б.Хмельницького

100

16

Вул. Пастернака-Маяковського

150

17

Вул. Б.Хмельницького (біля «Прометея»)

150

18

Вул. Дежньова-Сєдова

150

19

Вул. Дежньова-Сєдова

150

20

Вул. Дежньова-Сєдова

150

21

Вул. Молодіжна-Білогородська

150

22

Вул. Молодіжна-Білогородська

150

23

Вул. Молодіжна-Білогородська

150

24

Вул. Франко,134

150

25

Вул. Франко,134

150

26

ВНС-3

150

27

Вул. Герцена

150

28

Вул. Герцена

150

29

Вул. Сєдова-Білогородська

150

30

Вул. Сєдова-Білогородська

150

31

Вул. Сєдова-Білогородська

150

32

Вул. Сєдова-Білогородська

150

33

Вул. Лінійна-Сєдова

150

34

Вул. Волгоградська-Молодіжна

150

 

Станом на 01.01.2019р. укладено 405 договорів з підприємствами міста, які користуються послугами КП «Боярка-Водоканал», з водопостачання та водовідведення.

Слід зазначити, що протягом 2017 року відбулося зростання цін на енергоносії, в першу чергу електроенергію, паливно-мастильні матеріали та інші виробничо-технічні ресурси. Означене призвело до збільшення фактичної собівартості послуг КП «Боярка-Водоканал». Саме електроенергія, ціна якої для підприємства збільшується щомісячно і яка є основною складовою витрат на виробництво, тягне за собою підвищення вартості послуг з водопостачання та водовідведення. Крім того, з 01 січня 2018 року відбулося підвищення рівня прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що вплинуло на фонд оплати праці, який за питомими витратами є співставним витратам на електроенергію.

Для ведення стабільної господарської діяльності у підприємства виникла необхідність зміни тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, а також на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).

 Тарифи було затверджено у встановленому порядку та введено в дію з 01 лютого 2018 року.

Внаслідок застосування вищезазначених тарифів доходи підприємства, згідно з нарахуваннями за спожиті послуги з водопостачання, у 2018 році  зросли та становлять 17 709,1 тис. грн. (на 5 302,4 тис. грн. або 42,7% більше у порівнянні з 2017 роком). Нарахування за спожиті послуги з водовідведення становлять 13 786,2 тис. грн. (на 4 317,9 тис. грн. або 45,6% перевищують доходи від цього виду діяльності, отримані у 2017 році).

В цілому по підприємству нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у 2018 склали 31 495,3 тис. грн., а оплата за ці послуги – 29 022,0 тис. грн., що становить 92,15% від суми нарахування.

Незважаючи на об’єктивне зростання витрат, запровадження з лютого 2018 року нових тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення надало можливість зменшити у звітному періоді різницю між фактичними витратами підприємства та витратами на вищезазначені послуги. Так, різниця у тарифах, нарахована у 2018 році, становила 6 266,56 тис. грн. проти 7 189,55 у 2017 році та 10 472,1 тис. грн. у 2016 році. При цьому на відшкодування з місцевого бюджету різниці в тарифах, яка є наслідком того, що діючи тарифи не відповідають економічно обґрунтованому рівню, у 2018 році становили 3 967,0 тис. грн. проти 5 914,0 тис. грн. у 2017 році та 6 500,0 тис. грн. у 2016 році. Водночас, залишок невідшкодованої заборгованості з різниці в тарифах станом на 01.01.2019р. становить 11 460,5 тис. грн. (додаток № ).

На виконання рішення Боярської міської ради від 01.03.2018р. №41/1365 «Щодо проведення незалежного аудиту розрахунку економічно-обґрунтованих тарифів» КП «Боярка-Водоканал» (відповідно до рекомендацій, наданих Київською облдержадміністрацією та Мінрегіонбудом) було укладено договір з Державним підприємством «Розрахунковий центр послуг» на проведення незалежного розрахунку економічно-обґрунтованих планових витрат і тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, а також тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) на 2018 рік.

Згідно з висновком, наданим Державним підприємством «Розрахунковий центр послуг», за результатами проведення незалежного розрахунку:

  • тариф на централізоване водопостачання має становити 19,39 грн./м3  (з ПДВ), при діючому тарифі – 17,11 грн./м3  (з ПДВ);
  • тариф на централізоване водовідведення має становити 20,02 грн./м3  (з ПДВ), при діючому тарифі – 14,90 грн./м3  (з ПДВ);
  • тариф на послугу з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем) має становити 20,59 грн./м3  (з ПДВ), при діючому тарифі – 17,86 грн./м3  (з ПДВ);
  • тариф на послугу з централізованого водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) має становити 20,02 грн./м3  (з ПДВ) при діючому тарифі – 15,54 грн./м3  (з ПДВ).

У 2018 році для покращення матеріально-технічної бази підприємства, зменшення аварійних ситуацій на мережах водопостачання та водовідведення, забезпечення безперебійного водопостачання споживачів міста Боярка у міському бюджеті були передбачені кошти на виконання заходів, кошти на які у діючих тарифах непередбачено. Загальна вартість цих заходів становить 2 822169,92 грн. (див. Таблицю №1).

Бюджетні кошти 2018 рік Таблиця № 1

№ п/п

Назва заходу

Фактично використано

1

Придбання з монтажем обладнання (запірної арматури)

499 998,12 грн.

2

Будівництво каналізаційних очисних споруд по вул. Білогородська, 63

8 052,52 грн.

3

Виготовлення проектів станцій очистки води на ВНС  та свердловинах

292 000,00 грн.

4

Виконання проектування по будівництву каналізаційного колектору по вул. Хрещатик м. Боярка

149 500,91 грн.

5

Капітальні трансфери КП «Боярка-Водоканал» на проведення капітального ремонту труби холодного водопостачання  від водонапірної станції ВНС №4 та капітального ремонту водогону до водонапірної станції ВНС №4

85 215,60 грн

6

Капітальний ремонт підземної ділянки по вул. Черешнева з монтажем нових вузлів обладнання у колодязях

5 775,60 грн

7

Проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт підземної ділянки водопроводу по вул. Уральська

55 480,00 грн.

8

Реконструкція водопровідної мережі вул. Тарасівська, 950 м., дофінансування по проколам під дорожнім покриттям по вул. Тарасівська

938 174,08 грн.

9

Реконструкція водопровідної мережі по вул. Вербна, 600м.

628 466,09 грн.

10

Проведення незалежного аудиту тарифів

91549,50 грн.

11

Аудит по трансформації до міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ)

67957,50 грн.

Всі вищезазначені заходи виконано в повному обсязі. Поряд із цим, через погіршення погодних умов наприкінці 2018 року реконструкцію водопровідної мережі по вул. Черешнева перенесено на початок 2019 року.

Також за рахунок дотації міського бюджету у 2018 році було сплачено за спожиту електроенергію – 3,967 млн. грн. проти 5,914 млн. грн у 2017 році та 6,5 млн. у 2016 році. При цьому протягом 2018 року фактично сплачено за спожиту активну електроенергію разом 10,405 млн. грн., з них власними коштами підприємства – 6,437 млн. грн. (див. Таблицю № 2).

Таблиця № 2

Кошти міського бюджету

(тис. грн., з ПДВ)

Власні кошти підприємства

(в т. ч. пільги та субсидії)

(тис. грн., з ПДВ)

Всього

(тис. грн.,

з ПДВ)

3 967,6

6 436,9

10 404,5

Станом на 01.01.2019р. нарахування на спожиту електроенергію та плата за перетікання реактивної електроенергії також становили певну суму (див. Таблицю № 3).

Таблиця № 3

 

Сума нарахування (тис. грн. з ПДВ)

Активна електроенергія

11 458,6

Реактивна електроенергія

151,96

Слід зазначити, що у 2018 році споживання активної електроенергії у натуральному вимірі дещо збільшилося, а саме – на 4% порівняно з 2017 роком. Зокрема, з 4 377 тис. кВт/год у 2017 році до 4 551 у 2018 році. Проте споживання цього виду електроенергії було меншим на 688 тис. кВт/год у порівнянні з 2016 роком.

При цьому у грошовому виразі вартість електроенергії у 2018 році зросла на 18,7% у порівнянні з 2017 роком (з 9 656,76 тис. грн. у 2017 до 11 458,6 тис. грн. у 2018 році), а планова (розрахункова за оптимістичним сценарієм) на 2019 рік становитиме 13 100,76 тис грн., що на 35,7 % перевищує вартість електроенергії у 2017 році та на 14,3% у порівнянні з 2018 роком.

Необхідно звернути увагу, що витрати на електроенергію становлять понад 35% загальних витрат підприємства. Питома вага витрат підприємства – понад  50% – заробітна плата. Відрахування на соціальні заходи та податки, які утримуються із заробітної плати, складають 41,5% від реальних витрат підприємства та фактично повертаються до бюджету.

Оскільки наше підприємство здійснює діяльність з видобутку корисних копалин загальнодержавного значення – «питні підземні води», то, починаючи з 01 січня 2019 року, згідно з вимогами статті 12¹ Закону Україні від 16 липня 1999 року «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні» (із змінами від 5 жовтня 2017 року) зобов’язане складати фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за міжнародними стандартами.

Враховуючи викладене, підприємство з 01.01.2019р. переходить на міжнародні стандарти фінансової звітності. Згідно з отриманою комерційною пропозицією від аудиторської фірми, яка виконує дії по трансформації підприємства до міжнародних стандартів, період аудиту триватиме до 4 місяців.

Фінансовий стан підприємства

За даними бухгалтерської звітності чистий дохід підприємства за 2018 рік становить 31 808 тис. грн., що на 9 829 тис. грн. більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року (у 2016 році – 20 092 тис. грн.).

При цьому у 2018 році собівартість реалізованої продукції становила 34 180 тис. грн. (у 2017 році – 27 063 тис. грн., у 2016 році – 21 992 тис. грн.).

Слід також зазначити, що від інших видів діяльності (не ліцензованих) підприємство отримало доходи 2 324 тис. грн., що, у принципі, є стабільним показником на протязі останніх трьох років.

З урахуванням всіх отриманих доходів та понесених витрат чистий фінансовий результат по підприємству в 2018 році становить збитки в сумі 3 395 тис. грн. Особливо варто звернути увагу, що збитковість підприємства у складних економічних умовах сьогодення стрімко прогресує (збитковість у 2016 році – 333 тис. грн., у 2017 – 1 897 тис. грн.) та загрожує перетворитися на фактор повного банкрутства.

Дебіторська заборгованість на кінець звітного періоду складає 7 млн. грн., що на 67% більше (4,7 млн. грн.) у порівнянні з відповідним періодом минулого року (у т. ч.: від населення – 4,5 млн. грн., що на 69% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року; від юридичних осіб – 2,5 млн. грн., що на 60% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року).

Інформація про фінансові результати, дебіторську та кредиторську заборгованість наведена у додатку №   .

Найбільшими боржниками станом на 01.01.2019р. серед юридичних осіб є  Києво-Святошинська тепломережа (2,2 млн. грн.), БУЖКГ (0,45 млн. грн.).

Основними статтями витрат у 2018 році були:

  • електроенергія – 11,4 млн. грн. (у 2017 році – 9,48 млн. грн; у 2016 році – 8,6 млн. грн.);
  • заробітна плата з податками – 23,7 млн. грн. (19,47 + 4,23) (у 2017 році –  17,24 млн. грн. (14,17 + 3,07); у 2016 році – 12,42 млн. грн.);
  • амортизація – 3,4 млн. грн. (у 2017 році – 3,04 млн. грн.; у 2016 році – 1,67 млн. грн.);
  • ресурсні податки – 1,1 млн. грн. (у 2017 році – 0,52 млн. грн.).

Більш детальна інформація щодо витрат підприємства наведена у додатку №   .

Середньомісячна заробітна плата в нарахуванні на одного працівника підприємства у 2018 році склала 7 145,03 грн. (у 2017 році – 5 276,12 грн.), на працівника апарату управління – 7 499,51 грн. (у 2017 році – 5 387,10 грн.), на працівника виробничого персоналу – 7 006,37 грн. (у 2017 році – 5 235,11 грн.). Суми збільшилися на 1 868,91 грн., 2 112,41 грн. 1 771,26 33 грн. відповідно у порівнянні з попереднім звітним періодом.

Робота зі споживачами (відділ збуту)

Станом на 01.01.2019р. на обліку перебувають 13,669 тис. особових рахунків з водопостачання: 79 % із них обладнані засобами обліку. З рештою   (21%) підприємство працює в напрямку встановлення лічильників (див. Таблицю №4).

Таблиця № 4

 

За 2017 рік

За 2018 рік

 

Усього

У т. ч. з обліком

Усього

У т. ч. з обліком

Кількість багатоквартирних будинків

132

12

132

12

Кількість абонентів приватного сектора

6746

4797

6971

4901

Кількість абонентів багатоповерхових будинків

6874

5846

6878

5903

Кількість особових рахунків

13620

13669

Загальна кількість особових рахунків (населення) зі встановленими приладами обліку води станом на 01.01.2019р. становить 10804 одиниць, а особових рахунків, нарахування по яких здійснюється за санітарними нормами, – 2865 одиниць.

Відділом збуту щомісячно здійснюються нарахування за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення по кожному особовому рахунку, а також роздруковуються квитанції на оплату цих послуг.

Крім того, відповідно до вимог чинних нормативних актів щомісяця формуються та надаються до Києво-Святошинського управління соціального захисту населення реєстри споживачів із зазначенням фактичних обсягів спожитих послуг, які отримують субсидії або мають пільги з оплати цих послуг.

З лютого 2018 року силами підприємства розпочато планову повірку лічильників обліку води переносною проливною установкою АС-П. Без демонтажу перевірені лічильники у споживачів комплексу будинків Білогородська, б. 51; Білогородська, б. 45.

З 01 серпня 2018 року повірка лічильників здійснюється за кошти споживачів. За останній квартал 2018 року повірено чи замінено споживачами (як фізичними, так і юридичними особами) майже 3 тисячі лічильників обліку води.

Контролери водопровідного господарства чисельністю лише 6 осіб на початку кожного місяця (незалежно від пори року та погодних умов) здійснюють доставку квитанцій та рахунків як безпосередньо до конкретних індивідуальних адрес споживачів – 13 тисяч абонентів. Водночас ці ж співробітники здійснюють і планові перевірки щодо достовірності наданих споживачами показників приладів обліку води, а також цілісності пломб на цих приладах.  

На підприємстві налагоджена системна робота з боржниками, регулярно та на плановій основі вручаються акти-попередження та претензії. У весняно-літній сезон виконується інвентаризація приватного сектору. У звітному періоді виявлено 6 безоблікових підключень, по яких оформлена технічна документація з наступним взяттям на облік (нарахування санкцій згідно з правилами, затвердженими Наказом МінЖКГ  №190).

 

Претензійно-позовна робота (юридичний сектор)

 Населення

Направлено споживачам 105 претензій про несплату за надані послуги на загальну суму 1 235,119 тис.грн. 52 коп. Сума сплати за результатами отриманих претензій склала 56 311,71 грн. Крім цього було укладено 6 договорів реструктуризації заборгованості на загальну суму 16 097,37 грн.

До Києво-Святошинського районного суду було подано 8 позовних заяв про стягнення заборгованості з фізичних осіб на загальну суму 287 727,20 грн.

Юридичні особи

Направлено боржникам 15 претензій на загальну суму 1 342 093,93 грн. Сума сплати за результатами отриманих претензій склала 84 580,62 грн. Водночас, було укладено 2 договори реструктуризації заборгованості на загальну суму 60 866,14 грн.

До Господарських судів було подано 3 позовні заяви про стягнення заборгованості з юридичних осіб на загальну суму 1 887 722,81 грн., серед них:

  1. ДП «Арксі - Побут» – 278 642,08 грн. (отримано рішення)
  2. ТОВ «Інекс - буд» – 63 938,10 грн.
  3. КП «Києво – Святошинська тепломережа» КОР – 1 545 142,63 грн.

Всі позови включають штрафні санкції.

За неналежне виконання договірних зобов’язань стягнуто з контрагента штрафних санкцій на суму 9 500,00 грн.

Робота з Києво-Святошинським районним відділом державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції

у Київській області

Результати роботи по населенню

До державної виконавчої служби подано 13 судових наказів про примусове стягнення заборгованості з фізичних осіб на загальну суму 315 727,03 грн. та 11 виконавчих листів про примусове стягнення заборгованості з фізичних осіб на загальну суму 101 743, 99 грн. Наразі винесені постанови про відкриття виконавчих проваджень.

Результати роботи по юридичним особам

У Києво-Святошинському районному відділі державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області знаходиться 2 судових накази та відкрите виконавче провадження про стягнення заборгованості на користь КП «Боярка-Водоканал» з:

  1. КП «Києво-Святошинська тепломережа» КОР – 826 782.21 грн. Винесено постанову про  арешт коштів боржника, станом на 04.02.2019р стягнуто 381 651,66 грн.
  2. ДП «Дніпровський круг» – 9062,64грн.

У відділі Новомиргородського районного ВДВС ГТУЮ у Кіровоградській області перебуває судовий наказ про стягнення з ТОВ «Будівельна компанія «Укрбудцентр» на користь КП «Боярка-Водоканал» попередньої оплати у сумі 104 016,40 грн. Арештовані  кошти  боржника. Залишок до стягнення – 11 000,00 грн.                                                  

 

Заходи з охорони праці

 За 2018 рік нещасних випадків пов’язаних з виробництвом в КП «Боярка-Водоканал» не зареєстровано. В той же час, з працівниками підприємства сталось 4 випадки травматизму в побуті.

93 працівники пройшли періодичний медичний огляд (згідно з вимогами Наказу МОЗ №246). 36 працівників пройшли медичний огляд із записом в особову медичну книжку (згідно з вимогами Наказу МОЗ №280).

Також на підприємстві були виконано такі заходи з охорони праці:

  • працівники, які працюють у шкідливих умовах праці, забезпечувались спецхарчуванням (молоко);
  • для працівників дільниці аварійно-відновлювальних робіт зовнішніх мереж, дільниці очисних споруд, дільниці автотранспорту та слюсарів-ремонтників дільниць водопідйому і водовідведення  придбаний зимовий спецодяг та спецвзуття. Решта працівників (лаборанти хімічного аналізу, машиністи ВНС, машиністи КНС, сторожі та охоронники) спецодягом та спецвзуттям не забезпечувались.

Згідно з вимогами нормативно-правових актів з охорони праці проводились випробування наступних засобів індивідуального захисту та обладнання:

  1. випробування та вимірювання опору ізоляції електроінструменту;
  2. випробування драбин;
  3. випробування газо-полум’яної апаратури;
  4. випробування засобів електрозахисту;
  5. випробування страхувальних поясів, фалів, мотузок;
  6. повірка газоаналізаторів.

За 2018 рік проведено навчання працівників:

  • навчання  та перевірка знань стропальників – 3 особи;
  • щорічна перевірка знань кранівника – 1 особа;
  • навчання та щорічна перевірка  знань електротехнічних працівників – 10 осіб;
  • навчання та перевірка знань ІТП – 5 осіб.

  Протягом 2018 року працівники  виробничих підрозділів підприємства, робота яких пов’язана із забрудненням, забезпечувались миючими засобами (пральним порошком, милом господарським).

Підприємством отримано дозвіл Головного управління Держпраці у Київській області на виконання робіт підвищеної небезпеки (обслуговування трансформаторних підстанцій напругою понад 1000 В) та дозвіл Головного управління Держпраці у Київській області на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (трансформаторні підстанції напругою понад 1 000).

За звітний період для дільниці АВР було придбано дві металеві драбини. Засоби колективного захисту (вентиляція, огородження, знаки безпеки і т. д.) або відсутні, або не працюють. Про це неодноразово наголошувалось у Приписах Головного управління Держпраці.

Загальний стан будівель і приміщень підприємства – незадовільний (відсутнє опалення, недостатнє або відсутнє освітлення).

У 2018 році для дільниці водовідведення було придбано кутову шліфувальну машину.

Також було проведено технічне обслуговування  (перезарядка)  наявних на підприємстві вогнегасників.

 

Безпека режимних об’єктів водоканалу

Покращено контрольно-перепускний режим на очисних спорудах шляхом встановлення шлагбаума.

Покращено умови праці співробітників служби безпеки (сторожів) на ВНС-3, а саме: замінено стару будку від ГАЗ-66 на новий модуль 10м*2м*2м.

Налагоджено зв’язок з охороною усіх об’єктів підприємства КП «Боярка-Водоканал» завдяки закупівлі стартових пакетів та мобільних апаратів.

Крім того, службою безпеки було виконано ще ряд робіт, зокрема:

  1. Утеплення жилого модуля охорони ВНС-4.
  2. Покращення безпеки адміністративного приміщення КП «Боярка-Водоканал». Заключення договору з УДСО, встановлена тривожна кнопка, сигналізація.
  3. Для покращення безпеки ВНС-3 було встановлено кодовий замок на центральний вхід.
  4. На ВНС-3 для посилення контрольно пропускного пункту було встановлено обладнання відео спостереження.
  5. Встановлена дистанційна кнопка для керування відкриття головних воріт ВНС-3.

Перелік виконаних робіт по дільниці водопідйому (ДВП)

  1. Замінено насосні агрегати на свердловинах: № 16 Піщана, Кібенка, БЦРЛ, Декабристів (2 рази), ВНС-2 св. № 8, № 9, № 5, № 21, № 7, ВНС-3 св. № 5, № 6, ВНС-5 св. № 7, № 21, № 14, ВНС-4 св. № 2.
  2. Виконані роботи по косінню трави, вирубці кушів на ВНС-2, ВНС-3, ВНС-4, ВНС-5, св. № 1 Кібенка, св. № 6 Хрещатик, св. № 3, № 13, № 17,                 № 21, № 23 Магістральна.
  3. Замінено водопровідну трубу Д-63 на ПНС по вул. Білогородська, 144, вул. Чернишевська, 2.
  4. Виконано заміну стальних труб на поліетиленові Д-50 на св. № 6 по вул. Хрещатик.
  5. Виконані роботи по чищенню та хлоруванню РЧВ на ВНС-2, ВНС-3, ВНС-4, ВНС-5 водонапірної вежі ЦРЛ та по вул. Кібенка.
  6. Виконані ремонтні роботи водопроводу (встановлення хомутів) між св. № 8, № 9, № 3, ВНС-5 св. № 9, № 8. № 3.
  7. Виконано ремонт бюветів по вул. Шевченка, вул. Білогородська.
  8. Виконані ремонтні роботи будівель на св. № 5, № 6 по вул. Хрещатик, св. № 2, № 7 с. Забір’я.
  9. Встановлено нову водозабірну колонку (бювета)  по вул. Білогородська.
  10.  Проведено роботи по чистці колодязів по магістралі Забір’я – Боярка.
  11.  Проведені роботи по фарбуванню водопроводів ВНС-2, ВНС-3, ВНС-4, ВНС-5 св. № 10 - № 21 с. Забір’я та св. № 1, № 2, № 3, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9.
  12.  Встановлено залізобетонний павільйон на свердловині № 7Б по вул.Магістральна.

 

Перелік виконаних робіт на дільниці водовідведенн

  1. Технічне обслуговування насосних агрегатів КНС (каналізаційних насосних станцій).
  2. Ремонт електронасосів КНС-2; КНС-3; КНС-4; КНС-6; КНС-8.
  3. Чистка приймального резервуару КНС-2; КНС-4; КНС-5; КНС-6.
  4. Чистка робочого колеса електронасосів від засмічення КНС-1; КНС-2 № 2: № 4; КНС-3; КНС-4; КНС-8 № 1; № 2.
  5. Частковий ремонт покрівлі КНС-4; КНС-5.
  6. Підготовка насосних агрегатів № 1№ 2 до роботи. Запуск КНС-6 в роботу.
  7. Заміна вертикальної решітки на КНС-2.
  8. Встановлення люків на оглядових каналізаційних колодязях на стадіоні «Зеніт»‚ вул. Гоголя‚ Молодіжна‚ Полярна‚ Маяковського‚ Хрещатик‚ „ВЕНТС”.
  9. Ремонт напірного каналізаційного колектору перехрестя вул. Дежнева – Сагайдачного‚ заміна чугунної труби 2‚5 метри на пластикову.
  10. Частковий ремонт площадок та ступенів в приймальних відділеннях КНС-4;

КНС-8.

  1. Прочистка та гідродинамічна промивка колектора КНС-5 (Стара Боярка).
  2. Відновлення роботи дощової каналізації за адресою:

вул. Білогородська‚ 17;

вул. Нова‚ 4;

вул. Молодіжна‚ 25;

вул. Молодіжна‚ (Бювет).

  1. Виконування заявок по усуненню закупорювання в каналізаційному трубопроводі у кількості – 485 одиниць.
  2. Профілактичні роботи: чистка решіток на каналізаційних мережах м. Боярка.
  3. Гідродинамічна промивка трубопроводу за адресою:

вул. Білогородська‚ 41; 43;

вул. Гоголя‚ 28; 52; 52а;

вул. Волгоградська‚ 20;

вул. Сєдова‚ 9;

вул. Полярна‚ 12;

вул. Молодіжна‚ 77.

Перелік виконаних робіт дільниці очисні споруди

  1. Чистка аеротенку № 1.
  2. Заміна фільтросної плитки аеротенку № 1.
  3. Заміна прижимного кутника фільтросної плитки аеротенку № 1.
  4. Заміна кранів діаметр-50 мм. аеротенку № 1.
  5. Заміна технологічного містка аеротенку № 1.
  6. Ремонт ерліфта аеротенку № 1.
  7. Заміна скребків очищення аеротенку № 1.
  8. Демонтаж плит осадження мулу аеротенку №1.
  9. Чистка вторинного відстійника аеротенку № 1.
  10.  Заміна технологічних баків 1-го вторинного відстійника.
  11.  Чистка фільтра насосу відкачування пісколовок.
  12.  Ревізія засувок діаметр-150 мм. – 3 шт. аеротенку №1.
  13.  Ревізія насосу КНС.
  14.  Зрізання аварійних дерев на території очисних споруд.
  15.  Благоустрій території ОС.
  16.  Покіс трави на території ОС.
  17.  Накриття прийомного лотка будівлі решіток.
  18.  Ремонт решітки РМУ № 1.
  19.  Ремонт решітки РМУ № 2.
  20.  Розчистка території О.С. від чагарників.
  21.  Ревізія насосу відкачування пісколовок.
  22.  Ремонт піскових бункерів.
  23.  Заготівля дров для печі на твердому паливі.
  24.  Висадження фруктових дерев на території О.С.
  25.  Калібрування фільтросної плитки.
  26.  Ревізія насосу для промивки вторинних відстійників.
  27.  Чистка фільтра повітродувок.
  28.  Часткове фарбування перил та містків блоку ємностей.
  29. Часткове фарбування перил та містків пісколовок №1 та №2.
  30.  Ревізія та модернізація щита управління решіток РМУ.
  31.  Ревізія та ремонт зовнішнього освітлення території О.С.
  32.  Ревізія та ремонт внутрішнього освітлення території О.С.
  33.  Ревізія повітородувки №1.
  34.  Ревізія повітородувки №3.
  35.  Заміна 2-х старих дерев'яних  вікон на металопластикові.
  36.  Ревізія освітлення виробничого корпусу.
  37.  Встановлення водонагрівача (бойлера) лабораторії.
  38.  Чистка каналізації на території О.С.
  39.  Ревізія вентиляції будівлі решіток.
  40.  Ревізія насосу К 100-65-200 будівлі решіток.
  41.  Фарбування щитових затворі  вторинних відстійників.

    Для забезпечення правильної роботи дільниці та якісного біологічного очищення стоків, необхідно придбати решітку РМУ будівлі решіток.

 

Перелік виконаних робіт по ремонту водопровідних мереж

 

1. Силами бригад ДАВР було проведено чистку колодязів та допомогу по встановленню засувок на перехрестях вулиць:

       1. Волгоградська-Герцена ( Д. 150-2шт.)

       2. Волгоградська-Гоголя ( Д. 100-1шт.)

        3.Волгоградська-Молодіжна ( Д. 150-1шт.)

        4.Сєдова-Дєжньова ( Д. 150-3шт.)

        5.Сєдова-Білогородська ( Д. 150-4шт.)

2. Також було проведено часткову зміну труб по вулицям:

        1. Громова 50 м/п –Д. 50

        2. Житомирський 100 м/п – Д. 50

        3. 1 Піщана 80 м/п –Д.50

        4. Ленінградська 10м/п –Д. 110

        5. 36 Лінія 30м/п –Д. 32

        6. Азовська  10м/п –Д. 100

        7. Хрещатик 30-42.  120м/п –Д. 50

        8. Пр. Артемівський 60м/п –Д. 60

        9. Колгоспна 8м/п –Д. 50.

        10. Ворошилова –Залізнична 30м\п –Д.3    

3.Підчас виконання робіт було проведено перепідключення абонентів по вулиці:

        1. Тарасівська – Кібенка  15м/п –Д. 110

                                                       20м/п –Д.160

4. Було встановлено близько 100 лічильників обліку води як в квартирах багатоповерхівок так і приватний сектор.

Крім вищезазначеного виконано ще ряд робіт, зокрема:

Ремонтні роботи по вулицям

Лисенка –Нова  порив водогону;

Уральська №8порив водогону Д.-100;

Очисні споруди порив водогону Д.-150;

Лінійна –Соборності порив водогону Д.-150;

Яблунева №27 Д.-20 Приватна  врізка(Ч\В)

Соборності –Печерська порив водогону Д.-50;

Лінія №21 б.11 порив водогону Д.-75;

Ново-Богданівська № 8а встановлення муфти в колодці Д.-32;

Тургєнева № 25 порив водогону Д.-50;

Б-Хмельницького  №80 порив водогону Д.-100;

Артелерійська-Піщана порив водогону Д.-50;

Білогородська-Гоголя порив водогону Д.-250;

Космонавтів  №36 порив водогону Д.-25;

Хрещатик  №44/2 порив водогону Д.-50;

Енгельса- Покровського порив водогону Д.-100;

Молодіжна  №18-20 порив водогону Д.-100;

Космонавтів №36 заміна труби в колодці Д.-100;

Б-Хмельницького№77 порив водогону Д.-219;

Пр. Жовтневий №14 заміна частково труби Д,-63;

Ватутіна№ 1-3 порив водогону Д.-118;

Заводська- Леніна порив водогону Д.-150;

Московська №47 заміна крана;

Шевченка –пр. Волинський порив водогону Д.-219;

Громова №1 порив водогону;

Прорізна №8 заміна крана в колодці;

Білогородська №23 порив водогону (Ч/В);

Желізнодорожня порив водогону Д.-100;

Ленінградська №7 порив водогону;

Київська №77 порив водогону Д.-40;

Леніна №23 порив труби Д.-50;

Герцена №8 заміна крана в колодці (ч/в);

Маяковського №28 заміна крана;

1ша Піщана 26 порив водогону;

Коротка №10 заміна крана в колодці;

Желізнодорожна №15 заміна крана в колодці;

Сахалінська №16 заміна крана в колодці;

Строїтєлєй №8 заміна крана в колодці;

Білогородська №25 порив водогону Д.-310;

Міра 7-10 порив водогону Д.-150;

Пр. Артеківський заміна труби в колодці;

Вокзальна- Жовтнева  порив водогону Д.-100;

Возєдненя –Чкалова порив водогону Д.-32;

Незалежності №11 порив водогону Д.-50;

Пр. Вокзальний № 2/45 порив водогону Д.-75;

Герцена№ 42-43 заміна крана в колодці;

Самійленка №2 порив труби в колодці Д.-63;

Московська- Міра №13/23 порив водогону;

Киівська №81 порив водогону Д.-63;

Міра №65 порив водогону Д.-100;

Тупік Іванівський порив водогону;

Франка №79 порив водогону Д.-150;

Ватутіна №43 порив водогону Д.-100;

Сагайдачного-Калініна порив водогону;

Лисенка №74 порив труби Д.-100;

Заводська №3 порив труби Д.-100;

Московська №40-42 заміна крана в колодці;

Пр. Житомирський порив водогону  Д.-50;

Заводська №13  порив водогону Д.-226;

Свободи №23 порив водогону;

Лисенка №54 порив водогону Д.-100;

Вокзальна №13 заміна крана в колодці;

Білогородська №25 порив водогону Д.-300;

Лінійна №44 порив труби ;

Франка №164 порив водогону;

Лінійна №28 порив водогону Д.-110;

5.Обстеження гідрантів, які потребують заміни:

    1.Білогородська 51 корпус 2 -1шт.

    2.Білогородська 51 корпус 5 -2шт.

    3.Соборності –Громова -1шт.

    4.Пастернака 94 -1шт.

    5.Чкалова-1шт. Д.-100.

    6.Маяковського 1шт. Д.150.

    7.Б-Хмельницького (промітей)-1шт. Д.-160.

    8.Чкалова 43-1шт. Д.-100.

    9.Білогородська 11 (каток)-1шт. Д.-250.

    10. Хрещатик 52 -1шт. Д.-250.

    11. Хрещатик 68-1шт. Д.-250.

    12.Б. Хмельницького  82 -1шт. Д.-100.

    13.Ленінградська 7-1шт. Д.-160.

    14.Ворошилова 23-1шт. Д.-100.

    15. Ворошилова 26-1шт. Д.-100.

    16. Ворошилова 34-1шт. Д.-100.

     17. Вокзальна 57-1шт. Д.-100.

     18.Залена -1шт. Д.-100.

     19.Жовтнева 60 -1шт. Д.-250.

     20.Жовтнева (дитяча лікарня ) -1шт Д.-100.

6. Також було виконано ще ряд робіт, зокрема:

1. Ремонтні роботи по вул. 1-ша Піщана - аварія на водогоні Ø  76 мм;

2. Прокладання труби  Ø 50 мм між вулицями 1-ша та 2-га Піщана;

3. Ремонтні роботи  по  вул. Островського №21, №62; вул. Миру №21, №37, №6 - установка колодязя №4;

4. БЦРБ  - ремонт водогону Ø 100 мм;

5. вул. Пастернака №77 - ремонт водогону, чистка колодязів;

6. вул.  Білогородська  №25, №45  - прокладання труби на підключення круга до водогону;

7. вул. Ватутіна  №49,  №39 - порив водогону Ø 100 мм.;

8. вул. Київська №72, №23 - порив водогону Ø 120 мм;

9. вул. Київська- вул. Жовтнева - ремонт задвижок в колодязі;

10. вул. Б.Хмельницького - вул.Маяковського - чистка колодязів;

11. вул. Щорса – вул. Маяковського - чистка колодязів, заміна засувок;

12. вул.Щорса,26 – ремонт водогону Ø 50мм (чугун);

13. вул. Тарасівська  - ремонтні роботи на водогоні Ø 150мм;

Ремонти  та обслуговування гідрантів і засувок.

Чи не найбільша кількість лайки та недобрих побажань у Боярці припадає на голови міських комунальників. Зокрема, працівників КП «Боярка-Водоканал». І часто зовсім незаслужено.

Логіка жителя цілком зрозуміла: я сплачую за воду і маю отримати її щоразу, відкриваючи кран. Логіка працівників водоканалу щодо якісного надання послуг розбивається на друзки разом із ветхими комунікаціями, які щодня рвуться.

В черговий раз лаючи працівників водоканалу, згадайте, що їм доводиться обслуговувати поїдені іржею труби. І в той час, коли ви їх лаєте, вони стоять по коліно у воді та грязюці.

 

Перелік виконаних робіт

дільниці обслуговування електроустаткування (ДОЕ)

 

  1. Установка та підключення електрообігріву св. № 15 ВНС-2.
  2. Переключення на ТП-16: відкл. ввід № 2  10 кВ., вкл. ввід № 1  10 кВ..
  3. Заміна електролічильника на ТП-581 (субабонент).
  4. Установка LED світильника в конторі, заміна ел. ламп, які вийшли з ладу.
  5. Заміна датчика тиску на св. № 7 ВНС-5. Перевірка роботи диспетчеризації.
  6. Заміна ел. ламп на КНС-1 на КНС-3.
  7. Перевірка роботи диспетчеризації св. Пісчана.
  8. Заміна плати керування диспетчеризації на св. № 24 ВНС-5. Запуск свердловини в роботу.
  9. Демонтаж електронасоса на св. Лисенка.
  10. Перевірка роботи св. № 2,3,4,5 ВНС-5.
  11. Заміна датчика тиску св. № 14 ВНС-5.
  12. Демонтаж силового контактора на ВНС-2.
  13. Заміна плати диспетчеризації св. № 7А ВНС-5.
  14. Встановлення силового контактора на КНС-2 для ел. насоса № 1.
  15. Заміна автоматичного вимикача 300А на КНС-2.
  16. Заміна плати диспетчеризації св. № 7 ВНС-5.
  17. Вийшов з ладу кабель живлення КНС-9 переключили на заводський кабель.
  18. Демонтаж старого електрообладнання на КНС-2.
  19. Зняття показників лічильників електроенергії на об’єктах.
  20. Заміна плати диспетчеризації св. № 14 ВНС-2.
  21. Ремонт освітлення в кімнаті машиніста КНС-2.
  22. Робота з АВР (підключення та відключення подовжувача).
  23. Заміна плати диспетчеризації св. № 12 ВНС-2.
  24. Переключення на ТП-90 по 10 кВ.: відкл. ввід № 1 вкл. секційний вимикач.
  25. Ревізія ел. двигуна на КНС-8 (просушка обмоток).
  26. Заміна датчика тиску св. № 5А ВНС-3.
  27. Установка та підключення ел. задвижки «Батерфляй» на св. Кібенка.
  28. Зборка ел. двигуна 45 кВт. На ВНС-5 після заміни підшипників.
  29. Заміна 2-х запопіжників на тр-рі № 1 ТП-16 (згоріли).
  30. Прибирання території біля контори.
  31. Відновлення кабелю 10 кВ ТП-192 – ТП-193 (встановлення з’єднувальної муфти).
  32. Запуск в роботу ел двигуна № 1 на ОС.
  33. Монтаж контуру заземлення на ВНС-4.
  34. Ремонт витяжного ел. вентилятора на КНС-1.
  35. Зняття показників лічильників електроенергії на об’єктах.
  36. Ремонт наружного освітлення на КНС-5 та КНС-6.
  37. Заміна датчика тиску на св. Кібенка та св. № 2 ВНС-4.
  38. Заміна ел. ламп в конторі.
  39. Заміна блоку захисту ТК-2 на ПНС -Молодіжна, 77.
  40. Ремонт ел. освітлення на КНС-8.
  41. Підключення ел. насоса «Гном» на КНС-3.
  42. Заміна датчика тиску на св. № 7 ВНС-5.
  43. Прибирання території дільниці ОЕ (покос трави).
  44. Заміна ел. насосів св. № 7 та 8 ВНС-2.
  45. Підключення освітлення та ел. насоса «Гном» для чистки резервуара ВНС-5.
  46. Відключення та включення кабелю 10 кВ ТП-211 – ТП-214.
  47. Розкопка місця пошкодження кабелю 10 кВ ТП-193 – РП-81.
  48. Заміна плати диспетчеризації св. ЖД.
  49. Заміна модема диспетчеризації св. № 12 ВНС-2.
  50. Засипка місця пошкодження кабелю 10 кВ ТП-193 – РП-81.
  51. Заміна плати диспетчеризації св. Пісчана.
  52. Підключення освітлення та ел. насоса «Гном» для чистки резервуара ВНС-3.
  53. Переключення на ТП-90 10 кВ вкл. ввід № 1.
  54. Ремонт ел. освітлення на КНС-4.
  55. Розборка ел. двигуна № 2 на КНС-9 (заміна підшипників), зборка ел. двигуна.
  56. Ремонт ел. освітлення в машинному залі ВНС-3.
  57. Зняття показників лічильників електроенергії на об’єктах.
  58. Ремонт кабелю живлення КНС-10.
  59. Косіння трави на території дільниці ОЕ.
  60. Заміна ел. насоса на св. № 7. 21 ВНС-5.
  61. Заміна ел. насоса на св. № 7А ВНС-5.
  62. Відключення ел. насоса № 2 КНС-6.
  63. Ремонт кабелю 0,4 кВ по вул. Леніна (порвала АВР).
  64. Заміна ел. насоса св. № 1 ВНС-2.
  65. Заміна ел. насоса св. № 20 ВНС-2.
  66. Підключення ел. насоса «Гном» на КНС-6.
  67. Відключення та включення ПНС-Молодіжна, 74.
  68. Монтаж та наладка захисту на ел. двигун 110 кВт повітродувки № 2 на ОС.
  69. Підключення ел. насоса 110 кВт. після ремонту повітродувки  № 1 на ОС.
  70. Запуск ел. насоса № 2 на ВНС-4.
  71. Запуск ел. насоса № 3 на ВНС-5.
  72. Допомога РЕС в установці роз’єднувача 10 кВ на опорі біля св. Лисенка.
  73. Демонтаж ввідного автомата 300А ел. двигуна повітродувки № 3 (вигоріла фаза).
  74. Заміна блоку захисту ТК-2 ел. двигуна повітродувки № 1.
  75. Ремонт зовнішнього освітлення ВНС-3.
  76. Відключення ел. насосів № 1 та № 3 на КНС-6 для ремонту.
  77. Демонтаж шафи диспетчеризації на св. № 1 ВНС-4 та установка на св. № 9 ВНС-2.
  78. Розборка ел. двигуна на КНС-8 просушка ізоляції.
  79. Ремонт освітлення в кімнаті машиніста ВНС-3.
  80. Установка автомата 400А на ел. двигун повітродувки № 3 на ОС.
  81. Перевірка роботи пожарного насосу на ВНС-3.
  82. Зборка ел. двигуна на КНС-8.
  83. Установка і включення кінцевих вимикачів ВНС-2 св. № 13, 14, 15 ВНС-3 св. № 5, 6А ВНС-5 св. № 9, 24.
  84. ТП-192, ТП-193 фазіровка в/в кабелю.
  85. ТП-90 р/у в/н вводу № 1 переключення.
  86. КНС-6 встановлення прожектору  на будівлі.
  87. ВНС-2 заміна насоса на св. № 7.
  88. ВНС-4 заміна насоса на св. № 2.
  89. ВНС-3 чистка резервуара, монтаж освітлення на 36 В, включення насоса «Гном».
  90. ПНС-15 по вул. Чернишевського, 4 заміна контактного манометра ЕКМ.
  91.  Очистка снігу біля ТП-90 ВНС-3.

На даний час опрацьовується технічне завдання впровадження сонячних батарей на одній із дільниць підприємства.

Крім того, у 2019 році планується продовжувати роботи по встановленню частотних перетворювачів на інших об’єктах підприємства.

 

Перелік робіт виконаних на дільниці автотранспорту

Дільниця автотранспорту проводить своєчасне технічне обслуговування транспортних засобів та страхування водіїв та машин. Вся техніка утримується в доглянутому та робочому стані, що надає можливість своєчасно виконувати аварійно-ремонтні роботи.

В зимовий час надаємо допомогу БУЖКГ для очищення від снігу дороги та вулиці нашого міста.

Крім того, були виконані наступні роботи:

1.Відремонтовано двигун на екскаватор МТЗ

2.Полагоджено головку блока двигуна ГАЗ-3309

3.Закупівля та встановлення шинних коліс на екскаватор,ГАЗ-3309 та на автокран Урал КС .

4.Досягненно та зроблено силами водіїв – їдальню і кімнату відпочинку.

5.Було виконано зварювально-малярні роботи на автомобілі ГАЗ-3309.

6.Працівники а\с були забезпечені зимовим одягом і взуттям.

7.Зроблено благоустрій за закріпленою територією гаража.

8.Закуплено та установлено повітряний компресор.

9.Було зроблено та підключено опалення гаражного приміщення, яке працює на відпрацьованій моторній оливі.

10.Полагоджено та приведено до належного стану яму для огляду та ремонту автомобілів.

Поряд з тим, залишається ще одне проблемне питання, зокрема для вирішення питання з повірки лічильників, виявлення незаконних підключень до мережі, а також для зменшення витрат пального необхідно придбати легковий (грузопасажирський) автомобіль.

Крім того, до цього часу, невирішеним залишається питання, яке потребує прийняття рішення Боярської міської ради, оскільки виробнича база, як така, відсутня. Техніка знаходиться частково на очисних, частково на насосних станціях, що унеможливлює нормальний виробничий процес.

 

Робота з кадрами в КП «Боярка-Водоканал»

 Спискова чисельність працівників на початок 2018 року складала                     190 осіб. Протягом 2018 року підприємством прийнято на роботу 20 осіб, звільнено – 22.

Спискова чисельність працівників станом на 01.01.2019р. – 188 чоловік.

Атестація робочих місць за умовами праці проводиться на підприємстві з періодичністю раз на п’ять років. Остання атестація проводилась в жовтні місяці 2017 року.

В 2018 році за кошти підприємства в «Головному навчально-методичному центрі» проведено навчання та перевірка знань нормативно-правових актів з охорони праці 5 працівників, підвищено класність 1 водієві автотранспортного засобу.

За  2018 рік на підприємстві зафіксовано 6 порушень трудової дисципліни. Працівники, які порушили трудову дисципліну, позбавлені преміальної доплати за підсумками роботи за місяць, у якому було скоєно порушення.

Мали місце прогули в кількості 3-х днів, скоєні одним працівником.

Навчання в коледжах та ЗВО за рахунок підприємства не проводилися.

На підприємстві працює 1 працівник, який є студентом заочної форми навчання.

Станом на 01.01.2019 р. підприємству необхідні електрогазозварники в кількості – 2 особи., слюсарі-ремонтники в кількості – 3 особи., муляр – 1 особа, штукатур – 1 особа, машиніст екскаватора – 2 особи.

Крім того, у 2018 році проведено роботу по приведенню Колективного договору у відповідність до вимог Галузевої угоди між Мінрегіонбудом та ЖКГ України, Галузевим об’єднанням організацій роботодавців та Центральним комітетом профспілок ЖКГ на 2018-2020рр., що надало можливість формування якісних збалансованих рішень для подолання ключових проблем та покращення соціально-економічного розвитку підприємства. Як наслідок, підприємством проведено роботу по оптимізації штатного розпису, який погоджено Боярською міською радою.

 

Директор КП «Боярка-Водоканал»                                                            А.МИХЕЄНКО

 

Опубліковано: 10 червня 2019, 12:11