Нормативно-правові акти

Рішення № 55/1921 Про затвердження Переліку  адміністративних послуг,  які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Боярської міської ради

Рішення міської ради

№55/1921     Від 12 квітня 2019


Рішення № 55/1921 Про затвердження Переліку  адміністративних послуг,  які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Боярської міської ради

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

VІІ СКЛИКАННЯ

Позачергова 55 сесія

РІШЕННЯ № 55/1921

від 12 квітня 2019  року                                                                  м. Боярка

 

Про затвердження Переліку  адміністративних послуг,  які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Боярської міської ради

Відповідно до статей 8 та 12 Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2017 р. № 782 «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523 «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через Центри надання адміністративних послуг», керуючись ст.ст. 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою удосконалення системи надання адміністративних послуг,

Боярська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Боярської міської ради.
  2. Делегувати виконавчому комітету Боярської міської ради ради повноваження щодо розробки й затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються Боярською міською радою, її виконавчим комітетом, іншими виконавчими органами та посадовими особами виконавчих органів, відповідно до затвердженого Переліку. 

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами Рябошапку М.А.

 

Міський голова                                                           Олександр Зарубін   

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 55 сесії Боярської міської ради 

VІІ скликання № 55/1921 від 12.04.2019 р.

 

ПЕРЕЛІК  адміністративних послуг, які надаються через  управління «Центр надання адміністративних послуг»  виконавчого комітету Боярської міської ради  

 

з/п

Суб'єкт надання 

Назва адміністративної послуги

1

Відділ реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальних громад             управління «Центр           надання адміністративних послуг»

Реєстрація місця проживання /перебування особи

2

Відділ реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальних громад             управління «Центр           надання адміністративних послуг»

 

Зняття з реєстрації місця проживання особи

3

Відділ реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальних громад             управління «Центр           надання адміністративних послуг»

Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи

4

Відділ реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальних громад             управління «Центр           надання адміністративних послуг»

Видача довідки зняття з  місця проживання 

5

Відділ реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальних громад управління «Центр надання

адміністративних

Внесення до паспорта громадянина України зміни назви вулиці

 

 

 

послуг»

 

6

Відділ реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальних громад          управління «Центр         надання адміністративних послуг»

Видача довідки про склад сім’ї (про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб).

7

Територіальний підрозділ      УДМС

Київській області.

у

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку.*

8

Територіальний підрозділ      УДМС

Київській області.

у

Оформлення і видача паспорта громадянина України з

безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994

року (у формі книжечки) у зв’язку: зі зміною інформації, внесеної до паспорта  (ПІБ, дати

народження, місця народження);

виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання;

досягнення 25- чи 45-річного віку особою, яка має паспорт зразка 1994 року (за бажанням).*

 

9

Територіальний підрозділ      УДМС

Київській області.

у

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм

у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку: 

 

зі зміною інформації, внесеної до паспорта  (крім додаткової змінної інформації);

отримання РНОКПП або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера 

(за бажанням);

виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; закінчення строку дії паспорта;

непридатності паспорта для подальшого використання.*

 

10

Територіальний підрозділ      УДМС

Київській області.

у

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України (у формі картки).*

11

Територіальний підрозділ      УДМС

Київській області.

у

Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду закордон з безконтактним електронним носієм.*

12

Територіальний підрозділ      УДМС

Київській області.

у

Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого.*

13

Територіальний

  підрозділ      УДМС      у

Київській області.

Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактнимелектронним носієм узв’язку з обміном у разі:

  1. зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон;
  2. виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон;

 

 

 

  1. закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;
  2. непридатності паспорта длявиїзду за кордон для подальшого використання.*

 

14

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

15

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно, іпотеки

16

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

17

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

18

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

19

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця у разі її смерті. 

20

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування).

21

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

22

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).

23

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування).

 

 

послуг».

 

24

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа (крім громадського формування).

25

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).

26

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу- підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

27

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної  особи, фізичної особи - підприємця)

28

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

29

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна       реєстрація     юридичної     особи (крім громадського формування)

30

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна     реєстрація     припинення     підприємницької

діяльності фізичної особи - підприємця

31

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

32

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація фізичної особи - підприємця

33

Відділ державної

Державна реєстрація припинення  юридичної особи в

 

 

реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

результаті її ліквідації (крім громадського формування).

34

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація припинення  юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).

35

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної  особи (крім громадського формування).

36

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

37

Відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг».

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних - осіб  та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадських формувань).

38

Відділ комунального майна управління інфраструктурного розвитку та житловокомунального господарства.

Постановка на квартирний облік.

39

Відділ комунального майна управління інфраструктурного розвитку та житловокомунального господарства.

Надання довідок про перебування (чи не перебування) на квартирному обліку.

40

Відділ комунального майна управління інфраструктурного розвитку та житловокомунального господарства.

Внесення змін до облікових справ на квартирному обліку.

41

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в орендне користування, в тому числі на умовах оренди.*****

42

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення     земельної       ділянки          в          постійне користування.*****

43

Відділ

Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо

 

 

землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

відведення земельної ділянки у власність.*****

44

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Надання дозволу на розробку технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки, інвентаризацію земель.*****

45

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в орендне користування, в тому числі на умовах оренди.*****

46

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування.*****

47

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки цільове призначення якої змінюється.*****

48

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.*****

49

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки, інвентаризації земель.*****

50

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Довідка про наявність та розмір земельної частки (паю).

51

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Надання довідки що земельна ділянка не приватизована.

52

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради

Видача довідки про наявність земельної ділянки.

53

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про: земельну ділянку.**

 

 

міської ради 

 

54

Відділ землевпорядкування та кадастру виконавчого комітету Боярської міської ради 

Видача довідки з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.*****

55

Відділ містобудування та архітектури 

Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна

56

Відділ містобудування та архітектури 

Прийняття рішення про переведення житлового будинку або житлового приміщення у нежитлові.

57

Відділ містобудування та архітектури

Видача будівельного паспорту (внесення змін до будівельного паспорту) забудови земельної ділянки

58

Відділ містобудування та архітектури

Видача паспорта прив'язки (внесення змін до паспорту прив'язки) тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

59

Відділ містобудування та архітектури

Надання містобудівних умов і обмежень на забудову земельної ділянки.

60

Відділ містобудування та архітектури 

Надання дозволу на проведення благоустрою*****

61

Відділ містобудування та архітектури 

Надання         довідки          про      місцезнаходження             об'єкта нерухомого майна

62

Відділ містобудування та архітектури 

Надання довідки щодо зміни назв вулиць, тупиків, проїздів, площ та ін.

63

Відділ містобудування та архітектури 

Викопіювання          щодо   місця знаходження             об'єкту нерухомого майна.

64

Відділ містобудування та архітектури 

Переведення дачних і садових будинків що відповідають державним будівельним нормам у жилі будинки.

 

65

Юридичний відділ

Видача довідки про період проживання/роботи в зоні посиленого радіоекологічного контролю (4 зона ЧАЕС)

66

Юридичний відділ

Видача витягу з протоколу видачі посвідчень потерпілим внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС по 4 категорії.

67

Відділ з питань освіти, культури, молоді, спорту та соціального захисту.

Прийом документів на зарахування дитини до дошкільного навчального закладу.

68

Відділ житловокомунального господарства, транспорту та надзвичайних ситуацій управління інфраструктурного розвитку та житловокомунального господарства.

Відключення від мереж ЦО і ГВП встановлення індивідуальної (автономної) системи теплопостачання.

69

Відділ комунального власності управління інфраструктурного розвитку та житловокомунального господарства.

Прийом документів для заключення договору оренди майна комунальної власності. *****

 

 

 

 

 

 

70

 

Встановлення (погодження) режиму роботи підприємств, установи та організацій сфери обслуговування*****

71

 

Погодження місця здійснення виїзної торгівлі, а також розміщення інших об'єктів торгівлі та сфери побутового обслуговування.*****

72

Відділ житловокомунального господарства, транспорту та надзвичайних ситуацій управління інфраструктурного розвитку та житловокомунального господарства.

Видача ордера на виконання земляних робіт. *****

73

Відділ реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальних громад управління «Центр надання адміністративних послуг»

Видача довідки про фактичне місце проживання .

74

Відділ реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальних громад управління «Центр надання адміністративних послуг»

Видача довідки в нотаріальну контору на оформлення спадщини.

 

 

75

Управління соціального захисту населення 

К-Святошинської адміністрації

Видача посвідчення «Ветеран праці».***

76

Управління соціального захисту населення 

К-Святошинської адміністрації

Видача посвідчення інвалідам з дитинства та дітямінвалідам, особам які не мають право на пенсію, та інвалідам. ***

77

Управління соціального захисту населення 

К-Святошинської адміністрації

Видача посвідчення «Учасник війни»***

78

Управління соціального захисту населення 

К-Святошинської адміністрації

Видача посвідчення «Член сім'ї загиблого» ***

 

79

 

Управління

 

Видача посвідчення «Жертва нациських переслідувань»

 

соціального захисту населення 

К-Святошинської адміністрації

***

80

Управління соціального захисту населення 

К-Святошинської адміністрації

Видача посвідчення «Інвалід війни»***

83

Служба у справах дітей

та          сім'ї          Києво-

Святошинської адміністрації.

Видача посвідчення «Дитина з багатодітної сім'ї»****

84

Управління соціального захисту населення 

К-Святошинської адміністрації 

Прийом документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

85

Сектор з питань державної реєстрації актів цивільного стану

Державна реєстрація шлюбу.*****

86

Сектор з питань державної реєстрації актів цивільного стану

Державна реєстрація смерті.*****

 

87

Сектор з питань державної реєстрації актів цивільного стану

Державна реєстрація народження*****

88

Територіальний

підрозділ        МВС        в

Київській області.

Державна реєстрація (перереєстрація, зняття з обліку) транспортних засобів.******

89

Територіальний

підрозділ        МВС        в

Київській області.

Видача (обмін) посвідчень водія. ******

 

Примітка:

 * - послуги будуть надаватись  з моменту підписання Угоди з ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській обл.

** - послуги будуть надаватись з моменту  підписання Угоди з відділом Держгеокадастру в К-Святошинському р-н.

*** - послуги будуть надаватися з моменту підписання Угоди з Управлінням соціального захисту населення К-Святошинської адміністрації. 

**** - послуги будуть надаватися з моменту підписання Угоди з Службою у справах дітей та сім'ї К-Святошинської адміністрації;

***** - Послуги будуть надаватись з моменту відкриття нового приміщення ЦНАП.

****** - Послуги будуть надаватись з моменту підписання Угоди з регіональним сервісним центром МВС в Київській області.

 

Секретар ради                                                    Олексій Скринник

 

Опубліковано: 22 квітня 2019, 17:16